- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Regitra“ keliasi į savo tikslinės auditorijos – jaunų žmonių – erdvę ir pradeda kampaniją, padėsiančią jiems pasiruošti vienam daugiausia įtampos keliančių egzaminų – vairavimo. Kokie pagrindiniai šios naujos „Regitros“ kampanijos tikslai? Apie tai LNK papasakojo „Regitros“ skyriaus vadovė Ingrida Čepė.
„Šios kampanijos tikslai yra du – vienas, kad padėtume pasiruošti būsimiems vairuotojams sėkmingai išlaikyti egzaminą, o kitas – kad padėtume suvaldyti stresą“, – įvardijo pašnekovė.
– Kokiais būdais bus skleidžiama informacija ir pagalba būsimiems vairuotojams?
– Pats pagrindinis kanalas yra socialiniai tinklai. Pirmą kartą startavome su patarimų ciklu „Tik Tok“ kanale, taip pat instagrame, žiniasklaidos priemonėse. Iš tiesų sulaukiame didžiulio susidomėjimo. Per dvi pirmąsias dienas yra daugiau negu 200 tūkst. peržiūrų, daugybė komentarų, pasdalijimų, klausimų, o tai ir yra šios kampanijos tikslas. Mes nusprendėme, kad turime parengę tikrai daug informacijos, patarimų, visokių taisyklių ir pan., tačiau žmonės ateina ne visi jas perskaitę.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tad šį kartą sugalvojome pasielgti kitaip – eiti ten, kur yra mūsų auditorija, t. y. daugiausia jauni žmonės, į socialinius tinklus, kalbėti taip, kaip kalba jie, t. y. vaizdo įrašų formatu, lengvai, paprastai, aiškiai. Na, ir kalbėti ne apie tai, kokios yra taisyklės, ko reikėtų laikytis, kokie reikalavimai, o apie tai, kokios situacijos yra iš tiesų, praskleisti egzamino užkulisius ir papasakoti, kas ten vyksta iš tiesų. Vienas iš pavydžių: vyksta egzaminas, egzaminuotojas išsitraukia planšetę, kažką pasižymi joje ir egzaminuojamas žmogus nebesusikaupia, nebemato kelio ženklų, nebestebi situacijos, jis galvoja, kad jau neišlaikė egzamino, o iš tiesų gal egzaminuotojas ten tiesiog pažiūrėjo, kiek laiko liko iki egzamino pabaigos ir kiek dar pratimų liko atlikti, gal pasižymėjo, kad pasikeitė oro sąlygos, ir nieko blogo tame nėra.
Jeigu žmogus apie tokią situaciją jau bus pagalvojęs, jam gal kils mažiau streso atėjus į tikrą egzaminą. Taip pat yra psichologinių patarimų, kaip valdyti stresą. Tarkime, vienas iš pagrindinių psichologų patarimų yra nesigirti kitiems, kad eini laikyti egzamino. Kodėl? Todėl, kad iš aplinkinių gausi papildomų klausimų ir tai kels tam tikrą įtampą. Geriau pasakyti, kai jau viskas praeis ir galėsi pasidžiaugti.
– Tai kokie tie pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria būsimi vairuotojai? Ar dažniausia neišlaikyto egzamino priežastis – patirties trūkumas, ar psichologiniai dalykai, kai tiesiog iš jaudulio žmonės padaro klaidų?
– Vis dėlto traktuojame, kad didžiausią įtaką daro stresas, kuris tiesiog išmuša iš vėžių, žmogus pasimeta, nebevaldo situacijos. O jei kalbėti apie technines dažniausiai padaromas klaidas, – kad nepastebi eisme dalyvaujančių dalyvių – pėsčiųjų, kitų automobilių, taip pat, kai daug dėmesio skiria mechaniniam automobilio valdymui ir nepastebi ženklų, kt. Sujungti du dalykus – automobilio mechaninį valdymą ir aplinkos stebėjimą – yra didysis iššūkis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ralio dalyviai pagerbs legendas
Kitąmet sausį vyksiančio 47-ojo Dakaro ralio dalyviai lenktynes pradės pagerbdami šių varžybų legendas, šiemet iškeliavusias anapilin. ...
-
Šalčio išdaigos baisios tik nepasiruošusiems
Šią savaitę pasirodė pirmieji pranešimai apie plikledį. Staiga užklupusi šalna gali tapti nemalonumų kelyje priežastimi. Prastos padangos ar netinkamai prižiūrima stabdžių sistema šią tikimybę padidina dar labiau. O kur...
-
Į uostą elektromobiliais – lyg traktoriais2
Kadenciją baigianti valdžia ateinančiai projektuoja vieną iš „vinių“ – duobėtų kelių Lietuvoje pastatyti tūkstančius elektros įkrovimo stotelių. ...
-
Lietuvos žiemos pokyčiai verčia permąstyti taisykles: ar laikas didinti greitį?21
Kas pusmetį automagistralėse ir greitkeliuose keičiasi maksimalus leistinas greitis, tačiau šie reguliavimai nustatyti dar prieš 20 metų ir daugiau nekeisti. Klimatui šylant, lapkritį dažnai nebūna sniego, tad saugaus eismo ekspert...
-
Aktualu vairuotojams: įsidėmėkite šią datą, nes įsigalioja draudimas3
Nuo sekmadienio įsigalioja draudimas vairuoti automobilius su vasarinėmis padangomis. ...
-
Klastočių perliukai: minia savininkų ir stebuklingas atjaunėjimas
Nors dauguma vairuotojų vengia transporto priemonių, kurių rida suklastota ir yra apgadinti, tačiau automobiliai gali turėti ir daugiau paslapčių. Kai kurių modelių savininkai nepaliaujamai keičiasi, o eismo įvykių skaičius žymimas dešimti...
-
Ateityje į gintarinį pajūrį – ant magnetinės pagalvės9
Skraidantys automobiliai, bateriniai ir magnetinės levitacijos traukiniai – tai ne fantastinio filmo scenarijus, o jau netolimoje ateityje Lietuvą pasieksiančios inovacijos. ...
-
Rinkos pulsas: spalis – permainingas
Spalio mėnesį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) bendrasis registravimas ūgtelėjo iš viso 28,1 proc. – iki 3 045 vnt. Rinkos lyderė – „Škoda“. ...
-
Parlamentas linkęs įvesti praktinį egzaminą mopedų vairuotojams, prie vairo galėtų sėsti nuo 16 metų
Seimas po svarstymo pritarė, kad AM kategorijos transportą – mopedus ir lengvuosius keturračius – vairuoti galėtų mažiausiai 16 metų amžiaus žmonės, išlaikę praktinį egzaminą. ...
-
Spalvinga senolio istorija: pakerėjęs Ameriką atsidūrė Lietuvoje2
Jei automobilių gamintojai ieškotų ilgaamžiškumo recepto, jie tai rastų „Plymouth“ modelio istorijoje. Vienas įspūdingiausių amerikietiškosios „Chrysler“ korporacijos flagmanų savo pėdsaką paliko ir Lietuv...