Daugėja skundų dėl spąstų internete

  • Teksto dydis:

Ar niekada nesusigundėte užsisakyti internete reklamuojamų nemokamų prekių pavyzdžių ar bandomųjų programų versijų? Būkite atsargūs.

Šiaurės šalyse (Danija, Suomija, Norvegija ir Švedija) veikiantys Europos vartotojų centrai atkreipia dėmesį į grėsmingą tendenciją – pastaruoju metu itin sparčiai daugėja skundų dėl apgaulės internete. Vartotojai praneša, kad suklaidinti užsisakė nereikalingas prenumeratas, iš jų banko kortelių buvo nuskaityti pinigai be jų sutikimo.

Gerai pagalvokite prieš tai, kai paspausite reklaminį skydelį, siūlantį nemokamai išbandyti produktą ar dalyvauti loterijoje su puikiais prizais. Gali būti, kad pasirinkę paslaugą tiesiog užsisakysite brangiai kainuojančią prenumeratą, o apgaulę pastebėsite tik pasigedę tam tikros sumos savo sąskaitoje. Nebūkite patiklūs, jei jums nemokamai arba už itin mažą kainą siūloma įsigyti narystę pažinčių portale, kosmetikos produktų, maisto papildų ir reikalaujama pateikti banko kortelės duomenis. Atkreipkite dėmesį, kad tokie pasiūlymai dažniausiai reklamuojami internete, tačiau gali būti siunčiami ir elektroniniu paštu, naudojamos ir kitos reklamos formos.

Ką turite žinoti?

Sudarykite sandorius tik su patikimomis, žinomomis bendrovėmis. Jei kyla abejonių, pasitikrinkite jų duomenis svetainėje www.who.is, kur sužinosite domeno registracijos šalį.

Paprasta interneto paieška gali suteikti nemažai informacijos apie įmonę, pateikti klientų atsiliepimus.

Būtina atidžiai perskaityti sutarties sąlygas, ypač skyrių apie sutarties atsisakymą ir baudas.

Pasikliaukite sveiku protu – jei pasiūlymas skamba per gerai, kad būtų tiesa, greičiausiai taip ir yra.

Nenaudokite produktų, kurių neužsakėte, nes dažnai priimtas „pavyzdžių paketas“ tampa užsakymo patvirtinimu.

Informuokite pardavėją, kad jūs neužsakėte prekių ir norite jas grąžinti, būtinai pareikalaukite patvirtinimo, kad prekės buvo grąžintos.

Jei pardavėjas jau nuskaitė lėšas iš jūsų banko kortelės, pareikalaukite grąžinti pinigus. Jei pardavėjas tai padaryti atsisako, kreipkitės į banką.

Jei bankas jums padėti negali ar problemos sprendimas jūsų netenkina, kreipkitės į Europos vartotojų centrą.

Europos vartotojų centras Lietuvoje veikia nuo 2005 m. Centro misija – padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvos vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Europos Sąjungos valstybėse narėse, Norvegijoje ar Islandijoje bei šių valstybių vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje. Europos vartotojų centro Lietuvoje specialistai patarimus ir pagalbą vartotojams teikia nemokamai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

viciunia iš Šančiu

viciunia iš Šančiu portretas
BLOGIAUSIAI,KAD IR TELEFONO OPERATORIAI JIEMS TALKINA.TAI YRA-OMNITELIS,BITĖ,TELE 2.Teko man pakliūti Į Mobi Solutions pinkles.Tai Omnitelis nulupo 11-a eurų už vieną žinutę.Tiesa po sukelto skandalo pusę gražino.Kam atiteko kita pusė-neaišku.Ar pasidalino po 2,5 euro ar atidavė tiems šuleriams-neaišku.Aišku tiek,kad 5-is eurus praradau per savo žioplumą.Durną,gluša ir bažnyčioj muša.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių