- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Volvo Trucks“ tapo pirmąja pasauliniu mastu veikiančia įmone, pradedančia serijinę elektros energija varomų sunkiasvorių sunkvežimių gamybą. Nuo konvejerio jau rieda svarbiausių bendrovės gaminių – FM, FH ir FMX modelių – elektrinės versijos.
Šių trijų modelių sunkvežimiai sudaro maždaug du trečdalius įmonės parduodamų produktų. Kartu su jais „Volvo Trucks“ serijiniu būdu visame pasaulyje tiekia jau šešis elektrinių sunkvežimių modelius – tai yra plačiausia elektros energija varomo sunkiasvorio (44 t bendrosios junginio masės) transporto pasiūla rinkoje.
„Šis svarbus įvykis įrodo, kad esame visos pramonės pertvarkos priekyje. Praėjo mažiau nei dveji metai nuo pirmojo mūsų sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių pristatymo. Planuojame didinti gamybos apimtis ir pristatysime šiuos sunkvežimius klientams visoje Europoje, vėliau ir Azijoje, Australijoje ir Lotynų Amerikos rinkose“, – sakė „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.
Šeši elektra varomi „Volvo Trucks“ sunkvežimių modeliai pasižymi plačiomis pritaikymo galimybėmis ir yra pritaikyti kroviniams pristatyti ar atliekoms surinkti miestuose, taip pat regioniniams gabenimams ar darbams statybų aikštelėse.
Serijinė sunkiasvorių „Volvo“ elektrinių sunkvežimių gamyba pradėta Tuvės gamykloje Geteborge, Švedijoje, o kitais metais įmonė juos gamins ir Gente, Belgijoje. „Volvo“ elektrinius sunkvežimius surenka tose pačiose konvejerių linijose kaip ir įprastas transporto priemones. Tai užtikrina didelį gamybos lankstumą ir našumą. Akumuliatorius tiekia naujoji „Volvo Trucks“ baterijų surinkimo gamykla Gente.
Elektrinių sunkvežimių paklausa sparčiai auga daugelyje rinkų. Viena galingiausių šio proceso varomųjų jėgų – transporto priemonių parkų valdytojų poreikis pereiti prie krovinių vežimo nenaudojant iškastinio kuro. Tai leidžia bendrovėms pasiekti savo ir klientų užsibrėžtų tvarumo tikslų.
Remiantis Eurostato ataskaita, 45 proc. visų Europos keliais gabenamų krovinių vežami mažesniu nei 300 km atstumu. Vadinasi, „Volvo Trucks“ elektra varomų transporto priemonių pasiūla šiuo metu galėtų patenkinti beveik pusę viso prekių gabenimo Europoje poreikio.
„Iš viso pardavėme beveik 1 000 sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių ir daugiau nei 2 600 elektra varomų sunkvežimių apskritai. Tai vis dar nedideli skaičiai, tačiau tikimės, kad per ateinančius kelerius metus apimtys gerokai padidės. Iki 2030-ųjų mažiausiai 50 proc. pasaulyje parduodamų sunkvežimių turėtų būti elektriniai“, – pažymėjo R.Almas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Naujas mokestis kirto žiaurų smūgį prekybai automobiliais
Estijoje nuo šių metų įsigaliojus naujam motorinių transporto priemonių mokesčiui, per pirmąjį metų mėnesį jų nupirkta triskart mažiau nei pernai sausį – tik 531, skelbia Estijos įgaliotųjų prekybos automobiliais atstovų asociaci...
-
Legendinis automobilis parduotas už 46,5 mln. eurų
Šeštadienį „Mercedes-Benz“ muziejuje Štutgarte buvo parduotas legendinis 1954 m. „W196R“, dar vadinamas „Sidabrine strėle“. Šis automobilis laimėjo Argentinos didįjį prizą Buenos Airėse, o ...
-
Vilnius lenkia net Londoną ir Paryžių: vairuotojai atsakė, kodėl
Nyderlandų tyrimas nustatė, kiek laiko įvairių miestų vairuotojai praleidžia spūstyse. Paaiškėjo, kad spūstys Vilniuje lenkia net tokius Europos didmiesčius kaip Londonas, Paryžius ar Berlynas. Vilniaus vairuotojai vardijo priežastis, kodėl...
-
Įsidėmėkite: šios trys žiedinės sankryžos – pačios pavojingiausios
Avaringiausia ir pavojingiausia žiedine sankryža Vilniuje galima vadinti Savanorių pr., Laisvės pr. ir Geležinio Vilko g. sankirtą. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, šiame transporto mazge praėjusiais metais buvo užfiksuoti 96 eismo ...
-
Netekus vairuotojo pažymėjimo užsienyje, Lietuvoje vairuoti galima
Jei užsienyje dėl Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimo yra netenkama vairuotojo pažymėjimo, ar galima vairuoti parvykus į Lietuvą? Kitoje valstybėje skirta tokia bausmė galios ar negalios grįžus į tėvynę? ...
-
Monte Karlo ralyje startavo Vitkevičiaus ir Žvinakevičiaus ekipažas
Sausio 30 dieną 19 val. startavo prestižinės „Rallye Monte Carlo Historique“ lenktynės, kuriose nelengvą kelionę pradėjo ir mūsų šalies istorinių automobilių gerbėjų Tado Vitkevičiaus ir Lino Žvinakevičiaus ekipažas, važiuo...
-
Iš Kinijos atrieda BYD
Tarptautinė prekybos kompanija „Inchcape“ ir didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja BYD („Build Your Dreams“) pasirašė susitarimą pateikti BYD elektromobilius Lietuvos rinkai. ...
-
Galimybė karjeros proveržiui – „Lithuanian Rally4 Trophy“
Jauniesiems automobilių ralio talentams šie metai gali tapti didžiuliu šuoliu jų karjeroje, nes, laimėję Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) rengiamas „Rally4 Trophy“ varžybas, turės galimybę dalyvauti keturiuose E...
-
Elektromobilių parkas: tendencijos ir prioritetai
„Regitros“ duomenimis, Lietuvoje jau trečią kartą iš eilės elektromobilių autoparkas per metus paaugo apie 50 proc. ...
-
Traukiniais Lietuvoje važiavo 5 mln. keleivių
LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“, preliminariais duomenimis, pernai traukiniais pervežė daugiau nei 5,5 mln. keleivių, iš jų 5 mln. – Lietuvoje. ...