Aiškinsis, ar tinkamai sudarytos sutartys dėl sraigtasparnių remonto

  • Teksto dydis:

Krašto apsaugos ministerijos (KAM) Generalinė inspekcija aiškinsis dviejų sraigtasparnių remonto paslaugų sutarčių sudarymo aplinkybes.

Kol vyksta tarnybinis patikrinimas, nuo pareigų laikinai nušalinamas sutartis pasirašęs Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų vadas pulkininkas Audronis Navickas, antradienį pranešė KAM.

Pasak ministerijos pranešimo, dvi sutartys dėl Karinėms oro pajėgoms priklausančių sraigtasparnių „Mi-8T“ kapitalinio remonto su konkursą laimėjusia Lietuvos įmone „Helisota“ buvo pasirašytos šių metų spalio mėnesį. Sutartyse nurodyta, kad tiekėjas darbų vykdymui pasitelkia vieną Rusijos įmonę. Paaiškėjus šioms aplinkybėms, sutartys su „Helisota“ yra sustabdytos.

Sprendimą remontuoti sraigtasparnius „Mi-8T“ vasarį priėmė Krašto apsaugos ministerijos Gynybos resursų taryba, tačiau tuomet numatyta sąlyga, kad jų remontą turi atlikti ne Rusijos įmonės.

Lietuvos kariuomenės Karinės oro pajėgos sovietų gamybos sraigtasparnius „Mi-8T“ naudoja paieškos ir gelbėjimo darbų vykdymui, karių transportavimui ir kitoms funkcijoms. 2014 metais įsigijus tris naujus vakarietiškus AS365 „Dauphin“ sraigtasparnius, Karinės oro pajėgos jai pavestą paieškos ir gelbėjimo funkciją gali užtikrinti tik iš dalies. Todėl buvo siūloma pratęsti dviejų sraigtasparnių „Mi-8T“ naudojimą, kol bus įsigyta daugiau vakarietiškų sraigtasparnių.

Pasak KAM, naujų universalių sraigtasparnių įsigijimas planuojamas 2020 metais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Sankaba

Sankaba portretas
Atsikratykite tu senoviniu rusisku sraigtasparniu. Baisu ziureti. Kaip jie dar i ora pakyla? :)

draug

draug portretas
kaip ten tos dovaneles kur atvezdavo
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių