- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Neseniai atliktas viešosios nuomonės tyrimas atskleidė, kaip šalies gyventojai mato Lietuvos vaistines. Apklausa parodė, kad respondentai „Camelia“ vaistinę laiko ne tik pigiausia, tačiau, anot jų, čia galima rasti ir geriausias nuolaidas bei akcijas.
„Camelia“ užsakymu 2020 m. gegužės mėnesio pabaigoje vykdytas reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas atskleidė, kad, anot 43 proc. apklaustųjų, „Camelia“ vaistinėse vaistai yra pigiausi. Antroje vietoje likusiam vaistinių tinklui pigiausias kainas priskyrė 19 proc. respondentų, o trečioje – vos 11 proc.
„Mes nuolat stengiamės, kad visi Lietuvos gyventojai turėtų galimybę įsigyti būtiniausių vaistų ir kitų prekių, kurias siūlome „Camelia“ vaistinėse už geriausią įmanomą kainą. Džiugu matyti, kad klientai pastebi mūsų dedamas pastangas ir jas įvertina – tai mums itin reikšmingas pasiekimas“, – sako vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.
Pigu, bet būna ir dar pigiau
Be to, „Camelia“ vaistinė gyventojams labiausiai asocijuojasi ir su geriausiomis nuolaidomis bei akcijomis – taip manė net 56 proc. apklaustųjų. A. Budrikienės teigimu, prie tokių rezultatų galėjo prisidėti ir karantino metu skelbtos akcijos senjorams, ir dar pačioje jo pradžioje sumažintos vaistų kainos.
„Vos prasidėjus karantinui, norėdami solidarizuotis su daugeliu gyventojų, kurie neaiškiai matė savo ateitį, sumažinome vaistų kainas ir taip palengvinome jų naštą sudėtingu laikotarpiu. Taip pat, jau įsibėgėjus karantinui, dėmesį parodėme ir vienai pažeidžiamiausių socialinių grupių – senjorams, kuriems su mažų kainų kortele taikėme iki 30 proc. nuolaidas nuo pirmos prekės vaistams, maisto papildams, kosmetikai ir kt., o visai neseniai šią akciją pratęsėme, suprasdami, kad daliai senjorų bet kokia finansinė pagalba yra gyvybiškai svarbi“, – sako „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė.
Išskirtinis dėmesys klientui
Tyrimas taip pat atskleidė, kad daugiausia – 41 proc. respondentų, „Camelia“ vaistinę mato kaip draugišką ir artimą, o dar 40 proc. – kaip rūpestingą ir švelnią.
„Už tokį įvertinimą turime padėkoti vaistinės vizitinei kortelei – vaistininkams, visu pajėgumu dirbusiems karantino metu pačiame pavojaus įkarštyje. Esame įsitikinę, kad „Camelia“ vaistinėse dirba profesionalūs specialistai, kurie daro viską, kad jus aptarnautų kaip įmanoma maloniau, pasiūlytų jums geriausią sprendimą ar nuoširdžiai patartų, kurį vaistą pirkti apsimoka labiau“, – teigia A. Budrikienė.
„Camelia“ vaistinėse dirbančių specialistų profesionalumą vertina ir klientai – pagal atliktą reprezentatyvų šalies gyventojų tyrimą, net 50 proc. visų apklaustųjų nurodė, kad „Camelia“ vaistinėje dirba patys profesionaliausi vaistininkai, kurie visada pasiruošę suteikti kokybišką konsultaciją. Anot 48 proc. tyrime dalyvavusių respondentų, „Camelia“ vaistinė – tai vieta, kurioje jie drąsiai gali pasikonsultuoti su darbuotojais.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
VPT ėmėsi skundo dėl netinkamo „Foxpay“ įkainių vertinimo, apsispręs iki lapkričio pabaigos
Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūrai (VSSA) apskundus Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) išvadą, kad, pirkimus laimėjusiam institucijų mokėjimų tarpininkui „Foxpay“ nustačius netinkamą kainodarą, išaugusius pas...
-
VSSA už 9 mln. eurų ketina įsigyti tris viešosios debesijos platformas1
Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūra (VSSA, buvęs Informacinės visuomenės plėtros komitetas) planuoja įsigyti trijų, viena nuo kitos nepriklausančių, viešosios debesijos platformų paslaugas. ...
-
ESO: elektros tiekimas atstatytas visiems savaitgalį jos netekusiems gyventojams
Elektros tiekimas atstatytas visiems gyventojams, jos netekusiems dėl Vėlinių savaitgalį siautusio stipraus vėjo bei virtusių medžių. ...
-
Lietuviai žvarbų lietuvišką orą keičia į saulėtąją Tenerifę – kodėl planuoti atostogas reikia jau dabar?1
Tenerifė – didžiausia Kanarų salyno sala, nuo Afrikos krantų nutolusi vos 200 kilometrų. Būtent dėl to visus metus joje vyrauja malonus klimatas, o tai yra viena iš daugelio priežasčių, lietuvius į Tenerifę viliojančių ir žiemą. ...
-
Dermatologijos klinikas valdanti „DMK LT“ įsigijo prekės ženklą „Medihub“ ir jo įmones
Tarptautinį dermatologijos klinikų tinklą „Revu Clinic“ valdanti bendrovė „DMK LT“ įsigijo Lietuvoje ir Latvijoje veikiantį prekės ženklą „Medihub“ bei jį valdančias įmones „Medihub“ ir „Medihub...
-
„Citus“ ekspertai: būsto rinkos atsigavimas Vilniuje įsitvirtina – sandorių skaičius artėja prie 400
Išankstiniais kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis*, spalio mėn. naujų būstų sandorių skaičius Vilniuje ir Kaune augo: sostinėje praėjusį mėnesį fiksuotas absoliučiai geriausias ...
-
„Auga Group“ 20 mln. eurų vertės žaliųjų obligacijų emisijai suteiktas stebimojo statusas
Verslininko Kęstučio Juščiaus netiesiogiai kontroliuojamos ekologiško maisto gamintojos „Auga Group“ 2019 metais išplatintai 20 mln. eurų vertės žaliųjų obligacijų emisijai suteiktas stebimojo statusas. ...
-
„Ignitis“ atnaujina IT sistemas ir savitarną: lapkričio 7–11 dienomis galimi laikini nesklandumai
Bendrovė „Ignitis“ atnaujina savitarnos ir kitas IT sistemas. Pranešama, kad lapkričio 7–11 dienomis, įgyvendinant atnaujinimo darbus, savitarnoje galimi laikini nesklandumai. ...
-
Per 10 mėnesių „Teleloto“ laimėta daugiau nei 10 milijonų eurų: lietuviai negaili dovanoti
Ar dovanotumėte artimiesiems ar pažįstamiems loterijos bilietą? O jei tiksliai žinotumėte, kad jis laimingas? Regis, populiariausios šalies loterijos „Teleloto“ žaidėjams šie klausimai dvejonių nekelia. Mat kalbinami la...
-
Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūra: VPT neteisingai vertino „Foxpay“ paslaugų kainą
Viešųjų pirkimų tarnybai (VPT) nustačius, kad finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ pirkimų kainodara buvo netinkama, o už paslaugas permokėjo galutiniai vartotojai, Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūra (buvęs Informac...