- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Michelin“ pristatė naujas žiemines padangos „Alpin 5“, pritaikytas Europos rinkai pagal klimato pokyčius, kai dėl vis mažėjančių sniego kritulių padangos privalo užtikrinti saugumą važiuojant apsnigtomis, šlapiomis, sausomis ir apledėjusiomis dangomis. Atsižvelgiant į tokias oro sąlygas, naujosios padangos suprojektuotos naudojant pažangiąsias technologijas, kuriomis buvo kuriami protektoriaus reljefo elementai ir nauja gumos mišinio sudėtis.
Drezdeno technikos universiteto duomenimis, kelių eismo įvykiai rodo, kad nuo spalio iki balandžio mėn. fiksuojami 4 proc. nelaimingų įvykių apsnigtame kelyje, tačiau daugiausia jų – net 57 proc. – įvyksta važiuojant sausomis dangomis. Atsižvelgiant į rezultatus, „Alpin 5“ padangos pagamintos naudojant šiuolaikines technologijas – naują gumos mišinį ir protektoriaus reljefo elementus – siekiant išsaugoti saugumą kelyje bet kokiu oru.
Naujas gumos mišinys
Protektoriaus mišinys kuriamas taikant naują gumos komponentų jungimo technologiją, todėl užtikrinami puikūs rezultatai važiuojant bet kokia danga.
Pirmąkart žieminių padangų protektoriaus gumos mišinyje panaudoti funkciniai elastomerai, kurie užtikrina geresnį sukibimą su šlapiomis ir apsnigtomis dangomis bei išlaiko mažą riedėjimo pasipriešinimą.
Naujasis mišinys grindžiamas „Helio Compound“ technologijos ketvirtąja karta, jo sudėtyje yra saulėgrąžų aliejaus, kuris leidžia išsaugoti gumos savybes ir jos lankstumą žemoje temperatūroje.
Tikslesnis vairavimas
Padangose pritaikyta „Stabili Grip“ technologija, kuri grindžiama savaime besiblokuojančiomis įpjovomis ir veiksmingu protektoriaus reljefo grįžimu iki pirminio pavidalo. Važiuojant padangos visą laiką deformuojamos, dėl to sumažėja sąlyčio su pagrindu plotas, taigi ir pats sukibimas.
Būtent todėl inžinieriai suprojektavo specialų protektoriaus reljefą su savaime besiblokuojančiais blokais, kad užtikrintų optimalų padangų sąlytį su pagrindu ir leistų tiksliau vairuoti („pėdsako“ efektas).
Atsparumas akvaplanavimui
Kryptinis naujų padangų protektorius turi gilius griovelius ir specialiai sukurtus protektoriaus blokus „kačių ir krumplių“ efektui išgauti, kai padangos liečiasi su sniegu.
Protektoriaus grioveliams grįžtant į pradinį pavidalą šoniniai grioveliai veiksmingai šalina vandenį ir sumažina akvaplanavimo riziką.
Stipresnis sukibimas su sniegu
Padangų protektoriaus įpjovos veikia kaip tūkstančiai mažų nagų, kurie užtikrina geresnį sukibimą. „Nagų“ efektui sustiprinti protektoriuje daroma labai daug atitinkamai parinktos formos įpjovų.
Lyginant su ankstesnės kartos padangomis, „Alpin 5“ protektoriuje yra 12 proc. daugiau briaunų ir 16 proc. daugiau įpjovų, o gumos santykis su grioveliais ir kanalais yra 17 proc. didesnis.
Naujoji „Michelin“ padanga yra „Michelin Total Performance“ strategijos pavyzdys, kuria siekiama vienu metu gerinti teoriškai vienas kitam prieštaraujančius padangų rezultatus (pvz., sukibimą ir mažą riedėjimo pasipriešinimą). Šios strategijos esmė – vienu metu tobulinti visus padangų parametrus ir nebloginti atskirų jų rezultatų.
„Michelin“ padangos „Alpin 5“ gaminamos 27 dydžių: nuo 195/65R15 iki 225/55R17.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai8
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...
-
Ministras: sprendimas atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba nebuvo tinkamai suderintas2
Metams atidėjus sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba, Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius sako, jog toks žingsnis nebuvo tinkamai suderintas su atsakingomis institucijomis. ...
-
VRM atidėjo sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba7
Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius penktadienį pasirašė įsakymą, kuriuo metams nukėlė sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba. ...
-
Šventinė karštinė įsibėgėjo: Kalėdoms išpuošia ir automobilius1
Kol tarp miestų vyksta amžina kova, kurio gi eglė gražiausia, išradingumu kartais nenusileidžia ir paprasti žmonės. Štai ir automobilių mylėtojai bando įrodyti, kad ne prasčiau moka išpuošti savo ratuotas transporto priem...
-
Bilotaitė turi kategorišką nuomonę dėl vairavimo egzamino2
Buvusi vidaus reikalų ministrė konservatorė Agnė Bilotaitė nepagrįstu ir nesuprantamu vadina naujojo vidaus reikalų ministro siekį stabdyti sprendimą nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje organizuoti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos ...
-
Vežėjų parką papildys elektriniai lokomotyvai2
Krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ įsigijo septyniolika elektrinių lokomotyvų, jie į Lietuvą atvyks 2027-ųjų pradžioje. ...
-
Žali – patys saugiausi, oranžiniai – autsaideriai
Manoma, kad automobilio spalva neturi įtakos, kaip dažnai jis patenka į avarijas, tačiau ryškių spalvų transporto priemonės neretai laikomos saugesnėmis. ...
-
Naujovę „Regitrai“ padiktavo klientai4
„Regitra“ plečia savo asortimentą: įregistravę naują automobilio numerį iš karto galėsite įsigyti ir rėmelį. ...
-
Lūžio belaukiant: kas augins konkurenciją1
Europos naujų automobilių pardavimo statistika liudija: tebekaraliauja kompaktinės klasės modeliai. Daugeliui tai optimalus variantas dėl patrauklios kainos, gausios komfortą ir saugumą užtikrinančios įrangos, automobilio dydžio. Paklausiausių de&s...
-
Lietuviškas paradoksas: uždarbiai – geri, bet mechanikų trūksta6
Lietuva pagal kelių transportu gabenamus krovinius užima trečią vietą Europoje. Tokį srautą pervežančią sunkiasvorę techniką reikia nuolat prižiūrėti ir remontuoti. Tad kodėl mūsų šalyje smarkiai stinga kvalifikuotų sunkvežimių mech...