Tyrimas: šalies gyventojai vertina žemas „Camelia“ vaistinės kainas

  • Teksto dydis:

Neseniai atliktas viešosios nuomonės tyrimas atskleidė, kaip šalies gyventojai mato Lietuvos vaistines. Apklausa parodė, kad respondentai „Camelia“ vaistinę laiko ne tik pigiausia, tačiau, anot jų, čia galima rasti ir geriausias nuolaidas bei akcijas.

„Camelia“ užsakymu 2020 m. gegužės mėnesio pabaigoje vykdytas reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas atskleidė, kad, anot 43 proc. apklaustųjų, „Camelia“ vaistinėse vaistai yra pigiausi. Antroje vietoje likusiam vaistinių tinklui pigiausias kainas priskyrė 19 proc. respondentų, o trečioje – vos 11 proc.

„Mes nuolat stengiamės, kad visi Lietuvos gyventojai turėtų galimybę įsigyti būtiniausių vaistų ir kitų prekių, kurias siūlome „Camelia“ vaistinėse už geriausią įmanomą kainą. Džiugu matyti, kad klientai pastebi mūsų dedamas pastangas ir jas įvertina – tai mums itin reikšmingas pasiekimas“, – sako vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Pigu, bet būna ir dar pigiau

Be to, „Camelia“ vaistinė gyventojams labiausiai asocijuojasi ir su geriausiomis nuolaidomis bei akcijomis – taip manė net 56 proc. apklaustųjų. A. Budrikienės teigimu, prie tokių rezultatų galėjo prisidėti ir karantino metu skelbtos akcijos senjorams, ir dar pačioje jo pradžioje sumažintos vaistų kainos.

„Vos prasidėjus karantinui, norėdami solidarizuotis su daugeliu gyventojų, kurie neaiškiai matė savo ateitį, sumažinome vaistų kainas ir taip palengvinome jų naštą sudėtingu laikotarpiu. Taip pat, jau įsibėgėjus karantinui, dėmesį parodėme ir vienai pažeidžiamiausių socialinių grupių – senjorams, kuriems su mažų kainų kortele taikėme iki 30 proc. nuolaidas nuo pirmos prekės vaistams, maisto papildams, kosmetikai ir kt., o visai neseniai šią akciją pratęsėme, suprasdami, kad daliai senjorų bet kokia finansinė pagalba yra gyvybiškai svarbi“, – sako „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė.

Išskirtinis dėmesys klientui

Tyrimas taip pat atskleidė, kad daugiausia – 41 proc. respondentų, „Camelia“ vaistinę mato kaip draugišką ir artimą, o dar 40 proc. – kaip rūpestingą ir švelnią.

„Už tokį įvertinimą turime padėkoti vaistinės vizitinei kortelei – vaistininkams, visu pajėgumu dirbusiems karantino metu pačiame pavojaus įkarštyje. Esame įsitikinę, kad „Camelia“ vaistinėse dirba profesionalūs specialistai, kurie daro viską, kad jus aptarnautų kaip įmanoma maloniau, pasiūlytų jums geriausią sprendimą ar nuoširdžiai patartų, kurį vaistą pirkti apsimoka labiau“, – teigia A. Budrikienė.

„Camelia“ vaistinėse dirbančių specialistų profesionalumą vertina ir klientai – pagal atliktą reprezentatyvų šalies gyventojų tyrimą, net 50 proc. visų apklaustųjų nurodė, kad „Camelia“ vaistinėje dirba patys profesionaliausi vaistininkai, kurie visada pasiruošę suteikti kokybišką konsultaciją. Anot 48 proc. tyrime dalyvavusių respondentų, „Camelia“ vaistinė – tai vieta, kurioje jie drąsiai gali pasikonsultuoti su darbuotojais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vaistininkė

Vaistininkė portretas
MELAS!!!! VISADA JAU SENAI MELAS.

Aš portretas
Tegul nejuokina žmonių

aha patikėjau

aha patikėjau portretas
ir užsisakiau suradęs kas Eurovaistinėje pigiau nei Camelijoje.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių