Taršą uoste mėginta nuslėpti

INCIDENTAS

Taršą uoste mėginta nuslėpti

Rugsėjo 2 d. apie 9 val. AB Vakarų laivų gamykla iš doke stovinčio kelto „Northern Star“ pradėjo tekėti dyzelinis kuras į uosto akvatoriją. Aplinkosaugininkams ir uosto tarnyboms apie avariją pranešta ne iš karto. Įtariama, kad avarijos pasekmes bandyta nuslėpti.

Patikrinus keltą „Northern Star“ pasigesta 7 tonų dyzelinio kuro. Manoma, kad dyzelinis kuras į akvatoriją išsiliejo per sąmoningai atidarytą kuro talpyklos angą. Galbūt prieš incidentą iš laivo buvo pumpuojamas kuras, o gal net vagiamas?

Aplinkos ministerijos Klaipėdos regiono departamento direktorius Kęstutis Šiliauskas teigė, kad tik dėl to, kad pūtė šiaurės vakarų vėjas, išsiliejęs dyzelinis kuras nepasklido plačiau uosto akvatorijoje. Labai nei-giamai pareigūnas vertina bandymą slėpti avariją apie tai nepranešus uosto tarnyboms. Vien dėl to, kad laiku nepranešta apie incidentą, išsiliejęs dyzelinis kuras uosto akvatorijoje pradėtas rinkti tik po 7 valandų.

Išsiliejusį dyzelinį kurą uosto akvatorijoje bandė surinkti uosto direkcijos kateris „Zunda-1“ ir UAB „Transfosa“ kateris „Sanitaras-13“. Neoficialiais duomenimis, jie surinko apie vieną toną kuro kartu su vandeniu.

Bet koks naftos produktų išsiliejimas Malkų įlankoje yra pavojingas, nes netoli yra III miesto vandenvietė. Po incidento bonais buvo atitvertas Vilhelmo kanalas, kad į jį, kur yra III miesto vandenvietė, nepakliūtų išsilieję naftos produktai. Nėra duomenų, kad išsiliejęs kuras būtų patekęs į III vandenvietės teritoriją, nes Vilhelmo kanalas nuo Malkų įlankos yra atitvertas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių