Per išankstinį festivalio „Kino pavasaris“ renginį Kauno kino centras „Romuva“ skendo kvapų jūroje

  • Teksto dydis:

Kovo 9-osios vakarą po rekonstrukcijos duris atvėrusiame legendiniame Kauno kino centre „Romuva“ kviestiniams svečiams suorganizuotas išankstinis, staigmenų kupinas festivalio „Kino pavasaris“ renginys.

Kino mėgėjus nustebino jauki atmosfera ir ore tvyrančios subtilios kvapų natos. Daugelis smalsavo: kuo gi kvepia kino teatras, ir bandė atpažinti ore tvyrantį gaivų ir jausmingą citrusinių vaisių, bergamočių, serbentų, ananasų, obuolių ir raudonųjų vynuogių aromatą.

Šią žaismingą ir malonią kvapų patirtį prieš filmo „Rojaus fragmentai“ premjerą festivalio svečiams dovanojo namų kvapų lyderis Lietuvoje salonų tinklas „Krispo“.

Pasak K. Strolienės, kuri yra ištikima „Kino pavasario“ gerbėja, bendradarbiavimas su festivaliu yra nepaprastai svarbus ir reikšmingas. „Šiandien, kai viso pasaulio verslas ieško įvairių bendradarbiavimo galimybių su menu ir menininkais, būti „Kino pavasario“ dalimi mums – didžiulė garbė ir malonumas. Juolab kad festivalis ir „Krispo“ turi bendrą tikslą – kurti emocijas, įkvėpti, jaudinti, atpalaiduoti, žadinti fantazijas. O mūsų šūkis „Menas įkvėpti“ atliepia festivalio filosofiją. Juk kvapas gali dar labiau sustiprinti įspūdį ir sukelti emocijas“, – bendradarbiavimu su festivaliu džiaugėsi K. Strolienė.

Juk kvapas gali dar labiau sustiprinti įspūdį ir sukelti emocijas.

Kinas – viena mėgstamiausių ne tik K. Strolienės, bet ir visos jos šeimos pramoga, kuri, pasak jos, plečia akiratį, kartais prajuokina, o kartais supurto ir priverčia susimąstyti. „Džiaugiuosi, kad šiandien turėjau galimybę pakviesti ištikimiausius klientus ir verslo partnerius pabendrauti neoficialioje aplinkoje ir drauge pažiūrėti filmą apie avangardinio kino krikštatėvį Joną Meką ir jo kūrybinę laisvę bei tikėjimą kino galia. Tai iš tiesų ypatinga asmenybė“, – sakė namų kvapų salonų įkūrėja ir vadovė.

K. Strolienė džiaugiasi, kad šis vakaras – ne vienintelė integracija į kino festivalį. Kovo 16–26 d. vyksiančio festivalio metu žiūrovus džiugins kino filmas „Begalybė“, kurio partneris yra „Krispo“. Filmas apie Italiją pasirinktas neatsitiktinai – jis žiūrovus mintimis perkels į saulėtas ir romantiškas vietas, kur ir gimė vienas svarbiausių „Krispo“ prekių ženklų. „Šio filmo pagrindinė herojė Klara, kurią vaidina aktorė Penelopė Kruz, yra be galo aistringa, gyvybinga ir nuostabi moteris – būtent tokia, kokia ir yra mūsų kvapų gerbėja. Džiaugiuosi,

kad per festivalį „Kino pavasaris“ žiūrovus supažindinsime su naujausiu „Locherber Milano“ kvapu „Dolce Roma“. Aš ypač didžiuojuosi šiuo italų šeimos prekių ženklu, kuris sujungia antikinio ir moderniojo Milano stilius, o kvapų buteliukus paverčia įstabia namų interjero detale. Juk kvapai tai – pagrindas, o kartu ir baigiamasis akcentas, užpildantis erdvę, kuriantis prisiminimus ir sužadinantis emocijas“, – sakė K. Strolienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių