Sulaukus kritikos stabdoma iniciatyvos „Paskambink į Rusiją“ reklaminė kampanija

  • Teksto dydis:

Sulaukusi kritikos bangos stabdoma visuomeninės iniciatyvos „Call Russia“ („Paskambink į Rusiją“) reklaminė kampanija, šeštadienį pranešė organizatoriai.

Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas BNS šeštadienį informavo, kad įmonė savo ruožtu nutarė, kaip įmanoma greičiau iš Vilniaus ir Kauno oro uostų pašalinti reklaminės kampanijos plakatus, nes siūlymas dabar skambinti rusams neatitinka politinio konteksto artėjant NATO viršūnių susitikimui.

Vienas iš komunikacijos kampanijos „Call Russia“ autorių Tomas Balžekas viešame pranešime apgailestavo, kad „tai, kas buvo grįsta tik gerais ketinimais, sukėlė didelį visuomenės pasipriešinimą“.

Anot jo, Lietuvoje kabantys plakatai bus nukabinti kaip galima greičiau.

„Komunikacijos kampanijos tikslas buvo priminti, kad greta karinės pagalbos Ukrainai egzistuoja ir pilietinio pasipriešinimo judėjimai. „Call Russia“ iniciatyva kviečiama skambinti paprastiems Rusijos gyventojams ir pabandyti pokalbio metu paveikti jų nuomonę, stipriai veikiamą ilgametės informacijos cenzūros. Nuo pat globalios iniciatyvos pradžios pernai kovą daugiausiai tokių skambučių buvo padaroma būtent iš Lietuvos. Iš viso paskambinta per 180 000 kartų“, – teigė T. Balžekas.

 

 

Jo teigimu, antroji iniciatyvos kampanijos banga pasirodė NATO viršūnių susitikimo Vilniuje kontekste, siekiant atkreipti užsienio žiniasklaidos dėmesį.

Minėta akcija, skatinanti skambinti Rusijos piliečiams ir taikiai pasakoti, kas iš tiesų vyksta Ukrainoje, pradėta pernai kovą, Rusijai pradėjus invaziją Ukrainoje. Tuomet per trumpą laiką sugeneruota beveik 100 tūkst. skambučių.

Apie Vilniuje gimusią iniciatyvą pasauliui pranešė beveik 600 žiniasklaidos kanalų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Skandinavijos šalyse, Vokietijoje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Brazilijoje, Čilėje, Honkonge, teigia kampanijos organizatoriai.

Iniciatyva „Paskambink į Rusiją“ kilo Vilniuje. Projekto autoriai pasinaudojo milijonų rusiškų telefonų numerių duomenų baze ir sukūrė interneto platformą, kuri automatiškai juos generuoja.

Artėjant Vilniuje vyksiančiam NATO viršūnių susitikimui mieste buvo iškabinta naujų plakatų, kviečiančių skambinti į Rusiją. Tačiau šįkart tai sukėlė dalies visuomenės, politikų pasipiktinimą, iniciatyva vadinta geriausiu atveju naivia, blogiausiu – naudinga Rusijai. Žmonės savo inciatyva ėmėsi užklijuoti šiuos plakatus juoda plėvele.

Judėjimo „Call Russia“ iniciatorius T. Balžekas teigė nenorintis kelti susipriešinimo ir destrukcijos, todėl stabdantis šią reklaminę kampaniją.

T. Balžekas yra naujienų portalo „15min“ ir naujienų agentūros BNS generalinis direktorius, tačiau kampanijoje „Call Russia“ jis dalyvauja kaip privatus asmuo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kęstas

Kęstas portretas
Kodėl nei Gabrielius Landsbergis, nei Aukštas ir Gražus nebijo Kinijos? Nes abu jie yra išauklėti komunistų, netoli nuo jų nuėję, ir kultūroje yra šimpanzių lygyje, linkę tik išmatomis mėtytis. Šiuolaikinių technologijų jie niekad nematė, nieko apie jas nežino. Todėl jiems ta Kinija vienodai šviečia. (Apie mokslą-studijas-ekonomiką)

Iniciatorių durnumui ribų nėra

Iniciatorių durnumui ribų nėra portretas
arba riba tai laaabai geri pinigai

cuo

cuo portretas
durniu saika
VISI KOMENTARAI 60

Galerijos

Daugiau straipsnių