- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuo birželio 1 d. kelionės traukiniu kainuos daugiau nei pernai. Bilietų kainos vidutiniškai didės 11 proc. Tačiau dažnai traukiniais keliaujantiems žmonėms terminuotiems bilietams taikomos nuolaidos bus didinamos. Kas paskatino šiuos pokyčius ir kiek tiksliai brangs bilietai, pasakojama LNK reportaže.
„Įmonė apmoka, tad galime be streso dažnai keliauti traukiniais. Labai patogu, nes greitas susisiekimo būdas, gerai veikia ir internetas, tylu“, – kalbėjo pašnekovė.
„Galėtų truputį greičio pridėti. Girdėjau, kad iš Kauno į Vilnių kelionė truks pusvalandį, bet tai bus gal po kokių dešimt metų. Iš tikrųjų laukiame, kad pradės kursuoti greitieji traukiniai“, – šypsodamasis kalbėjo vyras.
„Blogai, kad brangs bilietai. Jau dabar man kelionė atsieina 15–16 eurų. Gal bus tuomet patogiau ir greičiau su automobiliu važinėti“, – svarstė kalbintas vyras.
„Tie du eurai nieko nereiškia, nes labai viskas gerai, patogu. Ir toliau važinėsiu traukiniais“, – porino garbaus amžiaus moteris.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Iš tiesų labai patogu keliauti ar į Vilnių, ar į Klaipėdą. Jeigu retai tenka važinėti traukiniu, tai neatrodo, kad labai brangu“, – teigė pašnekovas.
Kodėl nuo birželio 1 d. brangs traukinių bilietai, situaciją pakomentavo „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
– Traukinių bilietai brango prieš metus, dabar vėl branginate. Kodėl?
– Bilietai branginami ne todėl, kad atėjo keliavimo sezonas. Tiesiog atsižvelgiame į darbo užmokesčio augimą, didėjančią traukinių eksploataciją ir priežiūrą.
Didžiausi mūsų konkurentai yra automobiliu keliaujantys žmonės. Ir stengiamės juos kažkaip iš jų iškrapštyti.
– Kiek tiksliai brangs traukinių bilietai?
– Paskaičiavome, kad vidutiniškai – 11 proc. Skirtingiems maršrutams skirsis ir kaina. Pavyzdžiui, ilgesniam maršrutui bilieto kaina gali pakilti 1–1,5 euro. Važiuojant trumpesniu maršrutu, tas pokytis bus mažesnis.
– O kaip dėl išankstinių bilietų kainų, ar jos keisis žmonėms, kurie jau įsigijo bilietus?
– Ne, jei jau žmonės įsigijo bilietus, jų kaina jiems nesikeis. Gerai yra tai, kad galima naudotis įvairiomis nuolaidomis. Jas galima sekti mūsų internetiniame puslapyje. Kas antras parduodamas bilietas turi vienokią ar kitokią nuolaidą. Pavyzdžiui, tiems, kurie dažnai keliauja traukiniais į mokslus, į darbus ir turi terminuotus bilietus, jiems taikoma 50 proc. nuolaida nuo bilieto kainos.
– Gal žadate keleiviams ir kokių nors naujovių, daugiau komforto?
– Mes svarstome, kaip tą kelionę kiekvienam padaryti kuo geresnę, kuo įsimintinesnę, tad atnaujinome ir užkandžių bei gėrimų asortimentą traukinių meniu. Geriname ir interneto ryšį (Wi-Fi). Vystome pilotinį projektą. Jeigu jis pasiseks, tai turėsime labai puikų interneto ryšį traukiniuose.
– Nesibaiminate, kad brangsiantys bilietai atbaidys dalį keleivių?
– Mes tikimės, kad kokybė, komfortas, pasirinkimas tvariai keliauti bus svarbesnis veiksnys nei kažkiek pasikeitusi bilieto kaina. Mūsų tikslas nėra pasipinigauti. Priešingai, siekiame pritraukti kuo daugiau žmonių, kad klientų nuotaika keliaujant būtų kuo geresnė. Mes tikrai nesiekiame konkuruoti su autobusų vežėjais. Didžiausi mūsų konkurentai yra automobiliu keliaujantys žmonės. Ir stengiamės juos kažkaip iš jų iškrapštyti. Mūsų kainos tikrai nėra didesnės nei autobusų, tad nemanau, kad pabrangus šiek tiek bilietų kainoms, tai žmones atbaidys nuo tvaraus ir patogaus keliavimo būdo.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Siūlo išeitį ilgalaikiam nedarbui: trūksta bendruomenės poreikius atliepiančių veiklų1
Šią savaitę Trišalei tarybai buvo pristatytos Vakarų šalių patirtis įgyvendinant kovai su nedarbu skirtas darbo garantijos programas. Pasak Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) atstovės Ingos Liubertės, darbo garantijos...
-
Tarnyba: didelė dalis vyresnių žmonių susiduria su sunkumais naudojantis skaitmeninėmis paslaugomis1
Skaitmeninės paslaugos sunkiai prieinamos didelei daliai vyresnio amžiaus žmonių. Neretai šie asmenys, neužtikrinus alternatyvų paslaugoms internetu, lieka socialinio gyvenimo paraštėse, konstatavo skaitmeninės atskirties tyrimą atlikusi...
-
Situacija Lietuvoje – tragiška: brangsta mėgiamas tautiečių produktas37
Pieno produktai vis labiau brangsta ir viskas dėl Europoje nykstančių mažųjų ūkių. Mažėjant pieno pasiūlai, didėja jo paklausa, o kartu auga ir pieno produktų kainos. Pirkėjai baiminasi, kad jeigu pienas brangs ir toliau, teks jo atsisakyti. ...
-
Panaikinus „Foxpay“ licenciją VPT siūlo įsivertinti atsiskaitymo būdų alternatyvas
Lietuvos bankui (LB) penktadienį panaikinus finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) pirkimų vykdytojams siūlo įsivertinti kitų atsiskaitymo būdų alternatyvų pasiūlymą klientams. ...
-
I. Trinkūnaitė Lietuvos banko sprendimą panaikinti „Foxpay“ licenciją vadina susidorojimu6
Lietuvos banko (LB) sprendimą už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikinti finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, jos vadovė Ieva Trinkūnaitė vadina susidorojimu bei siekiu pagrįsti kuo griežtesnę ba...
-
Alytuje atidaryta nauja „Kauno grūdų“ gamykla2
Žemės ūkio ir maisto gamybos grupės „Akola group“ valdoma bendrovė „Kauno grūdai“ Alytuje atvėrė dar vieną gamyklą. ...
-
S. Krėpšta: panaikinus „Foxpay“ licenciją, bendrovės klientai neturėtų pajusti nepatogumų
Lietuvos banko (LB) valdybos narys Simonas Krėpšta tvirtina, kad nutraukus mokėjimo bendrovės „Foxpay“ licenciją, klientai nepatogumų nepajus. ...
-
Baltijos šalių ministrai ragina suvienodinti tiesiogines žemės ūkio išmokas1
Lietuvoje vykusiame susitikime Baltijos šalių žemės ūkio ministrai paragino visas Europos Sąjungos valstybes nares suvienodinti tiesiogines išmokas žemės ūkiui. ...
-
Nuo gruodžio baisogališkiai traukiniais į Vilnių keliaus be persėdimų2
Nuo gruodžio vidurio, savaitgaliais, į šalies sostinę nuvykti norintys Baisogalos gyventojai tą galės padaryti keliaujant vienu traukiniu. ...
-
BFK vadovas: vienkartinių pensijų fondų išmokų nereikia apmokestinti
Naujasis Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) pirmininkas mano, kad ir toliau nereikėtų apmokestinti vienkartinės išmokos iš antros pakopos pensijų fondų. Tačiau socialdemokratas Algirdas Sysas mano, jog valstybės įmokėta dalis ar ...