- Valdas Pryšmantas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
Antradienį įgriuvus tiltui per Nevėžį Kėdainiuose, tai nekeičia Vyriausybės anksčiau skirto finansavimo tiltams ir jų remontui, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Kalbant apie tiltų finansavimą, tai mes finansavimą esame jau padidinę Vyriausybės kadencijos pradžioje ir keletą kartų, žiūrint kaip skaičiuosim, kad tie objektai, kurie yra prastos būklės, būtų tvarkomi. Tai čia tikrai niekas nepasikeitė (...) dėl vakarykščio įvykio. Faktas, kad yra labai aiškus planas, yra 72 objektai, kurie prastos būklės“, – trečiadienį Vyriausybėje žurnalistams sakė M. Skuodis.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai anksčiau sakė, kad tilto sija galėjo būti pažeista dėl juo važiavusio sunkiasvorio transporto, viršijus leistiną masę.
Pasak M. Skuodžio, tilto įgriuvimo priežastys kol kas neaiškios, tačiau tikėtina, kad dėl to kaltas sunkiasvoris transportas.
Ekspertizė buvo atlikta prieš savaitę ir po jos leista tiltą eksploatuoti, bet tikėtina, kad jis paprasčiausiai buvo sulaužytas sunkiasvorio transporto,
„Grupė, kuri dabar dirba, atsakys į klausimus, kodėl tas įvykis įvyko, nes, kaip žinote, ekspertizė buvo atlikta prieš savaitę ir po jos leista tiltą eksploatuoti, bet tikėtina, kad jis paprasčiausiai buvo sulaužytas sunkiasvorio transporto“, – sakė susisiekimo ministras.
Jo teigimu, panašios būklės tiltų Lietuvoje yra daugiau, o LAKD šiuo metu vertina, ar nereikia papildomų apsaugos priemonių, kurios neleistų važiuoti sunkiasvoriam transportui.
„Tikėtina, ženklų neužtenka, reikia kitokio pobūdžio apribojimų, kad sunkiasvorės transporto priemonės neįvažiuotų ir LAKD šiuo metu vykdo visų tokių objektų, kurių mes turime, papildomą apžiūrą ir žiūri, ar tikrai nereikia papildomų kontrolės, apsaugos priemonių. Tai galėtų būti (...) fizinis kažkoks barjeras, nuleistas kažkoks barjeras, pro kurį sunkiasvorė transporto priemonė nepravažiuotų, pravažiuotų tik lengvosios mašinos. Bet čia ekspertai atsakys“, – kalbėjo M. Skuodis.
Jis sako, kad dėl tiltų būklės nereikėtų kaltinti šios Vyriausybės, nes jų būklė suprastėjo ne per metus ar dvejus, o anksčiau jiems finansavimas buvo labai mažas.
„Jeigu mes žiūrėtume į finansavimą per kokių šešerių metų laikotarpį, tai žvyrkelių asfaltavimui buvo išleisti šimtai milijonų, tuo tarpu tiltų ir viadukų tvarkymui – aš žiūriu 2018, 2019 metų duomenis – aštuoni milijonai ir panašios sumos“, – teigė M. Skuodis.
M. Skuodžio teigimu, šiemet Kelių priežiūros ir plėtros programoje keliams numatyta 521 mln. eurų suma nebus didinama, tačiau kelių ir tiltų tvarkymui bus panaudota dar 170 mln. eurų iš lėšų, numatytų kariniam mobilumui didinti, taip pat bus skirta daugiau Europos Sąjungos lėšų.
„Mes stengiamės didinti finansavimą ir iš kariniam mobilumui skirtų lėšų. Mes esame papildomai gavę 100 milijonų iš Europos Sąjungos šaltinių, kuriuos mes naudosime „Via Balticos“ asfaltavimui. Šalia to Vyriausybės yra skyrusi dar 70 milijonų kitoms karinio mobilumo reikmėms. (...) Tarp tų kelių įeina ir tiltai ir viadukai, jie taip pat turėtų būti tvarkomi. Dar mes stengiamės Europos Sąjungos lėšas, kurias mes turime ir galime investuoti į kelius, paspartinti jų naudojimą, kad tai būtų ne 2026 metais, o dabar“, – teigė M. Skuodis.
„Tai šiais metais biudžetas yra gerokai didesnis nei tie Seimo skirti penki šimtai keturiasdešimt keli milijonai“, – pridūrė jis.
Kėdainių rajono savivaldybė antradienį paskelbė, kad matant padidėjusį tiltų, o ypač įgriuvusio, apkrovimą, ji praėjusiais metais du kartus kreipėsi į Kelių direkciją, kad būtų įvertinta jo būklė.
LAKD vadovas Remigijus Lipkevčius antradienį teigė, jog Lietuvoje yra 73 blogos arba labai blogos būklės tiltai, o į šį sąrašą buvo įtrauktas ir įgriuvęs tiltas Kėdainiuose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Viename Lietuvos mieste pabrango parkavimas: panaikintas ir svarbus patogumas1
Šiauliuose nuo sausio pabrango parkavimas miesto centre, o vairuotojai už automobilių stovėjimą nebegali atsiskaityti per mobiliojo ryšio operatorius. Kad nepatirtų nuostolių, tokį sprendimą priėmė pati UNIPARK bendrovė. Tik esą juos ...
-
Šokiruojanti tiesa: daugiau nei 100 verslo subjektų pažeidė reklamos įstatymą?
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), praėjusiais metais atlikusi apie 3 tūkst. skleidžiamos reklamos patikrinimų, daugiau nei 100 verslo subjektų pateikė rekomendacijas dėl skleidžiamos jų kosmetikos gaminių reklamos. ...
-
Seimo komitetas skubina perkelti šalies bitininkystei palankią ES Medaus direktyvą
Parlamentinis Kaimo reikalų komitetas ragina Žemės ūkio ministeriją nelaukti 2025-ųjų gruodžio 14-osios ir greičiau parengti pataisas dėl Europos Sąjungos (ES) vadinamosios Medaus direktyvos perkėlimo į Lietuvos teisę. Tokiu atveju keistųsi ir g...
-
Ruošiamasi atnaujinti Antaniškių parko estradą Radviliškyje
Radviliškio rajono valdžia planuoja per dvejus metus atnaujinti buvusią Antaniškių vasaros estradą – apie 5 mln. eurų kainuosiančius darbus tikimasi pradėti šiemet. ...
-
Internete kylančių iššūkių akivaizdoje ES stiprina skaitmeninį raštingumą2
Pernai galutinai pasibaigus teismams su nekilnojamojo turto bendrove „Darnu Group“ Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) ruošiasi atnaujinti prieš metus iš jos atgautą 7,26 hektaro ploto teritoriją Vilnia...
-
„Eurovizijos“ atrankos dalyvė atskleidė paslapčių: kiek kainuoja sudalyvauti šiame konkurse?19
Jau šiandien prasidės pirmasis „Eurovizijos“ pusfinalis, į kurį pateks du dalyviai, siekiantys atstovauti Lietuvai „Eurovizijos“ konkurse. Pusfinalį bus galima stebėti 21 val. per LRT televiziją. Pirmą kartą „Eurovi...
-
Sostinės Viršuliškių rajone ketinama įrengti naują skverą: darbai kainuos daugiau nei 800 tūkst. Eur2
Vilniuje, prie Pilaitės prospekto ir Spaudos bei J. Rutkausko gatvių, ketinama įrengti naują skverą. Vilniaus vystymo kompanijos teigimu, rangos darbai atsieis kone 807 tūkst. eurų. ...
-
Lietuva – viena ES lyderių pagal paslaugų plėtrą tiek per mėnesį, tiek ir per metus
Lietuva pernai spalį buvo viena Europos Sąjungos lyderių pagal paslaugų plėtrą tiek per mėnesį, tiek ir per metus, rodo Eurostato penktadienį paskelbti duomenys. ...
-
LEA apžvalga: kaip po akcizų padidinimo pasikeitė degalų kainos2
Nuo sausio 1 d. padidinus akcizus, benzinas šalyje pabrango 5,2 proc., o dyzelino kaina padidėjo 10,3 proc. Kaip praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA), kitose Europos Sąjungos (ES) šalyse degalų vidutinės kainos vidutiniš...
-
Savickas dėl sankcijų Rusijai įgyvendinimo: buvusios Vyriausybės sprendimas nėra efektyvus1
Lietuva gali efektyviai kontroliuoti sankcijų Rusijai įgyvendinimą ir užtikrinti, kad dvejopos paskirties prekės nepasiektų agresorės rinkos, sako ekonomikos ir inovacijų ministras Lukas Savickas, jam siūlant sušvelninti buvusios Vyriausybės ...