Dėl didelių spūsčių Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje – galvosūkis

Baltijos prospekto ir Šilutės plento estakados statybos darbai paralyžiavo eismą įvažoje į uostamiestį. Klaipėdiečiai širsta dėl kamšačių, o vežėjai suka galvas, kaip spėti į pagal grafikus plaukiančius keltus.

Uždarė juostas

Nuo šiol atvažiuojantiesiems nuo Vilniaus plento prieš žiedinę sankryžą tenka vadovautis kelio ženklais.

Pirmąja juosta judantis transportas nukreipiamas tik į dešinę, į pirmąją Šilutės plento juostą.

Antrąja juosta važiuojantiesiems leidžiama sukti žiedu ir riedėti Baltijos prospektu.

Trečiąja juosta leidžiama važiuoti žiedu ir sukti į kairę, Šilutės plento link.

Baltijos žiedinė sankryža tapo kliūtimi, tad keltų išplaukimo dienomis šioje vietoje formuojasi ne tik lengvųjų automobilių, bet ir krovininio transporto spūstys.

Situacija aštrėja

Šią kaistančią problemą, pasak Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, teks narplioti specialiai darbo grupei, kurią pavesta sudaryti.

„Tiek miesto prieigose, tiek įvažoje į terminalą kaupiasi vilkikų vilkstinės. Miesto tai netenkina. Tačiau mes ieškosime galimybių, kaip tai spręsti. Situacija yra žinoma, ji stebima. Diskusijoje dėl problemos sprendimo būdų turės dalyvauti ir keltų operatoriai, perkėlos atstovai. Mes čia galime daryti, ką norime, bet jei automobiliai netelpa į terminalą, jie rikiuojasi prie jo. Šios situacijos paaštrėjimas lyg ir buvo užprogramuotas, tačiau kai tai tampa realybe, reikia skubiai ieškoti sprendimo būdų“, – situaciją komentavo Klaipėdos meras.

V.Grubliauskas akcentavo, kad miestiečių susisiekimo galimybė išliks prioritetu, tačiau priminė, kad neverta tikėtis sklandaus judėjimo miesto gatvėmis, jei viena pagrindinių arterijų yra uždaroma.

„Su tokiomis sąlygomis teks susitaikyti mums visiems, net ir tiems, kurie nelabai nori pripažinti realių priežasčių. Tikiuosi, kad jau antradienį bus suformuoti darbo grupės kontūrai. Jai per artėjančius kelerius metus darbo tikrai nestigs ne tik estakados statybos klausimais“, – akcentavo V.Grubliauskas.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus priminė, kad eismo trikdžių vairuotojams padėtų išvengti tam tikras savo judėjimo maršruto apmąstymas iš anksto.

„Verta pagalvoti, kur ketinama važiuoti, galbūt reikėtų vengti tam tikrų transporto mazgų? Būtina atkreipti dėmesį į kelio ženklus ir juose išdėstytą informaciją“, – patarė R.Mockus.

Atvers papildomus vartus

Laivybos ir logistikos įmonės DFDS Viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovas Vaidas Klumbys paaiškino, kokius namų darbus teko atlikti paties uostininkams.

„Šią problemą reikia spręsti kompleksiškai. Mes, kaip vežėjai, turime laivus ir krovinius, o miestas turi infrastruktūrą. Labai rimtai žiūrime į šią situaciją. Apie galimus eismo nesklandumus esame informavę keleivius ir jų prašome planuoti atvykimo laiką, siūlome rinktis kitą maršrutą. Vežėjų prašome optimaliai apskaičiuoti atvykimo laiką, kad srautas tolydžiau judėtų į terminalą“, – patikino V.Klumbys.

Centrinis Klaipėdos terminalas ruošiasi atidaryti papildomus vartus piko dienomis.

„Tai visos problemos neišsprendžia. Tačiau jei yra galimybė papildomai atverti vadinamuosius įvažų kakliukus, reikia tai padaryti. Piko dienomis bus skiriama papildomai administracijos darbuotojų, kad srautai kuo greičiau pasiskirstytų. Centrinis Klaipėdos terminalas svarsto įvažų į terminalą automatizavimo galimybes“, – kalbėjo V.Klumbys.

Uostininkai tikino bendradarbiaujantys su Kelių policijos tarnyba.

„Problema ta, kad egzistuoja tam tikra logistikos logika. Vežėjai pasikrauna krovinius ne tada, kai nori, o tada, kai reikia. Krovinys pakraunamas tuomet, kai jis paruošiamas gamykloje ar logistikos įmonėje. Automobilių sukaupimo aikštelėms įrengti reikia didelių investicijų ir laiko. Keltų grafikai sudaromi ne dėl to, kad smagu, o tam, kad tam tikras laikas yra patogiausias krovinių vežėjams keltais transportuoti krovinius. Tai ne per vienerius metus nusistovėjusi tvarka. Vakariniai keltai numatyti todėl, kad vežėjams tenka per visą Lietuvą atvažiuoti į Klaipėdą. Tokios problemos kardų mojavimu nesprendžiamos. Tai niekam nėra naudinga. Miestas, uostas ir laivybos įmonės yra glaudžiai susijęs mazgas“, – sakė V.Klumbys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nieko

Nieko  portretas
Gal jau laikas pirma juosta padaryti tiesiai ir i desine o antra i kaire

gindulenas

gindulenas portretas
debilai,kiauragalviai,parsidaveliai kas leido perkelt keltus beveik i senamiesti.o tilzes ziedo panaikinimas ir visa gatves rekonstrukcija kazkokia koma.kazkada baigsis ta chuinia vorona,masinu padauges kelis kartus,vo tada ir pamatysit koki gaidi turit.

