- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kaip skamba dažų kibirėliai, tepamas glaistas, santechnikos vamzdis? Su specialiai sukurta muzika, kurioje įrašyti realūs namų remontui skirtų priemonių skleidžiami garsai, startuoja nauja prekybos tinklo „Senukai“ įvaizdžio kampanija „Namų ritmu“, pavaizdavusi vieno namo orkestrą.
Pasak Vytauto Romeikos, „Senukų“ rinkodaros vadovo, įmonei nuolat keičiantis ir siūlant vis daugiau naudų skirtingoms klientų grupėms, natūraliai atėjo laikas ir naujai pristatyti visą „Senukų“ lojalumo sistemos spektrą: daugybę sprendimų, kurie lengvina gyvenimą ir leidžia greičiau, efektyviau ir smagiau įsirengti, atnaujinti ar tiesiog pagerinti savo namus.
„Senukai“ siekia į kasdienes situacijas pažiūrėti pozityviu kampu ir atėjus pavasariui įkvėpti kūrybiškai atsinaujinti savo aplinką. Nors namų remonto garsai įprastai asocijuojasi su laikinais nepatogumais, tačiau džiaugiuosi, kad mūsų kompanija randa sprendimų ne tik padėti atnaujinti, patobulinti ir pagražinti savo namus, bet ir skatina išlaisvinti kūrybines idėjas“, – kalbėjo V. Romeika.
Remonto garsai tapo muzika
Bendrą įvaizdžio kampanijos idėją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius pasakoja, kad užduotis apimti platų didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo paslaugų ir lojalumo programų spektrą bei apie jas smagiai papasakoti viename klipe buvo įdomus iššūkis visai komandai.
Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą.
„Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą. Sukūrėme pasakojimą apie tai, kaip įvairių žmonių ir jų namų kuriamas ritmas susijungia į vieną smagią melodiją“, – teigė J. Valatkevičius.
Agentūros sumanymą įgyvendino „Dansu Films“, režisierius Domas Petronis bei garso dizaineris Simas Okas („Pete and Wolf“). Vaizdo klipui specialiai sukurtas garso takelis, kuriame realūs įrankiai ir įvairios prekės iš „Senukų“ virto muzikos instrumentais: pavyzdžiui, kibirai – būgnais, santechnikos vamzdžiai – pučiamuoju didžeridu, statybinės virvės – bosu, kabių plaktukas ir virtuvės rakandai – perkusija. Tai perteikia ir svarbiausią idėją: namų atnaujinimas yra praktinė užduotis, tačiau jos rezultatai visada atneša išskirtinį džiaugsmą.
Naujoji reklama tęsia 2022 metais pradėtą „Senukų“ įvaizdžio liniją „Vieno namo istorijos“.
Daugiau dėmesio lojalumo programoms
Nauja reklama pristato atnaujintas „Senukų“ lojalumo programas: daugiakanalę lojalumo programą „Smart Net“, išskirtinių nuolaidų programą „Naujakurys“, naudų programą meistrams ir profesionalams „Proficard“.
„Senukai“ nuolat reaguoja į besikeičiančius klientų poreikius, todėl atnaujina ir personalizuoja prekes bei paslaugas skirtingoms klientų grupėms tiek fizinėse, tiek elektroninėse parduotuvėse. Taip siekiame padėti klientams sutaupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių“, – pristatė „Senukų“ lojalumo vadovė Ona Makauskaitė-Gudaitienė.
Pasak jos, „Senukų“ parduotuvėse klientai gali rasti ne tik platų įvairių kategorijų prekių pasirinkimą, bet ir pasinaudoti paslaugomis: pavyzdžiui, dizainerio konsultacija, įrankių nuoma, įvairaus tipo pristatymu.
O. Makauskaitės-Gudaitienės teigimu, kalbant apie namus, pastebima išsiplėtusi šios sąvokos reikšmė klientų gyvenime: daugelis vis daugiau dėmesio skiria ne tik namų įrengimui ar atnaujinimui, bet nepamiršta ir sodo, lauko, namuose aktyviai leidžia laisvalaikį, pramogauja, taip pat rūpinasi savo vaikų ar gyvūnų poreikiais.
„Nuo patarimo iki sprendimo, nuo idėjų iki jų įgyvendinimo, nuo visų remonto, statybos ir apdailos prekių iki buitinės technikos, laisvalaikio prekių ar gyvūnų prekių – siekiame, kad „Senukuose“ būtų galima rasti visko, kas padėtų sukurti geresnį gyvenimą namuose“, – apibendrino lojalumo vadovė.
Reklamos vaizdo klipą galite pamatyti čia:
![](/img/dmn-pr-kd.png)
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Germanas prašo policijos tirti keliolikos milijonų eurų jo turto prievartavimą3
Finansinių technologijų įmonių „Foxpay“ ir „iSun“ savininkės Ievos Trinkūnaitės sugyventinis, už finansinius nusikaltimus teistas Vilhelmas Germanas (buvęs Vilius Židelis) kreipėsi į policiją dėl keliolikos milijonų eur...
-
Paaiškėjo žiūrimiausias „YouTube“ kanalas šalyje: didžiulę auditoriją pritraukia išskirtinis turinys3
Mergina visą naktį viena praleidžia apleistoje psichiatrinėje ligoninėje, kompanija jaunuolių kepa pyragą užrištomis akimis ar testuoja keistus patiekalus – tai tik keli vaizdo įrašai lietuviškame „YouTube“ kanal...
-
Tradicinė Aludarių šventė vėl užlies „Volfas Engelman“ erdves19
Liepos 12-ąją jau septintą kartą kauniečius ir miesto svečius pakvies „Aludarių diena by Volfas Nealkoholinis“. Šią dieną verta pasižymėti kalendoriuje, mat nemokamame renginyje bus ir netikėtų skonių, ir ryškiausių &sc...
-
Aukcione už beveik 500 tūkst. eurų parduoti Balsio ežero pakrantėje esantys pastatai
Turto banko aukcione už beveik 500 tūkst. eurų parduoti gyvenamosios ir ūkinės paskirties pastatai Balsio ežero pakrantėje Vilniuje. ...
-
Žiniasklaida: Lietuvos įmonė JK įtariama alyvos ir tepalų kainų dempingavimu
Jungtinės Karalystės (JK) Prekybos teisių gynimo priemonių institucija tiria, ar Lietuvos įmonė „SCT Lubricants“ į šalį importuoja variklinę alyvą ir tepalus už gerokai mažesnes – dempinguotas kainas, ketvirtadienį skelbia...
-
„Vinted“ skųs teismui 2,4 mln. eurų baudą už vartotojų duomenų apsaugos pažeidimus
Didžiausia Europoje internetinė naudotų drabužių prekybos platforma ir pirmasis Lietuvos „vienaragis“ „Vinted“ skųs teismui Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (VDAI) bendrovei skirtą beveik 2,39 mln. eurų baudą. ...
-
Teisininkė: „Vinted“ gauta bauda – didžiausia, skirta už duomenų apsaugos pažeidimus
Internetinei dėvėtų drabužių prekybos ir mainų platformą valdančiai „Vinted“ gavus didžiausią istorijoje administracinę baudą – beveik 2,4 mln. eurų, advokatų kontoros „Motieka ir Audzevičius“ duomenų apsaugos teis...
-
„Nike“ Air Max: laisvalaikio kultinis modelis3
Idėja geniali savo paprastumu: atskleisti amortizaciją suteikiančia oro pagalvę, anksčiau paslėptą bato pade. Šiandien streetwear‘o neįsivaizduojame be išskirtinio Air Max kedų linijos silueto, tačiau nedaug trūko, kad Tinkerio H...
-
Aludaris M. Matukas: receptų po devyniais užraktais nelaikome – patirties ir meilės darbui nenukopijuosi
Alaus gamybos technologijos per kelerius pastaruosius dešimtmečius labai ištobulėjo, gamybos procesas sutrumpėjo, tačiau prieš daugybę metų ištobulinti kai kurių alaus rūšių skoniai nė kiek nepasikeitė. ...
-
„Vinted“ – 2,4 mln. eurų bauda12
Didžiausiai Europoje internetinei naudotų drabužių prekybos platformai ir pirmajam Lietuvos „vienaragiui“ „Vinted“ skirta beveik 2,39 mln. eurų bauda už vartotojų duomenų apsaugos pažeidimus. ...