- Tomas Kavaliauskas, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ilgiau nei dešimtmetį veikianti numerio perkėlimo paslauga suteikia vartotojams galimybę išlaikyti turimą telefono numerį ir migruoti per mobiliojo ar fiksuoto ryšio operatorius. Kasmet tokia galimybe pasinaudoja dešimtys tūkstančių žmonių, perkeldami vidutiniškai apie 100–150 tūkstančių numerių.
„Per 12 m. šia paslauga vartotojai pasinaudojo 1,3 mln. kartų. Taikant protingumo kriterijų, galima sakyti, kad 3 kartus per 12 m. paslauga pasinaudojo apie 50 tūkst. vartotojų“, – skaičius apibendrino Ryšių reguliavimo tarnybos Tinklų reguliavimo departamento direktorius Viktoras Syrusas.
Anksčiau klientus vilioję kainų karais, dabar mobiliojo ryšio operatoriai vartotojams stengiasi įsiteikti teikdami papildomas paslaugas ar nuolaidas įrenginiams. Pastaruosius trejus metus keliaudami per operatorius žmonės dažniausia rinkosi „Tele2“. 2013-aisiais jie dažniau palikdavo „Omnitel“, o pastaruosius dvejus metus – „Bitę“.
Tačiau operatoriai nelinkę sutikti su Ryšių reguliavimo tarnybos skaičiais – jie vienu balsu tvirtina, kad vieniems labiau sekėsi pritraukti verslo klientų, kiti aiškina, kad jie mielesni privatiems mobiliojo ryšio vartotojams, mat siūlo geresnes paslaugas nei jų konkurentai. Apskritai operatoriai konstatuoja, kad klientai tapo sėslesni, nes jiems pavyksta įtikti siūlant įvairių papildomų paslaugų
„Privačių klientų segmente mes pritraukiame daugiau klientų negu parandame. (...) Jie migruoja ir mes matome, kad privatūs klientai dažniau renkasi mus, nei išeina iš mūsų“, – pasakojo „Omnitel“ Komercijos vystymo privatiems klientams skyriaus vadovas Povilas Dapkevičius.
„Šiandien mes esame tas operatorius, pas kurį ateina abiejų kitų operatorių klientai, tai mes matome, kad numerių perkėlimas nebėra toks aktyvus, koks buvo prieš kokius 5 m. Tai normalu, nes rinka pasikeitusi, bręsta ir žmonės labiau lojalesni savo operatoriams. Operatoriai taip pat labai stipriai dirba tam, kad išlaikytų savo vartotojų lojalumą“, – pabrėžė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.
Ko žmonės siekia – tai tinklo paslaugų, aptarnavimo kokybės, tinkamos kainos ir įvairių įrenginių pasirinkimo. Įrenginių kaina ir kokybės santykis su siūlomais duomenų paketais – tai trys tokie fundamentalūs, pagrindiniai motyvai, kurie apsprendžia vartotojų pasirinkimą“, – vardijo „BITĖ Lietuva“ marketingo direktorius Pranas Kuisys.
Nepaisant numerio perkėlimo varžybų, kuriose kasmet laimi arba pralaimi tai vieni, tai kiti, bendras aktyvių mobiliojo ryšio vartotojų skaičius rodo kitas tendencijas –„Omnitel“ ir „Tele2“ aktyvių kortelių skaičius per pastaruosius trejus metus stabiliai mažėja, o „Bitės“ klientų skaičius, prieš dvejus metus sumažėjęs, o pernai – gerokai ūgtelėjęs, kompensavo kelerių metų praradimą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Savickas dėl sankcijų Rusijai įgyvendinimo: buvusios Vyriausybės sprendimas nėra efektyvus
Lietuva gali efektyviai kontroliuoti sankcijų Rusijai įgyvendinimą ir užtikrinti, kad dvejopos paskirties prekės nepasiektų agresorės rinkos, sako ekonomikos ir inovacijų ministras Lukas Savickas, jam siūlant sušvelninti buvusios Vyriausybės ...
-
Didžiausia Baltijos šalyse infliacija – Estijoje, mažiausia – Lietuvoje
Vartojimo prekės ir paslaugos per praėjusius metus Baltijos valstybėse labiausiai pabrango Estijoje, joje užfiksuota ir didžiausia vidutinė metų infliacija. Mažiausi abu rodikliai – Lietuvoje, rodo nacionalinių statistikos tarnybų duomenys. ...
-
Premjeras: nuoširdžiai tikiu, kad verslas nesiekia piktnaudžiauti, bet kontrolė bus
Ukrainos ir Jungtinės Karalystės tyrėjams skelbiant, kad Lietuva ir kitos Vakarų šalys pernai ir užpernai į Rusiją eksportavo technologijas, galimai naudojamas jos artilerijoje kare prieš Ukrainą, Lietuvos premjeras Gintautas Paluckas tik...
-
Planas keisti mokesčius – jau sausio gale
Premjeras Gintautas Paluckas sako, kad Finansų ministerijos ruošiami mokesčių pakeitimai koalicijos partneriams turėtų būti pristatyti sausio pabaigoje. Anot jo, po to jie bus diskutuojami su socialiniais partneriais, o visuomenei bus pavie&scaron...
-
Palygino būsto kainas: kurioje iš ES šalių jos augo labiausiai?
2024 m. trečiąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m. būsto kainos, matuojant pagal būsto kainų indeksą, euro zonoje krito 2,6 proc., o visoje Europos Sąjungoje (ES) išaugo 3,8 proc., praneša Eurostatas. Lietuvoje, palygi...
-
Segalovičienė: 8 mln. eurų jau esame praradę galutinai5
Prezidento vyriausioji patarėja Irena Segalovičienė sako, kad Lietuva rizikuoja iki 2026 m. negauti visų jai numatytų lėšų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėje (angl. Recovery and Resilience Facility, RRF). Vis tik ji tvirtina, ...
-
Tik pradėjusio dirbti ministro sprendimas – jau ant Seimo komisijos stalo5
Žiniasklaidoje pasklidus informacijai, kad aplinkos ministras Povilas Poderskis pradėjęs darbą atšaukė naujai suformuotą buvusios savo darbovietės valdybą, šį klausimą nusprendė nagrinėti Seimo Antikorupcijos komisija, praneša ...
-
Vyriausybei pateiktos projekto pataisos: verslui teks didesnė atsakomybė?
Ekonomikos ir inovacijų ministerija parengė ir teikia Vyriausybei nutarimo projektą, koreguojantį ankstesnės Vyriausybės įvestą dvejopos paskirties prekių eksporto lėktuvais į trečiąsias šalis ribojimą. ...
-
Vinokurovas: sujungti Vilnių su Kaunu – labai nesudėtinga2
Vidaus vandens kelių direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas neabejoja – turėti vandens kelią Nerimi, jungiantį Vilnių ir laikinąją sostinę, yra realu ir, jo teigimu, nesudėtinga. Anot generalinio direktoriaus, direkcija jau yra atlikusi visus...
-
Apklausa: paaiškėjo, kiek lietuvių atsisakytų 1 ir 2 centų monetų3
Du trečdaliai – 69 proc. Lietuvos gyventojų pritartų, kad būtų apvalinama pirkinių suma ir atsisakyta vieno bei dviejų centų monetų. Tam nepritartų 29 proc., o likę neturi nuomonės, rodo „Eurobarometro“ apklausa. ...