Lietuvos pašto įnoriai supykdė

Paprastą siuntą gavęs Kauno rajono gyventojas patyrė, kad valstybės įmonė Lietuvos paštas derinasi ne prie paslaugos gavėjo, bet pastarasis yra priverstas derintis prie Lietuvos pašto.

Skyriai – panaikinti

Įstaiga nusiuntė oficialų pranešimą gyventojui. Viskas būtų paprasta, tačiau tarp įstaigos ir gavėjo yra dar viena valstybinė įstaiga – Lietuvos paštas. Šis pasižymi ne tik dideliu komerciniu apetitu, kai net nuo trupinio bando atkrimsti savo kąsnelį, bet ir atsainiu požiūriu į smulkiuosius paslaugų gavėjus, nors valstybinėje įstaigoje taip neturėtų būti.

Tokie nuogąstavimai kilo Kauno rajono gyventojui, kuris laukė jam svarbaus dokumento. Pagaliau pašto dėžutėje atsirado Lietuvos pašto pranešimas apie gautą siuntą.

Pranešime nurodytas pašto skyrius, kuriame siuntą reikia atsiimti. Prieš porą metų pašto skyrius buvo rajono gyvenvietėje. Lietuvos pašto sprendimu, dauguma skyrių rajone panaikinta. Visiems dabar reikia važiuoti į atitinkamų rajonų centrus. Šiuo atveju – apie 5 km pirmyn ir atgal.

Nepatogus grafikas

Rajono centre esantis pašto skyrius dirba iki 17 val. Ne taip lengva prie tokio grafiko prisiderinti, nes siuntą pasiimti norinčio Kauno rajono gyventojo darbas, kaip nemažos dalies piliečių, – iki 17 val. Neįmanoma suspėti, ypač kai naudojamasi tam tikro grafiko besilaikančiu viešuoju transportu.

Mobilieji laiškininkai, kaip ir įprastiniai laiškininkai, prieš atvykdami pas klientus, jiems nepraneša apie savo atvykimą.

Siuntos gavėjas skambina į Lietuvos paštą ir teiraujasi, gal galėtų padėti vadinamasis mobilus paštininkas.

Telefonu paaiškina, kad padėti galėtų, bet tik iki 17 val. Tačiau išeitis yra – siuntą gali pasiimti gavėjui artimas asmuo, jei jis atvyks į skyrių ir pateiks asmens tapatybės dokumentą.

Iš namų dirbantis artimas žmogus randa laiko ir nuvažiuoja į pašto skyrių. Čia laukia įdomus netikėtumas. Pasirodo pašto skyrius pietauja neįprastu laiku – nuo 11 iki 12.30. Tenka palaukti, bet tikslas pagaliau pasiektas – siunta gauta.

Praneša ne visiems

Dėl šios istorijos gavėjui kilo nuogąstavimų. „Kauno dienos“ redakcija paprašė, kad Lietuvos paštas juos pakomentuotų.

– Ar nebūtų racionalu, jei mobilusis paštininkas atvežtų pačią siuntą (prieš tai pasiskambinęs, ar yra kas namuose), o ne kvituką?

– Ne, mobilieji laiškininkai, kaip ir įprastiniai laiškininkai, prieš atvykdami pas klientus, jiems nepraneša apie savo atvykimą.

Klientams telefonu paskambina ir juos iš anksto informuoja apie atvykimą tik LP EXPRESS kurjeriai.

Egzistuoja skirtingi siuntų tipai, kuriuos pristatydami tiek įprastiniai, tiek mobilieji laiškininkai laikosi nustatytų taisyklių. Siuntos gavimo pranešimus, kviečiančius atvykti pasiimti siuntos į pašto skyrių, laiškininkai palieka ne tik tada, jeigu gavėjo neranda namuose, bet ir jeigu siunta yra sunkesnė nei 2 kg, didelių matmenų (aptariamu atveju siuntos svoris – apie 100 g, – red. past.).

Jis patikino, kad mobilieji laiškininkai gali padėti ne iki 17, bet iki 19 val.



NAUJAUSI KOMENTARAI

> kaunietePrieš 2 minutes

> kaunietePrieš 2 minutes portretas
Miela kauniete, o socdemai ir koncervai ne tas pats, tik kitoj rankoj... ? Juk koncervai tęsia socdemų sukurtą betvarkę Lietuvos pašte. Vadinasi jiems toks pašto darbas tenkina.

kauniete

kauniete portretas
Ar ne socdemai nuo pradžios vadovavo paštui? Baigia išdraskyti, suprichvatizuoti, rupkės. O darbuotojai dirba už centus. O jūs keikiat konservus...

Laima

Laima portretas
Atveža siuntą mobilusis laiškininkas prieš tai nepaskambino ir žinoma, kad neranda namie. Juk dalis žmonių darbo valandomis dirba ir namie nebūna. Palieka pranešimą, kur smulkiom raidėm parašyta, kad šiandien siuntos negausi, nes paštininkas ją visą dieną vežiojasi.
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių