Ilga kelionė nauju maršrutu į Lenkiją negąsdina keleivių – bilietai išpirkti iki Naujųjų metų

  • Teksto dydis:

Prie geležinkelio stoties pernai pastatytas projektas „Portalas“ jungia Vilnių su Liublinu. Nuo šiol su kitais Lenkijos miestais bus galima ne tik susimojuoti, bet ir susisiekti traukiniais, pasakojama LNK reportaže.

„Iš tikrųjų ypač tokiu oru kaip šiandien, kai nesinori vairuoti, yra puiki galimybė saugiai pasiekti Varšuvą“, – kalbėjo keleivė Violeta.

Iš Vilniaus per Kauną į Varšuvą ir Krokuvą paleistas pirmasis toks jungtinis traukinys. Į vieną traukinį telpa 130 žmonių.

„Pati geriausia žinia ta, kad sulaukė didžiulio dėmesio. Praktiškai bilietai išparduoti iki Naujųjų metų. Iš viso iki šios dienos parduota daugiau nei 1000 bilietų“, – sakė „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

Kelionė traukiniu išeina perpus pigiau nei lėktuvu. Maršrutas Vilnius–Varšuva atsieina – 25 Eur, Vilnius–Krokuva – 30 Eur. Bet kelionės trukmė – ilgesnė nei automobiliu, kuriuo vykstant nuo Vilniaus iki Varšuvos būtų 6 val.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

„Bendra kelionė, jeigu iš Vilniaus į Varšuvą, traukiniu truktų 9 val.“, – sakė L. Baužys.

O nuo Varšuvos iki Krokuvos traukiniu – dar 3,5 val. kelio. Viso – 12,5 val. – traukinyje, t. y. 3,5 val. ilgiau nei važiuoti automobiliu.

„Kelionėje laiką galima leisti su knyga, žiūrint filmą, o kartais – tiesiog žvalgantis pro langą, nes vis tiek vaizdai keičiasi“, – sakė naujojo maršruto keleivė Erika.

Reikės ir persėdimo. Mockavos stotyje keleiviai persės į lenkišką traukinį.

„Persėdimas, aišku, keistas dalykas. Nes pardavinėti reisą Vilnius–Varšuva, ale tiesiogiai, tai tas pats, kas skristi į Niujorką per Helsinkį, tai irgi yra persėdimas. Galima sakyti: „O, turime reisą „Vilnius–Niujorkas“, – svarstė keleivis Orijus.

Iš Vilniaus traukinys išvyks kasdien po vidurdienio – 12.10 val., iš Kauno – 13.20 val. Į Varšuvą vietos laiku traukinys atvyks 20.13 val., į Krokuvą – prieš vidurnaktį (23.39 val.).

Bendra kelionė, jeigu iš Vilniaus į Varšuvą, traukiniu truktų 9 val.

„Taip jau sutapo, kad šiandien mano gimtadienis, tai pagalvojome, kad tuo pačiu išbandysime ir naują maršrutą. Ir Varšuvoje atšvęsime mano gimtadienį“, – sakė kalbintas keleivis Gediminas.

Iš Krokuvos į Vilnių traukinys kiekvieną dieną išvyks 4.01 val. ryto. Iš Varšuvos – 7.35 val. Šis traukinys Kauną pasieks 16.25 val. Lietuvos laiku, o Vilnių – 17.34 val.

„Nėra tokio laiko, kuris būtų patogus visiems. Pavyzdžiui, jei važiuotum visą naktį, nesmagu apsnūdusiam, pavargusiam persėsti, vėl žmonės skųstųsi“, – teigė keleivis Orijus.

„LTG Link“ vadovas sako, paskutinį kartą traukinys iš Vilniaus į Varšuvą važiavo prieš devynerius metus.

„Kelionė trukdavo irgi ne trumpiau. Buvo žymiai senesni sovietiniai traukiniai“, – kalbėjo L. Baužys.

Greitesnis ir be persėdimo bus tada, kai bus „Rail Baltica“ .

„Labai viliuosi, kad infrastruktūros statytojai mums, kaip vežėjams, tą galimybę suteiks 2025–2026 m.“, – komentavo L. Baužys.

Abiejų šalių traukiniuose yra tualetai ir elektros lizdai. Lietuvos teritorijoje – nemokamas belaidis ryšys. Keleiviams siūloma įsigyti užkandžių ir gėrimų.

„Mes daug ką galime rasti gal kažkur pigiau, bet turime galvoti ir apie pačią gamtą ir apie socialinę atsakomybę. Ir mūsų šūkis – „Kam važiuoti, jeigu galima keliauti“, – tokia pakilia gaida baigė pokalbį „LTG Link“ vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Gėda

Gėda portretas
Kelinti dabar metai? Jau prieš 30 ir daugiau metų buvo toks traukinio greitis. Gėda. Ir ką veikti ten nuvykus naktį?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių