„LTG Link“: keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais

Keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais, kai Lietuvą pasieks 15 naujų Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ pagamintų traukinių, teigia keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.

Įvertinti tokio maršruto galimybes gavęs panevėžiečių prašymą „Lietuvos geležinkeliams“ (LTG) pasiūlė Seimo narys konservatorius Bronislovas Matelis.

„Panevėžys–Klaipėda maršrutas yra įtrauktas į strateginius bendrovės tikslus ir vertinama šio maršruto ekonominė, socialinė nauda valstybei ir jos gyventojams. Planuojama, kad šis maršrutas galėtų būti įvestas 2026 metais atvykus naujiems traukiniams – devyniems elektriniams bei šešiems bateriniams, kurie pakeis apie trečdalį keleivinių traukinių parko“, – BNS teigė „LTG Link“ atstovė Olga Malaškevičienė.

Pasak B. Matelio, susisiekimas tarp šiaurės rytų Lietuvos ir pajūrio šiuo metu sudėtingas. Dabar Aukštaitijos gyventojai geležinkeliu nuvykti prie jūros gali tik Šiauliuose persėdę į traukinį, kursuojantį tarp Vilniaus ir Klaipėdos.

„Įsivaizduokime kaip, pavyzdžiui, kupiškėnai, anykštėnai atvažiuoja prie jūros poilsiauti. Autobusų tiek daug nėra, tai arba jie savo mašinomis važiuoja, arba kažkaip... Tokiu būdu mes atitraukiame tą poilsiautoją nuo jūros. Kartais tų poilsiautojų trūksta. Jeigu mes sudarysime geras sąlygas jiems keliauti, atvažiuoti, tai jų bus daugiau“, – BNS sakė B. Matelis.

Seimo nario teigimu, iš Panevėžio ir Klaipėdą traukiniu galėtų keliauti ne tik panevėžiečiai, bet ir aplinkinių rajonų – Rokiškio, Kupiškio, Anykščių, Pasvalio, Biržų – gyventojai. 

„Iš Kupiškio žmonės, jų nėra daug, bet jiems nebūtų sunku privažiuoti su savo mašinėle iki Panevėžio. Arba iš Rokiškio rajono pavažiuoti iki Panevėžio ir čia patogiai sėsti (į traukinį – BNS) ir nuvažiuoti iki pat pajūrio“, – teigė B. Matelis.

„Patys žmonės atvažiuotų iki Panevėžio, tada tų keleivių galbūt būtų pakankamai ir tos sąnaudos „Lietuvos geležinkeliams“ nebūtų labai didelės“, – pridūrė jis.

Sulaukęs panevėžiečių pageidavimo, birželį Seimo narys kreipėsi į LTG prašydamas atlikti kaštų ir naudos analizę bei įvertinti tokio maršruto galimybes.

„LTG Link“ 2023 metų birželį pranešė iš „Stadler Rail“ antrinės įmonės Lenkijoje „Stadler Polska“ už 226,5 mln. eurų įsigysianti 15 naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių ir pasirašė jų pirkimo-pardavimo sutartį.

Bendrovės vadovė Kristina Meidė interviu BNS vasarį teigė, jog 2026 metais šiems traukiniams pasiekus Lietuvą, padažnės keleivinių traukinių reisų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tai

tai portretas
lietuvos gelezinkelis atsilikes ant simto metu nuotoliai tarp miestu nedideli galima butu ir elektrinius paleisti ministras visai nekompetingas neuztenka jam fantazijos bet ir pinigai isvogti

As

As portretas
Dabar iš Panevėžio į Palangą/Klaipėdą važiuoja vienas autobusas ir neatrodo, kad būtų perpildytas. Iš kur paaimsit keleivių dar keliems autobusams/vagonams?

Kas

Kas portretas
Nu jo važiuoju su auto iki Panevėžio su lagaminais už 10 EUR 100 KM po to persėdu iki Kretingos sumoku 20 EUR 100 KM tarkim 3jiems ir nuo Kretingos varau už 20 EUR iki Palangos plius2-3val kelionei ir keliasdešimt išlaidoms, jei aš iki Panevėžio davarysiu tai iki pajūrio tuo labiau!
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių