- Jurgita Kasakaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ar kada jautėtės pasimetę rinkodaros „virtuvėje“? Norėtumėte imtis veiksmų, bet nežinote nuo ko pradėti? Galbūt trūksta laiko, žinių ar tinkamų žmonių komandoje? Štai čia dažniausiai ir prasideda verslo vadovų galvosūkiai: samdyti agentūrą, priimti rinkodaros specialistą, o gal įkurti rinkodaros skyrių.
Leiskite pasiūlyti dar vieną alternatyvą – išorinę rinkodaros komandą su patyrusiu CMO priešakyje. Nors toks rinkodaros paslaugų modelis Lietuvoje vis dar naujiena, jis idealiai atliepia smulkių ir vidutinių įmonių poreikius. O svarbiausia – be didelių investicijų į vidinius resursus.
Dažnai sulaukiu klausimo – kaip tai veikia? Arba, kuo toks bendradarbiavimo būdas skiriasi nuo darbo su tradicinėmis agentūromis? Tad pirmyn, atraskime atsakymus kartu.
Išorinė rinkodaros komanda – daugiau nei agentūra
Tradicinės rinkodaros agentūros dažnai specializuojasi tam tikrose srityse, pavyzdžiui, skaitmeninėje reklamoje, socialinių tinklų administravime arba kūrybinių kampanijų kūrime. Be to, tokios agentūros neretai siekia trumpalaikių tikslų – tai gali būti „click‘ai“, sekėjai „Instagrame“ ar X pritraukti nauji pirkėjai.
Tuo tarpu „Kasakai“, kaip išorinė rinkodaros komanda, apima platesnę verslo valdymo ir strategijos pusę. Mes dirbame kaip dalis jūsų komandos. Esame tarsi jūsų įmonės rinkodaros skyrius, tik veikiantis išorėje. Tai reiškia, kad įsigiliname ne tik į rinkodaros strategiją, bet ir į verslo tikslus, kainodarą, pardavimų strategijas, duomenų bazes bei kitus svarbius aspektus.
Įprastas rinkodaros meniu ar degustacinė vakarienė?
Kad geriau suprastumėte skirtumus tarp tradicinių agentūrų ir „Kasakai“ išorinės komandos modelio, įsivaizduokite vakarienę restorane...
● Tradicinė rinkodaros agentūra primena įprastą restorano meniu. Jūs ateinate, gaunate meniu ir užsisakote patiekalą. Restorano šefas puikiai žino, kaip paruošti jūsų užsakymą – ar tai būtų sultingas kepsnys, ar subtilus desertas. Jūs gaunate tai, ko prašėte, greitai ir efektyviai. Tačiau užsisakant iš meniu, pats klientas prisiima atsakomybę, ką pasirinkti. Galbūt patiekalas puikiai patenkins jūsų konkrečius poreikius ir bus skanus, tačiau nebūtinai užtikrins teigiamą visos vakarienės patirtį.
● Išorinė rinkodaros komanda – tai kaip degustacinė vakarienė, kurią ruošia profesionalus šefas (rinkodaros vadovas) su patyrusia komanda. Jūs tiesiog atsipalaiduojate, o patiekalai – vienas už kitą geresni – pasirodo prieš jus, kiekvienas subtiliai papildydamas kitą. Komanda parenka ingredientus, sukuria harmoniją tarp patiekalų ir paaiškina, kaip kiekvienas sprendimas prisideda prie bendros patirties.
Taigi, agentūra suteikia tai, ko prašote, tačiau sprendimų gylis ir darna su kitais verslo aspektais priklauso nuo jūsų pačių. Tuo tarpu išorinė rinkodaros komanda įsigilina į jūsų verslo tikslus, pasiūlo unikalius sprendimus ir išlieka jūsų partneriu nuo pradžios iki galo.
„Kasakai“ iliustracija: rinkodaros paslaugų modelių palyginimas.
Kiek kainuoja išorinė rinkodaros komanda
Dėl palyginimo su degustacine vakariene, galite pagalvoti, kad bendradarbiavimas su išorine rinkodaros komanda – tai išskirtinė paslauga, kuri tikrai daug kainuos. Turiu jums gerų žinių. „Kasakai“ komanda ne tik siūlo prieinamą kainą, bet ir itin lankstų darbo modelį.
Kaip vyksta bendradarbiavimas? Dažniausiai rekomenduoju sutarti bent 3 mėnesių laikotarpį, per kurį mes parengiame esmines rinkodaros ar pardavimų strategijas ir pradedame jas įgyvendinti. Mėnesinis mokestis prasideda nuo 2 000 Eur + PVM – už šią sumą su jumis darbuosis du specialistai. Nuo specialistų skaičiaus priklauso ir sutarta mėnesio suma. Į ją bus įskaičiuotos visos paslaugos – jokių papildomų ar atskirų mokesčių.
Palyginimui, aukštos kvalifikacijos rinkodaros vadovo išlaikymas įmonės viduje kainuoja apie 5 000–7 500 Eur per mėnesį. Taigi, mūsų modelis tampa patraukliu sprendimu įmonėms, siekiančioms aukštos kokybės rinkodaros už racionalią kainą.
Kodėl verta dirbti su „Kasakai“ komanda
Mūsų komanda leidžia įmonėms augti efektyviau ir panaudoti savo resursus racionaliau. Štai kodėl verta kreiptis pagalbos į mus:
1. Ilgalaikė patirtis ir profesionalumas. Mūsų komanda remiasi daugiau nei 20 metų patirtimi rinkodaros ir pardavimų srityje. Aš, kaip komandos CMO, dirbau su tokiais prekių ženklais kaip „Vynoteka“, „Žalia giria“, „Švenčionių vaistažolės”, įgyvendindama sėkmingas jų žinomumo ir augimo strategijas.
