Šiaurės prospektas Klaipėdoje – lyg užkeikta nelaimingų atsitikimų zona

Vienoje Klaipėdos gatvėje per pusdienį įvyko dvi avarijos, kuriose nukentėjo dviratininkai. Tą pačią dieną Kretingoje pėsčiųjų perėjoje automobilis partrenkė senolę, o Klaipėdos rajone motorolerį vairavusi paauglė susižeidė, kai susidūrė su automobiliu.

„Pirmadienio rytas, geras oras, visi, kas gali, išrieda į gatves – galbūt tai galėjo lemti tokį avarijų protrūkį. Bet tai tik mano pasvarstymas, reikia aiškintis kiekvienos nelaimės priežastis“, – kalbėjo Klaipėdos kelių policijos vadovas Aurelijus Jankauskas.

Pirmadienį vos kelios minutės po 8 val. ryto Šiaurės prospekto pėsčiųjų perėjoje automobilis „Kia Sportage“ partrenkė 13 metų berniuką, važiavusį dviračiu. Paauglys pateko į ligoninę.

Tos pačios dienos vidurdienį netoli pirmojo įvykio vietos automobilis „Volvo“ susidūrė su dviračiu, kuriuo važiavo 58 metų vyras. Dviratininkui taip pat prireikė medikų pagalbos.

Pareigūnai tikino, kad Šiaurės prospekte automobilių vairuotojai viršija leistiną greitį, nepaiso, kad čia yra kelios šviesoforais nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos. Neseniai čia motociklininkas važiavo dvigubai greičiau, nei leidžiama.

Stacionaraus greičio matuoklio šioje gatvėje nebėra.

Pirmadienį Žemgrindžių kaime, kelyje Plikiai–Baukštininkai, nukentėjo 16-metė mergina, važiavusi elektriniu motoroleriu. Ji susidūrė su automobiliu.

Kretingoje netoli ligoninės perėjoje automobilis partrenkė 80-metę. Ji skubiai nugabenta į gydymo įstaigą.

Vasaros džiaugsmai visiems keturiems nukentėjusiesiems kol kas bus nepasiekiami.

„Vairuotojai vasarą pamiršta apie dviratininkus, paspirtukais ir motoroleriais važiuojančius eismo dalyvius, o pėstieji dažnai nėra pakankamai atidūs ir žengia į perėjas neįsitikinę, kad vairuotojai juos jau pastebėjo ir ruošiasi praleisti“, – dažniausias eismo nelaimių priežastis įvardijo kelių policijos padalinio vadas A. Jankauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vardas

Vardas portretas
Pirmiausia, tai, kad jis per pereja vaziavo, o ne sivede.. jis ispuole staigiai.. pristabdyti privaloma, kai matoma, kad zmogus rengiasi pereiti, o ne islekia sededamas ant jo, visu antra turekit galvoje, kad piestysis turi isitikinti, kad ji praleidzia, o ne pulti po ratais. Pestieji inike i telefonus, nei zvalgosi eidami per pereja.. nustokit pirstais badytis vieni i kitus. Galiausiai luosais liksit, o pinigas neatstatys jums sveikatos.

to r

to r  portretas
Kaltinti automobilio vairuotoją visada lengviau, nes kol kas nesu girdėjęs, kad dviratis būtų užmušęs auto vairuotoją. O jei link esmės, tai ar auto vairuotojai žino savo minimalias pareigas, kad artėjant prie perėjų privalo sulėtinti, įsitikinti ir t.t. Lekia, skuba su savo skarbonkėm lyg artėtų pasaulio pabaiga ir sustoja prie sekančio šviesoforo už 100 m. Aš savo vaikam pasakojo, aiškinu, bet jie vaikai. Praeina laiko, užsimiršta, išsiblaško ir pan, bet tai nereiškia, kad juos galima taškyti perėjose. Todėl tokia naujienas/nelaimes priimti ir asmeniškai, nes turiu vaikų ir suprantu kaip tai skaudu. O čia didžioji dalis pyškina kaip robotai vairuojantys savo lizingines skarbonkes

r

r portretas
Kaip visada viskas suverčiama ant vairuotojų pečių. Nesvarbu , kad su dviračiu ar paspirtuku lekiama per pėsčiųjų perėją, nors privaloma nulipti. Bet vairuotojus kaltinti patogiau. Tenka būti abiejose barikadų pusėse. Tad drąsiai pasakysiu, pėstieji ir dviratininkai skersą dėjo net ant šviesoforų bei policijos. Raudona šviesa jiems negalioja. O kai pats persivedu dviratį per perėją , žiūri į mane kaip į ufonautą , nes tipo nuolaidžiauju vairuotojams. Faktas tas , kad gyvybės aš kitos neturėsiu, tad geriau įsitikinsiu , kad mane pastebėjo ir praleidžia , nei mausiu į gatvę kaip nevisprotis.
VISI KOMENTARAI 15

Galerijos

Daugiau straipsnių