Kas lobsta iš vairuotojų?

Susižėrė gražaus pelno

"Regitros" atstovas pabrėžė, kad, pavyzdžiui, 10 centrų, kuriuose laikomi sunkvežimių ir autobusų vairavimo egzaminai, yra per didelė prabanga.

"Viešosios paslaugos žmogui turi būti prieinamos ir kainos požiūriu turi būti optimalios. Tačiau iš dešimties filialų turėtų likti tik penki, nes žmonių srautai – per maži, o mums tai prabanga", – svarstė S.Šuminas.

Skelbiama, kad, šių metų pirmojo ketvirčio skaičiavimais, įmonės "Regitra" grynasis pelnas sudarė 530 tūkst. 725 Eur. Nurodoma ir tai, kad transporto priemonių šiemet užregistruota beveik 29 tūkst. mažiau, bet net 3,6 tūkst. daugiau nei pernai pagaminta vairuotojo pažymėjimų. Net 3,8 tūkst. daugiau vykdyta teorinių žinių patikrinimų.

Tad kokią liūto dalį šios įmonės biudžete sudaro pajamos, gautos iš dokumentų išdavimo, lyginant su kitomis paslaugomis?

"Du trečdaliai lėšų susidaro iš transporto priemonių registracijos. Kiti mano, kad "Regitra" uždirba iš egzaminų, bet taip nėra. Iš egzaminų mes verslo nedarome, juk ne krovinius geležinkeliais vežame", – tikino įmonės vadovo pavaduotojas.

Dienos kursai – 100 eurų

Moderni tvarka kol kas pasiekiama tik pradedantiesiems vairuotojams, kurie, praėjus bandomajam dvejų metų laikotarpiui, vairuotojo pažymėjimą gali užsisakyti internetu ir jį gauti paštu.

Tačiau jaunieji vairuotojai iki šiol mažai domėjosi sankcijomis, kurios jų lauktų, jei pažeistų vieną iš nurodomų dešimties Kelių eismo taisyklių.

"Labai mažai informacijos. Aš galvojau, kad jei padaryčiau pažeidimą, po dvejų metų nueičiau į "Regitrą" ir ten jau man pasakytų, kur išklausyti vienos dienos kursus. O bėda ta, kad niekam dorai nepaaiškinama – jei per metus neišklausysiu šių kursų, iš viso neteksiu pažymėjimo. Tik įdomu, kodėl vienos dienos kursai kainuoja 100 eurų. Ir ko aš išmoksiu juose? Ar tai nėra lupikavimas?" – dienraščiui skundėsi jauna klaipėdietė, prieš porą mėnesių išlaikiusi vairavimo egzaminą.

Mergina tikino, jog tik dabar sužinojo, kad pažeidus eismo taisykles jai gresia vairuotojo pažymėjimo įgijimo epopėją pradėti iš naujo.

"O tai reiškia, kad už kursus ir egzaminus tektų vėl mokėti. Juk tai tokie dideli pinigai", – piktinosi klaipėdietė.

Preliminariais skaičiavimais, vairuotojo pažymėjimo keitimas kainuoja per 50 eurų. Ir tai tik klaipėdiečiams. Salantiškiui tektų susimokėti ir už kelionę į Klaipėdą.

"Aš vairuotojo pažymėjimui įsigyti išleidau beveik tūkstantį eurų. Nors "Regitroje" egzaminą išlaikiau per pirmą bandymą, tačiau man brangiausiai kainavo papildomos vairavimo pamokos", – pasakojo jauna klaipėdietė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

korumpuotas

korumpuotas portretas
Žiūrau, viršininkėlis triedžia miltais, kad net rūksta, o žurnalistėlė ausim lapsi, tipo: jo, jo, masa.Triochalint--didelio proto nereikia.Jūs esat tokio lygio aferistai, kaip ir bankai, ir tikslas abiejų--atimt iš negro paskutinę kapeiką.Juk "didelio proto" vadukai nedirba už 300 e., o iš kur pavogsi pinigėlių? Per prievartines paslaugas.

fgdg

fgdg portretas
Pakeiciau pazimejima, seno niekas nepaima kol naujo neisduoda. Del sveikatos tikrinimo viskas yra teisinga. turi visi praeiti.Daug kam nervai nelaiko ir nieko nemato kur vazioja!!!

Jonas Lietuvis

Jonas Lietuvis portretas
Tokių reketininkų prisidengusių įstatymu ir valstybine iškaba yra labai daug. Svarbiausia jie prastumia finansiškai žalingą žmonėms ir nereikalingą visuomenei įstatymą , o po to sugalvoja dar įkainius padidinti už skubas, o tiksliau patenkinti grobuonišką poreikį. Ir piliečiai įstatymo vardu priversti mokėti už nereikalingas paslaugas , kitaip sakant maitinti visuomenės parazitus. O kaip ir visur parazitai lengvai veisiasi, ir kaip sunku išnaikinti.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių