- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kiekvienam daugiabučiui namui priskirti „Mano BŪSTO“ klientų atstovai sako, jog klientai teigiamai įvertino sprendimą skirti jų namui atsakingą asmenį. Pasak jų, bendradarbiaujant su gyventojais visus kylančius klausimus dabar pavyksta išspręsti greičiau ir efektyviau.
„Mano BŪSTAS“ pernai rudenį kiekvienam namui priskyrė po klientų atstovą, kurio jau pats pavadinimas suponuoja, kad šie specialistai atstovauja išskirtinai daugiabučių gyventojų interesus. Pagrindinės klientų atstovų užduotys – rūpintis, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, kontroliuoti, kad rangovai darbus klientų namuose atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Klientų atstovai taip pat inicijuoja balsavimus ir dalyvauja gyventojų susirinkimuose bei koordinuoja, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos per protingą terminą.
Apie pokyčius ir jų naudą daugiabučių gyventojams – pokalbis su „Mano BŪSTO“ klientų atstove Diana Kundrotaite.
– Kaip pasikeitė bendravimas su gyventojais, kai kiekvienam namui buvo priskirtas klientų atstovas?
– Situacija pasikeitė tikrai į geresnę pusę. Klientų atstovas yra kaip namo šeimininkas: mes žinome, kokios problemos yra name, kaip jos sprendžiamos, bendraujame su gyventojais, palaikome su jais kontaktą. Stebime realiai visą situaciją, žiūrime, kad nebūtų daroma nereikalingų darbų ir t. t.
– Su kokiais iššūkiais susidūrėte pirmaisiais darbo mėnesiais?
– Pirmais mėnesiais buvo labai didelis gyventojų susidomėjimas. Gyventojai buvo tikrai išsiilgę bendravimo. Jautėsi, kad žmonėms reikia konsultacijų būsto priežiūros klausimais. Dabar sulaukiame daug teigiamų klientų atsiliepimų, nes gyventojai įsitikino, kaip svarbu name turėti atstovą.
– Dėl kokių problemų į jus dažniausiai kreipiasi gyventojai?
– Galima sakyti, kad klausimai dažniausiai susiję su sezoniškumu. Šaltuoju metu yra šildymo problemos, galbūt nenukastas sniegas, nevalyti keliai. Kai lyja – gal stogas bėga, siūlės, fasadas ir t. t. Žinoma, būna ir tokių situacijų, kai tiesiog žmonės nori su kažkuo pabendrauti, pakalbėti. Ypač vyresnio amžiaus žmonės, kurie nori, kad su jais kas nors pasikalbėtų, būtų išgirsti. Todėl kartais tenka padirbėti ir psichologu.
– Ką patartumėte gyventojams, kurie nedrįsta arba nežino, kad gali kreiptis į namui priskirtą klientų atstovą?
– Mūsų prižiūrimų daugiabučių namų gyventojai tikrai turėtų nebijotų kreiptis į mus. Mes tikrai į kiekvieną gyventojo kreipimąsi atsakysime, paskambinsime ar atrašysime į gautą laišką. Juk tam ir esame, kad padėtume klientams. Mums yra svarbios visos bėdos ir nesvarbu, ar tai būtų maža problema, ar ne.
– Kiek sulaukėte užklausų ir kiek pavyko jų išspręsti nuo savo darbo pradžios?
– Įdomumo dėlei pasižiūrėjau, kad nuo rugpjūčio mėnesio gautų pranešimų, skirtų tik man, yra 1342, iš kurių jau 1315 išspręsta. Tiesa, tai tik sistemoje registruoti gyventojų pranešimai, kurie ne visada gali atspindėti realią situaciją. Yra nemažai klausimų, kurie sprendžiami laiškais ir skambučiais, bet ne visada fiksuojamos mūsų sistemose.
– Ar sulaukiate padėkų iš gyventojų?
– Gyventojai labiausiai dėkoja dėl to, kad dabar jų name yra konkretus žmogus, kuris tikrai gali suvaldyti situaciją ir žino, ko reikia, kad daugiabutis būtų tinkamai prižiūrimas. Kiekviena padėka asmeniškai man yra ne tik didelis įvertinimas, bet ir paskata dirbti dar geriau ir stengtis dėl kiekvieno kliento.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažėjant universaliosios pašto paslaugos apimtims RRT didina tarifus4
Toliau mažėjant universaliosios pašto paslaugos apimtims, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) nuo kitų metų didina šios paslaugos tarifus, penktadienį pranešė tarnyba. ...
-
Apžvelgia vasaros kelionių tendencijas: ką atnešė 2024-ieji ir kas naujo žadama kitąmet?2
Lietuvos oro uostų statistika rodo, kad per pirmuosius 10 metų mėnesių Lietuvos keliautojų skaičius augo 9 proc., lyginant su praėjusiais metais. Kiekvieną vasaros mėnesį buvo gerinami aptarnautų keleivių visų laikų rekordai tinkle, o bendras vas...
-
Elektromobilių įkrovimas žengia į naują etapą: taškų skaičius „Enefit Volt“ tinkle viršijo 10003
Viešojo elektromobilių įkrovimo tinklo „Enefit Volt“ bendras įkrovimo prieigų skaičius viršijo 1000. Nuolat plečiamas tinklas elektromobilių savininkams leidžia patogiai keliauti ir įkrauti savo transporto priemones visose Ba...
-
STT netirs, ar „Teltonikos“ gamyklų Vilniuje statybos strigo dėl korupcijos16
Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) netirs, ar aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ gamyklų statybos Vilniuje galėjo strigti dėl korupcijos. Tačiau STT pabrėžė, kad valstybės institucijos „Teltonikos“ projekto ...
-
Pasirašė sutartis: „Rheinmetall“ gamykla Baisogaloje iškils 2026-ųjų viduryje2
Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ 155 mm artilerijos amunicijos gamykla Radviliškio rajone turėtų pradėti veikti 2026-ųjų viduryje. ...
-
Geriausios kalėdinių dovanų idėjos norintiems atsinaujinti namus
Artėjančios žiemos šventės atneša ne tik malonų laukimą, bet ir šiokį tokį chaosą, kurį neretai sukelia dovanų paieška. Šįkart siūlome dovanų idėjas tiems, kurie galbūt įsirenginėja naujus namus, o gal planu...
-
Lietuvos paštas išleidžia kalėdinius ženklus su šiaudiniais sodais1
Lietuvos paštas penktadienį išleidžia šventinius pašto ženklus. ...
-
Vyriausybė su „Rheinmetall“ Vilniuje pasirašys dvi sutartis
Lietuvos Vyriausybės ir Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ atstovai penktadienį Vilniuje pasirašys žemės sklypo būsimai gamyklai Radviliškio rajone nuomos bei 155 mm šaudmenų įsigijimo sutartis. ...
-
„Telia Lietuva“: atkurtas ryšys kabeliu tarp Švedijos ir Lietuvos
Prieš beveik dvi savaites Baltijos jūroje nutrūkus vienam iš trijų ryšio kabelių tarp Lietuvos ir Švedijos, Švedijos telekomunikacijų bendrovės „Telia“ ryšio srautai juo atkurti. ...
-
Išriedėjo šventėms papuošti traukiniai
Lapkričio 28 d. Kalėdoms papuošti traukiniai jau išvyksta į Klaipėdą ir Mockavą, lapkričio 29 d. papuoštas traukinys kalėdinę nuotaiką kurs keleiviams, vykstantiems ir į Rygą. Jau ketvirtus metus prie traukinių dekoravimo trad...