Priemiesčio gyventojams – geresnis susisiekimas

Tunelis – ne išeitis

Kelininkų nuomone, susitikti ir aptarti bendrus susisiekimo reikalus Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono vadovams tikrai būtina.

Vienas opiausių keliamų klausimų – "Žaliojo slėnio" gyventojų jungtis su Tauralaukiu. Tai viena geriausių išeičių. Tam reikia bendrų Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono sprendimų.

Kol jų nėra, bendruomenė pagrįstai kelia tunelio per magistralinį kelią statybos klausimą. Kelininkų manymu, tunelio įrengimas būtų neteisingas sprendimas, nes tolimesnėje perspektyvoje čia atsiras poreikis įrengti dviejų lygių sankryžą.

Šiuo metu pagal Klaipėdos rajono infrastruktūros specialųjį planą Aukštkiemių, Gvildžių, Mazūriškių ir kitų kaimų gyventojai išvažiuoja į rajoninį kelią Nr. 2212 Klaipėda–Triušiai–Kretinga ir per dviejų lygių sankryžas patenka į miestą.

Ateityje, išsivysčius Pagairės, Vėjų, Aukštkiemių, Vėtrungių ir kitoms gatvėms, regioniniame kelyje Nr. 2212 eismas gali labai išaugti ir šis kelias nebeatitiks transporto poreikių. Tada transporto srautai Vėjų ir Pagairės gatvėmis turėtų būti nukreipti į dviejų lygių sankryžą prie "Žaliojo slėnio".

Reikia užtverti tvoras

Normantų sankryžoje ir jos prieigose pėstieji vaikšto kas kur nori. Iš galutinės autobusų stotelės ir degalinės Kalnuvėnų gyventojai kelis kartus kerta labai judraus kelio važiuojamąją dalį.

Čia reikia skiriamojoje juostoje užtverti tvoras, pėsčiuosius nukreipiant į sankryžą po dviejų lygių viaduku, arba įrengti po magistraliniu keliu pėsčiųjų tunelius. Kelininkų nuomone, Kalnuvėnų gyventojų problemą taip pat reikėtų spręsti, surenkant gyventojus jų susibūrimo vietose.

Kitas pavojingas kelio ruožas yra krašto kelyje Nr.168 Klaipėda–Kretinga nuo Pakrantės sodų per Kalotę Normantų sankryžos link. Čia pėstieji neturi kur dingti ir eina važiuojamąja dalimi arba kelkraščiu. Šiais metais minėtame ruože numatyta suprojektuoti pėsčiųjų ir dviratininkų taką. Esant palankiam finansavimui, kitais metais jis bus įrengtas.

Susisiekimas su miestu pagerės suremontavus senąjį kelią į Klaipėdą nuo Jakų. Rekonstrukcijos metu bus įrengtas patogus pėsčiųjų ir dviratininkų takas bei apšvietimas. Viešųjų pirkimų procedūros turėtų būti organizuojamos šių metų pabaigoje.

Taigi, sprendžiant susisiekimo problemas Klaipėdos prieigose, yra ką veikti Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybėms bei valstybinės įmonės "Klaipėdos regiono keliai" specialistams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

gerbiamam ponui

gerbiamam ponui portretas
Mes irgi mokam mokesčius, tie kurie gyvena kaimuose, ir pasakyčiau kad nemažus!!! Tai kad cic!!!

seniunaitis

seniunaitis portretas
Visi tik svarsto tikslinga ar ne viaduko statyba ir senojo Auštkiemio kaimo gyventoju susisiekima su miestu ! O kas turi teise pažeidinėti žmogaus teises ! Atimti viešojo transporto paslaugas , KLAIPĖDA-per technikuma-PALANGA maršruta ! Atimti iš senjoru galimybe susisiekti su gydimo istaigomis ir iš moksleiviu galimybe susisiekti su švietimo istaigomis !!! Ar tai ne ŽMOGAUS TEISIU pažeidimas ?! Varlėm tunelius daro , o tai žmogus kokioje vietoje !!?

ne/geram ponui

ne/geram ponui portretas
Klaipedoje brangus pragyvenimas, jaunos seimos rado iseiti - isikure priemiestyje. Ne kaime - nebuvote ten, nematete susigrudusius namukus, kotedzus. Na, negi ir savo piliecius Lietuva prades skirstyti kastomis, pagal gyvenama vieta? Geriau geranoriskai spresti problemas.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių