- Sniegė Balčiūnaitė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pastarąsias savaites vykstant Paryžiaus olimpinėms žaidynėms, Lietuvos prekybininkai sako nefiksuojantys padidėjusių gėrimų ar užkandžių pardavimų. Kavinės teigė olimpiados metu daugiau lankytojų taip pat nesulaukusios.
„Charlie Pizza“, „Katpedėlę“, „La Crepe“, „Sugamour“ ir kitus restoranus ir kavines valdančios „Amber Food“ grupės vadovas Gediminas Balnis prognozavo, kad situacija būtų buvusi visiškai kitokia, jeigu į olimpines žaidynes būtų patekusi Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė.
„Labai didelio (klientų pagausėjimo – BNS) kaip ir nejautėme. Staliukus užsisakinėjo ten, kur įrengti ekranai – stebėti varžybas, bet tai nebuvo masinis reiškinys. Būtų koks krepšinis, būtų kitaip“, – teigė jis.
Tačiau G. Balnis pabrėžė, kad per bronzos medalius laimėjusių trijulių krepšininkų sutiktuves prie Baltojo tilto veikiančios maitinimo įstaigos apyvarta buvo apie du kartus didesnė nei įprastai.
Jo teigimu, antplūdžio tikimasi ir per sidabrą iš Paryžiaus parvešiančio disko metiko Mykolo Aleknos sutiktuves.
Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis taip pat teigė, kad reikšmingesnių pardavimų olimpinių žaidynių metu pokyčių nebuvo.
„Išsamesnį vaizdą galėsime susidaryti pasibaigus olimpiadai ir rugpjūčio mėnesiui“, – tvirtino jis.
„Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė BNS teigė, kad olimpinės žaidynės, paprastai prie televizorių ekranų sutraukiančios daug sporto aistruolių, šįkart pirkėjų įpročių stipriai nepakeitė.
„Pirkėjai ir toliau pirko tas užkandžių prekes, kurios populiarios visą vasarą – traškučiai, gėrimai, užkandžiai, įvairios dešrytės bei prekės, kurias galima vartoti išvykų metu ar pasisėdėjimuose su draugais“, – sakė G. Kitovė.
Būtų koks krepšinis, būtų kitaip.
Tuo metu „Rimi“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė sakė, kad tik prasidėjus olimpinėms žaidynėms, pastebėtas nacionalinės atributikos paklausos ūgtelėjimas.
„Pirkėjai dažniau į pirkinių krepšį įsideda vėliavas ar kitus atributus – reikalingus stebėti varžybas ir palaikyti tautiečius“, – teigė ji.
Pasak E. Krasauskienės, lemiamų varžybų išvakarėse ar jų dieną pirkėjai dažniau į savo pirkinių krepšelius dėjo gaiviųjų gėrimų.
„Rimi“ atstovė, be kita ko, pabrėžė, kad dabar vis labiau nei anksčiau žmonės linkę sporto renginius stebėti su sveikais užkandžiais.
„Pirkėjai dažniau skaito sudėtį ir atkreipia dėmesį į pilno grūdo produkciją ar maistą, kuriame mažiau cukraus, druskos riebalų“, – tvirtino E. Krasauskienė.
Liepos 26 dieną prasidėjusios Paryžiaus olimpinės žaidynės truks iki sekmadienio.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kėdainių rajone griežtinama afrikinio kiaulių maro kontrolė
Kėdainių rajone šį mėnesį nustačius afrikinio kiaulių maro (AKM) atvejį griežtinama situacijos stebėsena. ...
-
Siūloma didinti baudas azartinių lošimų, alkoholio ir narkotikų vartojimo „taškams“
Mišrios Seimo narių grupės nariai siūlo numatyti administracinę atsakomybę už „taškų“, kur yra vartojamos narkotinės, psichotropinės ar kitos psichiką veikiančios medžiagos, turėjimą. ...
-
Seimas imasi dirbtinio intelekto reguliavimo, siekia patikslinti startuolio sąvoką
Seimas svarstys patikslinti kriterijus, pagal kuriuos įmonės patenka į startuolių kategoriją ir gali gauti valstybės paramą, taip pat Lietuvoje imsis reguliuoti dirbtinio intelekto (DI) naudojimą. ...
-
Siūlo išeitį ilgalaikiam nedarbui: trūksta bendruomenės poreikius atliepiančių veiklų2
Šią savaitę Trišalei tarybai buvo pristatytos Vakarų šalių patirtis įgyvendinant kovai su nedarbu skirtas darbo garantijos programas. Pasak Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) atstovės Ingos Liubertės, darbo garantijos...
-
Tarnyba: didelė dalis vyresnių žmonių susiduria su sunkumais naudojantis skaitmeninėmis paslaugomis1
Skaitmeninės paslaugos sunkiai prieinamos didelei daliai vyresnio amžiaus žmonių. Neretai šie asmenys, neužtikrinus alternatyvų paslaugoms internetu, lieka socialinio gyvenimo paraštėse, konstatavo skaitmeninės atskirties tyrimą atlikusi...
-
Situacija Lietuvoje – tragiška: brangsta mėgiamas tautiečių produktas87
Pieno produktai vis labiau brangsta ir viskas dėl Europoje nykstančių mažųjų ūkių. Mažėjant pieno pasiūlai, didėja jo paklausa, o kartu auga ir pieno produktų kainos. Pirkėjai baiminasi, kad jeigu pienas brangs ir toliau, teks jo atsisakyti. ...
-
Panaikinus „Foxpay“ licenciją VPT siūlo įsivertinti atsiskaitymo būdų alternatyvas
Lietuvos bankui (LB) penktadienį panaikinus finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) pirkimų vykdytojams siūlo įsivertinti kitų atsiskaitymo būdų alternatyvų pasiūlymą klientams. ...
-
I. Trinkūnaitė Lietuvos banko sprendimą panaikinti „Foxpay“ licenciją vadina susidorojimu6
Lietuvos banko (LB) sprendimą už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikinti finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, jos vadovė Ieva Trinkūnaitė vadina susidorojimu bei siekiu pagrįsti kuo griežtesnę ba...
-
Alytuje atidaryta nauja „Kauno grūdų“ gamykla2
Žemės ūkio ir maisto gamybos grupės „Akola group“ valdoma bendrovė „Kauno grūdai“ Alytuje atvėrė dar vieną gamyklą. ...
-
S. Krėpšta: panaikinus „Foxpay“ licenciją, bendrovės klientai neturėtų pajusti nepatogumų
Lietuvos banko (LB) valdybos narys Simonas Krėpšta tvirtina, kad nutraukus mokėjimo bendrovės „Foxpay“ licenciją, klientai nepatogumų nepajus. ...