2. Kompleksiškas požiūris. Ne tik kuriame, bet ir įgyvendiname rinkodaros planus nuo A iki Z. Be to, kartu su jumis sprendžiame verslo iššūkius bei optimizuojame procesus. Netikime greitais sprendimais – orientuojamės į ilgalaikę jūsų sėkmę.
3. Rezultatų užtikrinimas. Įsipareigojame savo klientams pasiekti konkrečius rodiklius (KPI‘s), įskaitant pardavimų augimą ar rinkos plėtrą. Tai pasiekiama per glaudų bendradarbiavimą su jūsų komanda ir individualų požiūrį į kiekvieną projektą.
4. Ilgalaikė partnerystė. Įmonių vadovams esame ne tik rinkodaros partneriai, bet ir strateginiai patarėjai. Dauguma mūsų klientų su mumis dirba dvejus ar daugiau metų – tai leidžia kurti ilgalaikę vertę ir užtikrinti nuoseklų, efektyvų augimą.
5. Lankstumas ir efektyvumas. Dirbame pagal lankstų grafiką, pritaikytą įmonės poreikiams. Klientai gauna profesionalias žinias ir išieškotus sprendimus tik už dalį sumos, kurią reikėtų investuoti į pilno etato rinkodaros vadovą.
Turite ambicijų augti, tačiau stinga žinių ar resursų? „Kasakai“ komanda jau pasiruošusi užkurti jūsų rinkodaros „virtuvę“ ir atrasti tinkamiausius sėkmės receptus.
Susisiekime – registruokitės NEMOKAMAM POKALBIUI jau dabar.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTOU vyriausybinės komisijos prašys patikrinti įmonę „Travel Retail Vilnius“
Žiniasklaidai paskelbus, kad Lietuvos oro uostuose neapmuitintų prekių parduotuves valdanti Vokietijos bendrovė „Gebr. Heineman“ prabangos prekes tiekia ir į Rusiją, Lietuvos oro uostai (LTOU) prašys vyriausybinės komisijos patikrinti...
-
Lietuvoje mirusiuosius veš unikalus katafalkas-visureigis1
Penktadienį pašventintas unikalus katafalkas-visureigis „Mercedez-Benz GLE 300 D Coupe“, pagal „Laidojimo paslaugų centro“ užsakymą pagamintas Italijoje ir pritaikytas laidojimo paslaugoms teikti Lietuvoje, skelbia tv3.lt. ...
-
Kauno „Akropolis“ skelbia, kaip dirbs per šventes1
Kauno „Akropolis“ skelbia, kaip dirbs per didžiąsias metų šventes. Pirmąją Kalėdų dieną prekybos centras nedirbs, o per Kūčias ir antrąją Kalėdų dieną klientai bus laukiami sutrumpintomis darbo valandomis. Naujųjų metų i&sc...
-
Žiniasklaida: „Duty free“ prekes į Lietuvą tiekiantys vokiečiai jas veža ir į Rusiją
Lietuvos oro uostuose neapmuitintų prekių parduotuves valdanti Vokietijos bendrovė „Gebr. Heineman“ iki šiol prabangos prekes tiekia ir į Rusiją, penktadienį pranešė portalas LRT. ...
-
„Epso-G Invest“ kapitalas bus didinamas 36,5 mln. eurų
Valstybės valdomai energetikos grupei „Epso-G“ kartu su Vokietijos gynybos pramonės milžine „Rheinmetall“ ruošiantis steigti bendrą įmonę būsimai artilerijos amunicijos gamyklai Baisogaloje, būsimos jos akcininkės &ndash...
-
Bankrutuojanti Visagino įmonė atleidžia visus 320 darbuotojų1
Visagine įsikūrusi vokiško kapitalo siuvimo bendrovė „Visatex“ atleidžia visus 320 darbuotojų, praneša Užimtumo tarnyba. ...
-
Šilumos siurblių gamintojai „Iglu Tech“ ir jos valdytojai – 0,9 mln. eurų bauda1
Konkurencijos taryba skyrė 909,3 tūkst. eurų baudą Vilniaus šilumos siurblių gamintojai „Iglu Tech“ ir ją valdančiai įmonei „Unit Invest“ už pažeidimą nustatant jos produkcijos pardavimo kainas. ...
-
„Via Lietuvai“ svarstant skųsti teismų sprendimus, „ProIT“ pasirengusi kurti e. tollingą
Teismams pripažinus neteisėtu kelių rinkliavos informacinės sistemos, vadinamojo e. tollingo, nuomos konkursą ir pripažinus anksčiau skelbto tokios sistemos kūrimo konkurso laimėtoją teisėta, valstybinių kelių valdytoja „Via Lietuva“ s...
-
Į Lietuvą iš Ispanijos atgabenti bėgiai „Rail Baltica“ vėžei
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ į aikštelę Jonavos geležinkelio stotyje pervežė 2,4 tūkst. tonų svorio ir 42 kilometrų ilgio bėgių, skirtų europinei g...
-
Geriausias Lietuvoje 2024 metų gyvenamosios paskirties NT projektas – „Parko pakrantė“ Klaipėdoje
Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties NT projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros akademija surengtame konkurse „Už darnią plėtrą“ geria...