- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Reklamos apimtys Lietuvoje per tris šių metų ketvirčius, palyginti su 2016 metų sausio-rugsėjo mėnesiais, augo 5 procentais. Labiausiai šiemet augo kino, vidaus televizijos, interneto ir lauko video reklama, didžiausias nuosmukis fiksuotas žurnaluose ir laikraščiuose, skelbia tyrimų bendrovė „ Kantar TNS“.
„Reklamos apimčių augimą šiais metais labiausiai lemia prekybos tinklų kategorija. Per metus prekybos tinklų reklamos išlaidos augo 46 proc., pirkėjo lojalumo kortelių - 107 procentais. Reklamuojamų kategorijų sąraše pagal reklamos išlaidas prekybos tinklai pirmavo televizijoje, radijuje, internete, lauko reklamos stenduose“, – BNS teigė „ Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Anot jos, telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ vardo pristatymas šių metų pradžioje lėmė, kad per devynis mėnesius žiniasklaidoje labiausiai išaugo telekomunikacijų kompanijų reklamos išlaidos. Šiemet taip pat didėjo valstybinių institucijų bei Europos Komisijos pristatomų projektų bei programų, optikos parduotuvių reklamos biudžetai.
„Kantar TNS“ duomenimis, labiausiai savo išlaidas mažino gaiviųjų gėrimų, mineralinio ir geriamo vandens bei prekybos internetu bendrovės.
Šiais metais reklamos biudžetus labiausiai didino įvairias socialines akcijas ir projektus pristatanti Aplinkos ministerija, taip pat išaugo farmacijos kompanijos „Glaxo SmithKline“, smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės „Credit Service“ reklamos išlaidos. Investicijas reklamai labiausiai mažino „Coca-cola“, „Johnson&Johnson“ ir „Mondelez International“.
Televizijos reklamos augimas šiemet siekė 4,2 proc. - ištransliuota 1,4 mln. reklaminių klipų. Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 8,2 procento. Laikraščiuose jos plotas krito 5,8 proc., žurnaluose - 11,5 procento. Laikraščiuose išspausdinta 6,3 mln., žurnaluose - 4,2 mln. kv. centimetrų reklamos.
Radijo stotys šiemet transliavo 6,1 mln. sekundžių reklamos - 9,7 proc. daugiau nei pernai per devynis mėnesius. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 14,8 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 1,8 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 16,9 tūkst. kv. metrų reklamos. Lauko video reklamos ekranuose vidutiniškai per dieną transliuota 3,9 mln. sekundžių reklamos - 12,1 proc. daugiau nei pernai per tris ketvirčius.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų šiemet užklijuota 26,6 tūkst. reklaminių lipdukų - 0,1 proc. mažiau nei pernai. Vidaus televizijos reklamos kiekis per metus padidėjo 28,4 procentų.
Kino reklamos apimtys šiais metais augo 36,7 proc. - iš viso buvo parodyta 408 tūkst. reklaminių klipų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Degalų kainos: ko tikėtis?
Nepaisant Vakarų taikomų sankcijų, Rusija 2024 m. vėl gavo daugiau pajamų į valstybės biudžetą už naftos ir dujų pardavimus. Pernai jos augo daugiau kaip 26 proc. iki 107 mlrd. eurų, kai 2023 m. dėl mažesnių naftos kainų ir mažėjusio dujų ek...
-
Skvernelis: JAV sprendimas – praeitos Vyriausybės nesėkmės ženklas5
Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) administracijai paskelbus apie dirbtinio intelekto lustų eksporto ribojimą, kuris taikomas ir Lietuvai, Seimo pirmininkas Saulius Skvernelis tokį sprendimą vertino kaip praeitos Vyriausybės vykdytos užsienio politikos ...
-
VMI priminimo žinutę gaus 180 tūkst. klientų: ką svarbu žinoti
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuos 180 tūkst. savo klientų apie Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus (EVRK) veiklos kodų pasikeitimus. ...
-
Ekonomistas: to niekas negalėjo paaiškinti3
Vyriausybė steigia Maisto tarybą. Nauja institucija stebės būtiniausių maisto produktų kainas. Jei kils įtarimų, kad brangsta nepagrįstai – įsikiš. Ekonomistams teigiant, kad maisto kainų augimas jau išsikvėpė, premjeras Gintau...
-
Suskaičiavo, kiek II pakopoje iš tiesų prikaupia Lietuvos gyventojai: rekordininką rado tik vieną4
Kai didelė dalis šalies gyventojų piktinasi, kad pensijų fonduose senatvei pavyksta sukaupti nedaug, šimtai lietuvių gali pasigirti įspūdingomis sumomis. O vienas iš šalies komercinių bankų tikina ir netgi pateikė pavyzdį,...
-
Seimo Energetikos komisija irgi išsakė savo nuomonę dėl antrojo jūros vėjo parko konkurso1
Seimo Energetikos ir darnios plėtros komisija, kaip ir Audito komitetas, paragino Energetikos ministeriją laikinai sustabdyti vykstantį antrojo 700 megavatų (MW) Lietuvos vėjo parko Baltijos jūroje vystytojo konkursą. ...
-
Svarbi žinia iš „Sodros“: pranešimus gaus beveik 236 tūkst. žmonių4
„Sodra“ skelbia, kad pranešimus apie įtraukimą į pensijų kaupimą antrojoje pakopoje arba automatinį sustabdytų įmokų atnaujinimą gavo beveik 236 tūkst. žmonių. Iki birželio 30 d. jie gali apsispręsti, ar nori dalyvauti valstyb...
-
Savickas ketina aiškintis dėl JAV ribojimų4
Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) administracijai paskelbus, kad ribos lustų eksportą į visas šalis, išskyrus 18 artimiausių partnerių, kurių gretose Lietuvos nėra, ekonomikos ir inovacijų ministras Lukas Savickas tvirtina – situa...
-
Šių gaminių Lietuvoje turėjo nebelikti, bet verslininkai draudimus apeina
Belgija nuo Naujųjų uždraudė bet kokią prekybą vienkartinėmis elektroninėmis cigaretėmis. Tokio žingsnio ėmėsi pirmoji Europos Sąjungoje. Teigiamas pavyzdys įkvėpė ir Lietuvos parlamentarus, kurie rimtai šio klausimo ketina imtis jau pav...
-
Valstybės kontrolė pateikė šokiruojančius duomenis apie Lietuvos kelius1
Daugiau nei trečdalis valstybinės reikšmės kelių yra blogos būklės, o dauguma jų remonto darbų 2021–2023 metais vėlavo, sako Valstybės kontrolės (VK) atstovas. Tuo metu „Via Lietuvos“ vadovas tikina, kad strateginių kelių ...