Vietinis

Vietinis portretas
Visos rekonstrukcijos situacija tik pablogina. Šilutės pl. Tilžės sankryža - kamščiai padidėjo. Kauno g. Šilutės pl. išvis tragedija, kamščiai nuo komisariato ir NDNT - tuo niekada nebuvo. Bet - milijonai jau išūdyti, kelio atgal nėra. Kentės visi. Su Baltijos žiedu bus tas pats.
VISI KOMENTARAI 39

Galerijos

  • Rietavo policijos komisariatui vadovaus Donatas Lukas
    Rietavo policijos komisariatui vadovaus Donatas Lukas

    Konkursą Rietavo policijos komisariato vadovo pareigoms užimti laimėjo Donatas Lukas, paskelbė Klaipėdos rajono Vyriausiasis policijos komisariatas (VPK). ...

  • „Okinaviečiams“ – šūsnis įvertinimų
    „Okinaviečiams“ – šūsnis įvertinimų

    Klaipėdos sporto klubo „Okinava“ sportininkai, treneriai ir teisėjai metiniame Kyokushin karate federacijos renginyje gavo gausybę apdovanojimų už 2024 metais pasiektus rezultatus. 2024 metų trenere išrinkta Diana Mačiūtė, kurios au...

  • Susitikimas moksleiviams paliko įspūdį
    Susitikimas moksleiviams paliko įspūdį

    „Aukuro“ gimnazistai viešėjo dienraščio „Klaipėda“ redakcijoje. Vizito metu moksleiviai susipažino su žurnalistų darbo specifika ir profesiniais iššūkiais. Po viešnagės gimnazistai pripažino s...

  • Sportui Palangoje – prioritetas
    Sportui Palangoje – prioritetas

    Palanga – vienas nedaugelio Lietuvos miestų, kuriame vaikai sporto treniruotes lanko nemokamai. Palangos meras Šarūnas Vaitkus įsitikinęs – palangiškiai turi kuo pasidžiaugti, kartu neatmeta realybės ir yra pasiryžęs spręsti ...

  • Apie Atgimimo aikštę – Seimo nariams: tai yra nenormalu
    Apie Atgimimo aikštę – Seimo nariams: tai yra nenormalu

    Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus vakar Vilniuje dalyvavo Seimo nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto posėdyje ir kalbėjo apie nenormalią padėtį dėl vis dar neišminuotos uostamiesčio Atgimimo aikštės. ...

  • Skulptūra Klaipėdoje – garsiam krepšininkui
    Skulptūra Klaipėdoje – garsiam krepšininkui

    Klaipėdoje ketinama pastatyti skulptūrą, skirtą krepšiniui bei olimpiniam, du kartus pasaulio, keturis kartus Europos čempionui, septynis kartus geriausiam Lietuvos sportininkui, Klaipėdos garbės piliečiui Modestui Paulauskui. Šios inicia...

  • Gyventojus provokuoja terlionėmis ir necenzūriniais žodžiais
    Gyventojus provokuoja terlionėmis ir necenzūriniais žodžiais

    Klaipėdiečiai prašo pašalinti provokacinius simbolius – Vingio gatvėje daugiabučių namų fasadai išterlioti necenzūriniais žodžiais, o Vaidaugų gatvėje ant kačių namelio bei akmens baltais dažais nupaišytas draud...

  • Saugokite automobilius: uostamiestyje lūžinėja greičio mažinimo kalneliai
    Saugokite automobilius: uostamiestyje lūžinėja greičio mažinimo kalneliai

    Uostamiestyje vis dažniau pastebima išlūžusių segmentinių greičio mažinimo kalnelių. Per sausio mėnesį vadinamieji gulintys policininkai jau užfiksuoti mažiausiai penkiose vietose. ...

  • Negalią turintiems klaipėdiečiams – daugiau galimybių lankytis kultūros renginiuose
    Negalią turintiems klaipėdiečiams – daugiau galimybių lankytis kultūros renginiuose

    Klaipėdos savivaldybės tarybos nariams pritarus, veikiausiai jau netrukus įsigalios naujas sprendimas – neįgalieji ir juos lydintys asmenys visų savivaldybės kultūros įstaigų renginiuose galės lankytis nemokamai. ...

  • Jono kalnelyje – nesibaigiantys remontai
    Jono kalnelyje – nesibaigiantys remontai

    Jono kalnelyje nesibaigia remonto darbai. Neseniai pastebėtas sulūžęs turėklas. Klaipėdiečiai ne kartą pranešė ir apie sulaužytus suoliukus, apgadintus nutrupėjusius laiptus, suskilusias ir nukritusias plokštes, išbyrėjusius ak...

Daugiau straipsnių