- Lukas Juozapaitis, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvos keleivių vežimo traukiniais bendrovei „LTG Link“ pervežant vis daugiau dviračių, bendrovė tikina, jog vietų jiems dar pernai padidino trečdaliu, o dar daugiau dviračių tikisi pervežti nuo 2026 metų įsigijus naujų traukinių.
Dviratininkų atstovai sako, kad vietų dviračiams nuolat trūksta populiariausių krypčių traukiniuose. Be to, jų teigimu, dviračių gabenimas traukiniu brangus, sunku privažiuoti prie stočių.
„LTG Link“ atstovė Olga Malaškevičienė BNS informavo, kad šiemet traukiniais jau pervežta apie 30 tūkst. dviračių, kai per visus praėjusius metus jų buvo 35 tūkst. Iki pandemijos vasaros sezonu traukiniais keliaudavo iki 20 tūkst. dviratininkų.
„Vasaros savaitgaliais keliaujančių dviratininkų kiekis išauga ne procentais, o kartais. Natūralu, kad tuomet į populiariausius maršrutus dviračių vietų pradeda trūkti. Pernai traukiniuose padidinome dviračių vietų skaičių trečdaliu, ten, kur tai buvo galima padaryti įvertinus technines aplinkybes“, – BNS teigė O. Malaškevičienė.
Jos teigimu, vien pirmąjį šių metų pusmetį traukiniais pervežta 17,18 tūkst. dviračių – 20 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
„LTG Link“ atstovė teigė, kad dažniausiai dviračiai vežami iš Vilniaus į Kauną, Trakus, Klaipėdą, Marcinkonis bei Švenčionėlius ar Ignaliną.
Pasak Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininko Pauliaus Bakučio, populiarūs maršrutai, pirmiausia iš Vilniaus į Klaipėdą, savaitgaliais būna perpildyti.
„Tada vietos rasti sunku. Tačiau kiti reisai važiuoja pustuščiai, neužsipildo dviračiais“, – BNS teigė P. Bakutis.
Dviratininkų bendrijos tarybos narys Saulius Ružinskas sakė, jog dviračių vietų trūksta keliaujant ne tik vietiniais, bet ir tarptautiniais maršrutais.
„Tenka susidurti su užsienio turistais, kurie keliauja dviračiais. Vietų nepakanka, jų traukiniuose per mažai, ypač tarptautiniuose maršrutuose. Pavyzdžiui, maršrutu Vilnius-Varšuva yra tik keturios vietos dviračiams“, – BNS kalbėjo S. Ružinskas.
Be to, jo teigimu, dalis dviratininkų patiria sunkumų keliaujant iki traukinių stočių.
„Teko nugirsti atsiliepimų iš užsienio dviratininkų, jog problematiškas pats privažiavimas prie geležinkelio stočių – daug kur arba požeminės perėjos, arba laiptai per geležinkelį. Tai jei dviračiai apkrauti krepšiais (ilgus atstumus keliaujančių dviratininkų dviračiai būna sunkūs), pereiti tokias perėjas ar tiltus sudėtinga. Infrastruktūra nepritaikyta“, – kalbėjo S. Ružinskas.
Savo ruožtu O. Malaškevičienė teigė, kad įmonė populiariausiais maršrutais naudoja daugiausiai dviračių vietų turinčius vagonus. Anot jos, visi įmonės vagonai turi vietas dviračiams, dauguma jų bent po 10.
Ji informavo, kad „LTG Link“ 2026 metais turės naujus traukinius, kuriais galės pervežti daugiau dviratininkų.
Tikisi mažesnių kainų bent dalyje reisų
Pasak S. Ružinsko, dviračių vežimas traukiniais yra brangus, kainuoja pusę įprasto bilieto kainos.
„Kaina yra per didelė už dviračio transportavimą – 50 proc. Brangoka, kai, pavyzdžiui, reikia mokėti 30 eurų už traukinio bilietą ir dar 15 eurų už dviratį“, – kalbėjo S. Ružinskas.
Tuo metu P. Bakučio teigimu, dviratininkų bendruomenė tikisi, jog „LTG Link“ sumažins dviračių gabenimo kainą dviratininkams nepopuliariomis kryptimis.
„Girdėjome pažadų, kad atsiras dinaminė kainodara, kai skirtingu laiku vežti dviratį nepopuliariais reisais bus pigiau. Tikiuosi, kad įmonė savo žodžio laikysis ir padarys ir dviratininkams pigiau, o tais nepopuliariais reisais, galbūt ir išvis nemokamai. Labai tikimės, kad tos sąlygos pagerės“, – teigė P. Bakutis.
Pasak jo, nemokamai dviračius galima vežti kai kuriais tarpmiestiniais autobusais, ant kurių prikabinami specialūs dviračių stovai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
FNTT vadovas apie „Foxpay“ tyrimo eigą žada informuoti kitų metų pradžioje: sulaikoma vis daugiau turto2
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) vadovas Rolandas Kiškis, sako, kad atliekamo ikiteisminio tyrimo dėl mokėjimo bendrovės „Foxpay“ veiklos metu nuolatos atliekamos kratos ir apribojama vis daugiau turto. ...
-
„Foxpay“ vadovas: klientų lėšos bus grąžintos
Teisėsaugos tiriamos ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, kad bendrovės sąskaitose lėšų turintys klientai, kuriems netaikomi teisėsaugos ar kitų institucijų apribojimai...
-
Vilniuje nukritus krovininiam orlaiviui, DHL pradėjo tyrimą
Vilniuje pirmadienio rytą nukritus DHL krovininiam orlaiviui, bendrovė sako pradėjusi tyrimą. ...
-
Kuršėniečiai „Agrokoncerno“ gamyklos statybas palaikys, jei ji nekenks gamtai
Ramūno Karbauskio valdomai žemės ūkio ir didmeninės prekybos grupei „Agrokoncernas“ Kuršėnuose planuojant statyti giluminio grūdų perdirbimo gamyklą, Kuršėnų bendruomenė šią idėją palaikys, jei gamykla nedarys ne...
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos11
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Modernus „Vaikystės sodo“ darželis: naujos erdvės vaikams Klaipėdos centre1
Įvairūs moksliniai tyrimai rodo, kad kokybiškas ankstyvasis ugdymas yra itin svarbus ikimokyklinio amžiaus vaikų raidai ir jų ateities sėkmei. Šis ugdymas yra tvirtas pamatas, ant kurio formuojasi vaikų intelektinis, emocinis ir socialinis...