- Remigijus Bielinskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros tinklą valdanti įmonė „LTG Infra“ ketvirtadienį pristatė 6,5 mln. eurų (be PVM) kainavusį itališką savaeigį išmanųjį diagnostinį riedmenį, kuris be žmogaus pagalbos surenka visus duomenis apie geležinkelio būklę, taupo įmonės lėšas bei leidžia pasirinkti būtiniausius remonto darbus.
„Svarbu ir tai, kad šis riedmuo bus išleistas ne bandymams, o realiam darbui. Jis pirmiausia leis įvertinti bėgių būklę, o tada įmonei suteiks galimybę sukoncentruoti visą dėmesį į remonto darbus ten, kur jų reikia čia ir dabar, o ne laukti, kad kažkas kažkur nutiks“, – renginyje ketvirtadienį Vilniuje sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Taip mes taupome lėšas, taip mes didiname efektyvumą ir galime investicijas, kurias sutaupome, skirti ten, kur jų labiausiai reikia“, – pridūrė ministras.
M. Skuodžio teigimu, geležinkelyje diegiamos inovacijos leis teikti geresnes paslaugas klientams.
„Džiaugiuosi, kad mūsų įmonės investuoja į inovacijas, ar tai uostas, ar geležinkeliai, o inovacijos reikalingos tam, kad mes galėtume didinti įmonių veiklos efektyvumą, ir kad sukurtume kuo geresnes paslaugas klientams“, – sakė susisiekimo ministras.
Pasak „LTG Infra“ vadovo Karolio Sankovskio, pirmasis Baltijos šalyse toks įrenginys didins saugumą geležinkelyje ir leis mažinti išlaidas remontui
„Išmanusis diagnostikos riedmuo dar ankstyvoje stadijoje aptinka viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos defektus, kurie vėliau yra stebimi, atliekama defektų vystymosi prognozė. Tad „LTG Infra“, šalindama dar neįsisenėjusius defektus, galės efektyviau planuoti geležinkelio kelių priežiūros ir remontams skiriamus finansus“, – renginyje sakė „LTG Infra“ vadovas.
K. Sankovskio teigimu, į Italijoje pagamintą riedmenį integruotos 6 sistemos, kurios leidžia vienu važiavimu surinkti visą įmanomą informaciją apie viršutinę geležinkelio kelio būklę. Iki šiol „LTG Infra“ diagnostiką atlikdavo riedmeniu, kuriame integruota viena sistema, o visi kiti matavimai buvo atliekami rankiniu būdu.
Kaip „LTG Infra“ nurodė BNS, jog riedmenį pagamino italų kompanija „Tesmec“, o į jį integruotas 6 analitines sistemas – JAV bendrovė „Sperry Rail“ ir Lenkijos įmonė GRAW („Goldschmidt Group“).
Pasak K. Sankovskio, išmanusis riedmuo – ne vienintelė įmonės naujovė.
„LTG infra“ aktyviai žengia skaitmenizavimo keliu: turime paslaugų portalą, diegiame infrastruktūros duomenų aptarnavimo analitikos sistemą, kuri leis įgyvendinti nuspėjamąją priežiūrą, o netrukus pristatysime išmaniąją keleivių informavimo sistemą su realaus laiko informacija“, – sakė K. Sankovskis.
Vokietijos kompanija „Erdmann-Softwaregesellschaft“ spalį pranešė, jog už daugiau nei 2,36 mln. eurų (be PVM) įdiegs ir penkerius metus prižiūrės Lietuvos geležinkelių infrastruktūros tinklo skaitmeninę analizės sistemą, kurią planuoja įdiegti iki 2024 metų gegužės.
2021 metų gruodį „LTG Infra“ pasirašė sutartį su bendrove „Belam LT“, kuri už maksimalią 3,38 mln. eurų vertę iki 2023 metų liepos turėtų daugiau nei 50 stočių sujungti į vieningą informacinę sistemą – ji informuos keleivius apie traukinių tvarkaraščius, eismo pakeitimus ar saugumą.
„LTG Infra“ prižiūri 2172 kelio statinius: 371 tiltą, 1265 pralaidas, 8 pėsčiųjų ir vieną geležinkelio tunelį, 35 atramines ir 151 akustinę sienelę, 341 peroną, krovinines platformas bei 2038 km žemės sankasų.
Lietuvos geležinkelių linijų išskleistas ilgis siekia 3462 kilometrų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
FNTT vadovas apie „Foxpay“ tyrimo eigą žada informuoti kitų metų pradžioje: sulaikoma vis daugiau turto2
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) vadovas Rolandas Kiškis, sako, kad atliekamo ikiteisminio tyrimo dėl mokėjimo bendrovės „Foxpay“ veiklos metu nuolatos atliekamos kratos ir apribojama vis daugiau turto. ...
-
„Foxpay“ vadovas: klientų lėšos bus grąžintos
Teisėsaugos tiriamos ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, kad bendrovės sąskaitose lėšų turintys klientai, kuriems netaikomi teisėsaugos ar kitų institucijų apribojimai...
-
Vilniuje nukritus krovininiam orlaiviui, DHL pradėjo tyrimą
Vilniuje pirmadienio rytą nukritus DHL krovininiam orlaiviui, bendrovė sako pradėjusi tyrimą. ...
-
Kuršėniečiai „Agrokoncerno“ gamyklos statybas palaikys, jei ji nekenks gamtai
Ramūno Karbauskio valdomai žemės ūkio ir didmeninės prekybos grupei „Agrokoncernas“ Kuršėnuose planuojant statyti giluminio grūdų perdirbimo gamyklą, Kuršėnų bendruomenė šią idėją palaikys, jei gamykla nedarys ne...
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos11
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Modernus „Vaikystės sodo“ darželis: naujos erdvės vaikams Klaipėdos centre1
Įvairūs moksliniai tyrimai rodo, kad kokybiškas ankstyvasis ugdymas yra itin svarbus ikimokyklinio amžiaus vaikų raidai ir jų ateities sėkmei. Šis ugdymas yra tvirtas pamatas, ant kurio formuojasi vaikų intelektinis, emocinis ir socialinis...