- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„FL Technics“ pasaulinis orlaivių techninės priežiūros ir kapitalinio remonto paslaugų teikėjas kviečia visus norinčius prisijungti prie aviacijos mechanikos specialistų komandos ir pradėti karjerą aviacijoje Kauno arba Vilniaus orlaivių priežiūros angaruose.
Galimybės įžengti į aviacijos pasaulį
Pasak 2024 m. geriausiu darbdaviu („Top Employer Lietuva“) pripažinto „FL Technics“ žmonių ir kultūros skyriaus vadovės Editos Jakučionytės-Lukšės, prie jų komandos gali prisijungti ne tik studijas baigę ar įpusėję asmenys, bet ir gimnazijų ar mokyklų absolventai, tik ką įgiję vidurinį išsilavinimą. Jie čia gali kartu su praktinėmis užduotimis pabaigti edukacinius modulius, būtinus orlaivių remonto priežiūros licencijai įgyti.
„FL Technics“ naujiems prie aviacijos industrijos prisijungusiems darbuotojams garantuoja mokymus, sertifikuotų technikos specialistų mentorystę ir priežiūrą, o taip pat praktines užduotis vienoje vietoje. Pati įmonė šias priemones apibūdina kaip karjerą su „viskas įskaičiuota“. Todėl į mechanikos rolę gali pretenduoti tiek jaunuoliai iš karto po vidurinės mokyklos ar gimnazijos, tiek kolegijos ar universiteto. Asmenys su pagrindiniu išsilavinimu gali vienu metu mokytis specialiųjų modulių bendrovėje ir dirbti su sertifikuotų inžinierių priežiūra „FL Technics“ angaruose Kaune arba Vilniuje. Tokiu būdu asmenys įgauna tiek praktiką, tiek žinias vienoje vietoje. Siekiant įgauti aviacijos veiklos licenciją, mokslams bendrovėje reikia skirti nuo 2 iki 5 metų, priklausomai į kokią specializaciją asmuo pretenduos.
„Komandoje turime ilgametę patirtį sukaupusių sertifikuotų inžinierių, kurie padeda naujai prisijungiantiems kolegoms sėkmingai pereiti visą mokymosi praktinį etapą. Iš pradžių nepatyrę kolegos asistuoja patyrusiems aviacijos technikams-instruktoriams, gauna nesudėtingas orlaivių priežiūros užduotis ir taip semiasi žinių. Įgijus reikiamą veiklos licenciją, specialistas jau gali priimti savarankiškus sprendimus, susijusius su orlaivio remonto darbais. Taigi, prisijungę komandos nariai gauna viską vienoje vietoje: ir mokslus, ir praktines žinias, ir profesionalų komandą, ir karjeros perspektyvas“, – teigė E. Jakučionytė- Lukšė.
Įgyta pasirinktos specializacijos aviacijos licencija galioja ir kitų pasaulio šalių aviacijos angaruose – tai reiškia, kad licenciją įgijusiam asmeniui atveriamas kelias į tarptautinę aviaciją.
Tikros sėkmės istorijos
„FL Technics“ orlaivio konstrukcijos priežiūros inžinierius Sergej Jelkin pažymėjo, kad „FL Technics“ užtikrina karjerą su „viskas įskaičiuota“, kai gaunami ne tik reikiami mokslai, žinios, praktika, atlygis, bet ir vartai į aviacijos pasaulį.
Jo teigimu, svarbiausias kriterijus kandidatuojant į tokias pozicijas yra atsakomybės jausmas bei noras mokytis, tobulėti. Įranga, programinės sistemos, medžiagos čia nuolat keičiasi, atsinaujina.
„Aš pats esu kilęs iš nedidelio miestelio, tiesą sakant, net nemaniau, kad Lietuvoje iš viso yra aviacijos įmonių. Pradžioje pasirinkau studijuoti transporto inžineriją. Studijų draugas pradėjo dirbti „FL Technics“ ir man pasiūlė prisijungti prie jo. Atvažiavau į aviacijos angarą, jis man aprodė, kaip čia viskas vyksta. Buvo daug nuostabos ir noro pasinerti į aviacijos pasaulį. Iš pradžių buvau inžinierių asistentas. Tai buvo labai svarbus laikotarpis, nes reikėjo daug ko išmokti. Laimei, patyrę kolegos man labai padėjo, o pats darbas man iš karto patiko, tad ir užsikabinau. Aišku, reikėjo įgyti labai daug žinių – mokiausi skaityti brėžinius, susipažinau su reikalavimais. Aviacijos mechanikoje labai svarbu perprasti dokumentacijas, suprasti, kokios medžiagos ir kam naudojamos“, – pasakojo daugiau nei dešimtmetį įmonėje dirbantis S. Jelkin.
Jis pažymėjo, kad tikroji jo karjera prasidėjo po trejų metų asistento pozicijoje.
Jauniems žmonėms visada sakau, kad ši sritis – puiki galimybė ir dirbti, ir mokytis tuo pačiu metu.
„Atsirado galimybė ir gavau progą tapti struktūros inžinieriumi. Pamažu kėliau kvalifikaciją, laikiausi mokslų modulius. Informacijos kiekis buvo didžiulis, bet jeigu turi noro, viskas įmanoma, o su patirtimi išmoksti ir geriau mokytis. Tai yra labai svarbu, nes aviacijoje viskas nuolat keičiasi, atsiranda naujų užduočių, problemų, kurių sprendimui turi sugalvoti naują būdą. Nuo iššūkių kartais pavargsti, bet tuo pačiu jauti, kad nuolat tobulėji. Man labiausiai patinka tai, kad nuolat susiduri su naujovėmis, bendrauji su klientais, darbuotojais, kitaip tariant, neverdi savo sultyse. Jauniems žmonėms visada sakau, kad ši sritis – puiki galimybė ir dirbti, ir mokytis tuo pačiu metu“, – pažymėjo „FL Technics“ orlaivio konstrukcijos priežiūros inžinierius.
Tarptautinė profesija, tinkanti ir moterims, ir vyrams
S. Jelkin pabrėžė, kad svarbu suprasti, kad aviacija yra tarptautinė industrija. Ji nepriklauso vien Lietuvai, ar Kanadai, ar kitai šaliai. Konkurencija tarp įmonių dėl specialistų yra globali, o tai reiškia, kad patyrusių specialistų atlyginimų rėžiai yra pakankamai aukšto lygio.
„Pavyzdžiui, aš be to, kad esu struktūros inžinierius, dar ir aktyviai mokau naujokus. Tenka tai daryti ir užsienyje. Viena iš vietų, kur vedu mokymus, yra Salvadoras. Ten įsikūręs labai didelis orlaivių priežiūros angaras, o jame dirba labai daug moterų: mechanikių, avionikių, šaltkalvių ir t.t. Taigi, būtų labai klaidinga sakyti, kad moterys negali dirbti aviacijoje. Savo komandoje taip pat turime moterų ir merginų, kurios labai sėkmingai išlaikė reikiamus modulius ir dirba prie orlaivių. Taigi, praktika rodo, kad čia nėra jokių kliūčių. Tiesiog nereikia savęs įrėminti stereotipais“, – teigė patyręs inžinierius.
„FL Technics“ moderniuose ofisuose, angaruose ir dirbtuvėse dirba daugiau nei 2000 profesionalų komanda, įmonė taip pat operuoja didžiausiame nepriklausomų linijų techninės priežiūros stočių tinkle visoje Europoje, Azijos Ramiojo vandenyno regione, Artimuosiuose Rytuose ir Š. Amerikoje. Įmonė nuolat investuoja, kad sukurtų puikią darbo aplinką ir užtikrintų nuolat augančios komandos gerovę Lietuvoje ir visame pasaulyje.
Visi norintys daugiau sužinoti apie aviacijos mechaniko profesiją ir programos galimybes įmonėje „FL Technics“ rašykite el. paštu: cv@fltechnics.com.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pabaigtas „Vičiūnų grupės“ įmonių restruktūrizavimo procesas4
„Vičiūnų grupės“ savininkų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieriaus netiesiogiai valdoma turto valdymo bendrovė „GG Holding“ restruktūrizacijos proceso metu buvo prijungta prie žemės ūkio...
-
Skrydis į niekur: tūkstantis savanorių testuoja naująjį Vilniaus oro uosto terminalą
Vilniaus oro uoste vyksta naujojo išvykimo terminalo masinis testavimas, kuriame dalyvauja daugiau kaip 1 tūkst. savanorių. ...
-
Teismo verdiktas: Susisiekimo ministerijai teks mokėti didžiulę baudą3
Konkurencijos tarybos Susisiekimo ministerijai 2023 metais skirta 40,53 tūkst. eurų bauda dėl apribotos prieigos prie viešosios geležinkelių infrastruktūros ir konkurencijos buvo pagrįsta, nutarė Regionų administracinis teismas. ...
-
Žiniasklaida: baltarusiškas trąšas gabenusi bendrovė pradėjo arbitražo bylą prieš Lietuvą5
Lietuvos piliečiui Igoriui Udovickiui per tarpininkus priklausanti įmonė „Hasenberg“ pradėjo tarptautinį arbitražą prieš Lietuvą. Tai portalui lrt.lt patvirtino Susisiekimo ministerija. LRT duomenimis, bendrovė siekia prisiteisti 15...
-
Po finansinių įstaigų skandalų LB akiratyje – ne tik komerciniai bankai: pranešė, ką tikrins
Lietuvos bankas (LB) šiais metais ketina atlikti iki 30 jo prižiūrimų finansų įstaigų patikrinimų. ...
-
„LTG Cargo“ atskleidė, ką darys su rusiško žymėjimo vagonais
Siekdama galutinai desinchronizuoti Lietuvos geležinkelių sistemą nuo Rusijos, valstybės grupės „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ iki 2026 m. ketina visus aktyviai naudojamus vagonus perregi...
-
„Fintech“ paslaugomis naudojasi kas trečias lietuvis, dar 19 proc. ketina išbandyti1
36 proc. lietuvių naudojasi „fintech“ įmonių paslaugomis, tai parodė asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Dažniausiai tokiomis paslaugomis naudojasi 18–45 metų amžiaus gyven...
-
Paukštys pratrūko: skleidžiamas šmeižtas
Viešojoje erdvėje pasklidus informacijai, kad „Teltonikos“ prekių vis dar galima įsigyti Rusijoje ir Baltarusijoje veikiančiuose interneto portaluose, įmonių grupės įkūrėjas Arvydas Paukštys tvirtina – jau nuo 2022 m. ...
-
Dėl sukčių atakos užblokavo dalį „Akropolio“ dovanų kortelių: štai ką reikia daryti jų turėtojams
Dovanų kortelių platinimo bendrovė „Gera dovana“ nustatė, kad į jos partnerių savitarnos portalą per darbuotojo paskyrą nuotoliniu būdu įsilaužę nežinomi asmenys neteisėtu būdu nukopijavo dalį išplatintų „Akropolio&ldq...
-
Lietuvos oro uostų užmojai: žada patuštinti „kišenes“
Tris oro uostus valdanti valstybės įmonė Lietuvos oro uostai (LTOU) šiemet į plėtrą investuos 58 mln. eurų, skelbia LTOU. ...