- Margiris Meilutis, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pasibaigus automobilių techninės apžiūros galiojimo terminui, ją bus galima atlikti per 30 kalendorinių dienų po karantino pabaigos, penktadienį pranešė Susisiekimo ministerija.
„Plintant koronavirusinei infekcijai COVID-19 ir Lietuvoje paskelbus karantiną, daugelis vairuotojų nerimauja dėl saugumo atliekant automobilio techninę apžiūrą. Be to, dalis žmonių priversti izoliuotis ir turi vengti kontaktų su kitais žmonėmis. Suprasdami susidariusią situaciją ir siekdami užtikrinti tiek vairuotojų, tiek techninių apžiūrų kontrolierių saugumą, suteikiame galimybę atidėti privalomų techninių apžiūrų terminą dar mėnesiui po karantino pabaigos“, – sakė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Techninę apžiūrą teikiančios įmonės dirba nenutrūkstamai ir karantino laikotarpiu, tad apžiūrą galima atlikti ir šiuo metu, tačiau siekiant apsaugoti techninės apžiūros kontrolierių sveikatą, bus ribojamas jų patekimas į automobilio vidų ir kontaktas su vairuotoju.
Karantino laikotarpiu nebus vertinama automobilio vidaus įranga ir privalomosios saugos priemonės – gesintuvai, trikampiai avarinio sustojimo ženklai, pirmosios pagalbos rinkiniai. Į automobilio vidų apžiūrą atliekantys specialistai pateks tik tikrindami automobilio stabdžius ir vairo mechanizmą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ekspertas atskleidė, ko tikėtis elektromobilių vairuotojams9
Praėjusiais metais Lietuvoje reikšmingai augo tiek elektromobilių rinka, tiek ekologiškoms transporto priemonėms skirta infrastruktūra. Visgi ekspertai pastebi, kad nors bendras įkrovimo stotelių skaičius atrodo didelis, vairuotojai dar ga...
-
Nepaiso naujos tvarkos: per pirmąsias dvi savaites nubausta šimtai vairuotojų29
Per pirmąsias dvi šių metų savaites dėl negaliojančios sveikatos pažymos nubausta 250 vairuotojų, BNS informavo Policijos departamentas. ...
-
Lietuvos teritorijoje nebegali būti šių automobilių45
Nuo šeštadienio lengvieji automobiliai su baltarusiškais registracijos numeriais nebegali būti Europos Sąjungos (ES), taip pat ir Lietuvos teritorijoje. ...
-
Naudotų automobilių rinka atsigauna?
Lietuvoje pernai pirmą kartą įregistruota 167,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 9 proc. daugiau nei užpernai, kai šis skaičius siekė 154,2 tūkst., remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, penktadienį skelbia b...
-
Vairuotojus stebina nemalonus siurprizas3
Šaltuoju metų laikotarpiu klaipėdiečiai susiduria su neįprasta problema. Šildant automobilį, kai kada subyra langų stiklai. Daugelis mano, kad tai įvyksta dėl karšto ir šalto oro kontrasto, tačiau specialistai pabrėžia, k...
-
Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks9
Naujasis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis sako, jog išgirdo vairuotojų skundus ir žada keliuose mažinti greičio matuoklių skaičių. Anot ministro, dabar jie skirti pasipinigavimui, bet ne saugumui. O auditas parodė, kad dalis matuoklių pa...
-
Europoje – „Renault“, JAV – „Honda“1
„Būtent šis mūsų modelis gali tapti pokyčių elektromobilių rinkoje varomąja jėga“, – pareiškė „Renault“ vadovas Fabrice’as Cambolive’as, atsiėmęs pagrindinį tradicinio konkurso „Metų au...
-
Iš sostinės gatvių išnyks kledarai2
Vilnius planuoja, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių sudarys varomos elektra arba alternatyviu kuru. ...
-
Žalieji tikslai – iššūkis įpročiams
„Nuo arklio pereiti prie ratų buvo lengva, o dabar keistis žmonės nenori, nes retas keliavimo būdas yra patogesnis nei savo automobiliu“, – tvirtina ekologas Liutauras Stoškus. ...
-
Kelių mokesčiai: kodėl Lietuva dar nesilygiuoja į Europą?2
Tvirtinant Lietuvos metinį biudžetą kilo diskusijų dėl kelių finansavimo. Europos pavyzdžiai rodo, kad, pakeitus kelių mokesčio sistemą, galima surinkti papildomų lėšų kelių infrastruktūrai ir gauti kitos naudos. Tačiau mokesčių na&sca...