V. Baltraitienė: einant į JAV rinką, reikia investuoti į rinkodarą

  • Teksto dydis:

Eidami į JAV rinką Lietuvos mėsos ir pieno perdirbėjai turės daugiausiai dėmesio skirti rinkodarai, sako žemės ūkio ministrė Virginija Baltraitienė.

"Turbūt mūsų vienos ar kitos įmonės ženklas nieko nereiškia. Mes manome, kad turi būti bendras lietuviškas ženklas ir tą ženklą reikia įsukti. JAV rinka yra didžiulė ir reikia galvoti į kurią valstiją vežame, kuriai gyventojų bendruomenei vežame tą produktą. Turi būti atliktas didelis darbas rinkodaros srityje", - antradienį interviu "Žinių radijui" teigė V.Baltraitienė.

Ministrės teigimu, mėsos ir pieno perdirbėjai jau dabar turėtų siųsti savo atstovus į JAV, kur pradėtų bendrauti su lobistinėmis organizacijomis ir padėtų pagrindą produktų eksportui.

"Į rinkodarą reikia investuoti ne tūkstančius, o turbūt šimtus tūkstančių dolerių, kad po dviejų metų galėtume įeiti į rinką ir kad vartotojas atėjęs į prekybos tinklą pamatytų lietuvišką ženklą ir žinotų, kad po tuo ženklu yra kokybiška ir sveika produkcija", - kalbėjo V.Baltraitienė.

Rugsėjo pradžiojeLietuva gavo oficialų raštą, leidžiantį jos gamintojams eksportuoti mėsą į JAV. Oficialus leidimas JAV Federaliniame registre įteisintas rugpjūčio 31 dieną paskelbtame Žemės ūkio departamento Maisto saugos ir kontrolės tarnybos (FSIS) parengtame reglamente. Jis įsigalios spalio 30 dieną.

Norinčioms į JAV eksportuoti Lietuvos įmonėms su atitinkamomis JAV tarnybomis dar reikia suderinti eksportuojamų produktų žymėjimą.

Veterinarijos tarnybos vadovas Jonas Milius BNS rugpjūčio pabaigoje teigė, kad Lietuva bus antra šalis ES po 2002 metų kempinligės protrūkio, galinti į JAV eksportuotijautieną, ir vienintelė šalis ES, galinti eksportuoti tiek daug rūšių mėsos - jautieną, avieną, paukštieną, termiškai apdorotą kiaulieną.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių