Prie Danės atsiras mažųjų laivų uostelis

Uostamiesčio politikai pritarė urbanistų siūlymui Danės pakrantėje įrengti mažųjų laivų uostelį ir rekreacinę zoną. Galimybe čia veikti jau susidomėjo ir Klaipėdos irkluotojai. Uostelio įrengimas bei aplink jį esančios teritorijos sutvarkymas pigiai neatsieis, todėl planuojama pritraukti privataus kapitalo.

Uostamiesčio politikai pritarė urbanistų siūlymui Danės pakrantėje įrengti mažųjų laivų uostelį ir rekreacinę zoną. Galimybe čia veikti jau susidomėjo ir Klaipėdos irkluotojai. Uostelio įrengimas bei aplink jį esančios teritorijos sutvarkymas pigiai neatsieis, todėl planuojama pritraukti privataus kapitalo.

Uostelis ir rekreacinė zona

Ketvirtadienį vykusio Klaipėdos savivaldybės tarybos posėdžio metu pritarta parengtai koncepcijai, kuria numatoma Danės upės pakrantėje įrengti mažųjų laivų uostelį bei aplink jį esančią teritoriją pritaikyti rekreacinei veiklai.

22 ha ploto suplanuotoje teritorijoje įsikurs maždaug 300 vietų mažųjų laivų uostelis, numatytos vandens transporto susisiekimo galimybės.

Danės upės, Liepų bei Joniškės gatvių ribojamoje teritorijoje taip pat bus pastatyti rekreacijai pritaikyti pastatai bei sutvarkyta ekologiniam pažinimui pritaikyta pieva: įrengti pėsčiųjų takai, aikštelės.

Įsikurtų ir irkluotojai

Galimybe įsikurti planuojamoje rekreacinėje zonoje jau susidomėjo ir VšĮ „Klaipėdos plaukimo centras“. Viename iš upės pakrantėje numatytų statinių būtent ir galėtų įsikurti irkluotojų bazė. Sportininkai čia treniruotųsi bei rengtų varžybas.

Tiesa, irkluotojai teritorijos projektuotojams turi ir pasiūlymų. Tam, jog čia būtų galima efektyviai vykdyti sportinę veiklą būtina, jog upės vaga nebūtų siaurinama.

Tuo atveju, jeigu naujoje gyventojų traukos zonoje veiks irkluotojų centras, bus įkurtos ir žiūrovams skirtos vietos. Taip pat šiuo metu nenaudojamoje vietoje nusidrieks ir dviračių takas.

Ieškos investuotojų

Klaipėdos savivaldybės Urbanistikos skyriaus vedėja Mantė Černiūtė-Amšiejienė pastebėjo, jog planuojamas projektas nebus pigus, preliminari jo kaina siektų apie 20 mln. litų.

Siekiant neapsunkinti savivaldybės tokia investicija, planuojama ieškoti ir lėšų iš privačių investuotojų. Tiesa, artimiausiu metu savivaldybė lėšų uostelio bei teritorijos aplink jį sutvarkymui nenumato.

„Kada šis projektas bus įgyvendintas dabar sunku pasakyti“, – pripažino M.Černiūtė-Amšiejienė.

Klaipėda gražėja

Posėdžio metu būta ir kandesnių pasisakymų apie mieste rengiamus planavimo dokumentus. Politikai piktinosi, esą nuolat rengiami miesto patrauklumą galintys skatinti projektai taip ir lieka savivaldybės darbuotojų stalčiuose.

Urbanistikos skyriaus vedėja pabrėžė, jog visi projektai ir planai yra susiję, todėl neparengus vienų, negalima imtis kitų.

„Jau daug metų Klaipėda kyla. Klaipėda gražėja“, – baigiantis diskusijai dėl esą neįgyvendinamų projektų konstatavo Klaipėdos savivaldybės Tarybos narys Vytautas Lupeika.

Uostamiesčio valdininkai urbanistų parengtai koncepcijai pritarė vienbalsiai, dabar bus konkretizuojami detaliojo plano koncepcijos sprendiniai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ribokas

Ribokas portretas
Ar nebūtu protingiau šią vietą atiduoti irkluotojams, o laivams uostelį įrengti ties dabartine irklavimo baze? Tada jie netrukdytu vieni kitiems, o ir gyliai upėje nuo geležinkelio tilto iki Liepų gatvės tilto labai maži, pats šiemet echolotu matavau, vietomis 0,6 metro. Kateriams mažoka.

to Radvile Zinkeviciute

to Radvile Zinkeviciute portretas
isidemekite visam gyvenimui tik Dange, Dange..

Valio

Valio portretas
Tik reikėtų nepamiršti įrengti slipą, t.y. vietą, kur galima bus nusileisti tas valtis į vandenį. Ir prie slipo ar šalia įrengti automobilių stovėjimo su priekabomis aikštelę. Kitaip šis projektas bus tik eilinis pinigų plovimas.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių