- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Krentant termometro stulpeliui auga neužsivedančių automobilių bei eismo įvykių skaičius. Ir nors žiema ateina kasmet, vairuotojai dažnai leidžiasi jos netikėtai užklumpami. Nepasirūpinę pagalbos kelyje paslauga jie rizikuoja patirti piniginę paploninti priversiančius nuostolius.
Pagalbos kelyje poreikis išauga pusantro karto
Vienos iš didžiausių techninę pagalbą kelyje teikiančių įmonių „Euro Asista“ duomenimis, vidutiniškai per eilinį, niekuo neišsiskiriantį mėnesį sulaukiama apie 6500 iškvietimų. O žiemą šis skaičius žymiai padidėja – sulaukiama nuo 8000 iki net 10 000 kreipimųsi.
„Automobiliai neužsiveda, neatsirakina, klimpsta pusnyse ar purve, o kur dar nuolatinė tamsa, dėl kurios sunkiau orientuotis, ir slidūs keliai, kuriuose daug sunkiau manevruoti. Štai, pavyzdžiui, praėjusią žiemą turėjome tokį atvejį – klientas su savo automobiliu vyko slidinėti į Italiją. Tačiau Lenkijoje nutiko nelaimė ir sugedo greičių dėžė. Transportavome automobilį iki artimiausių remonto dirbtuvių, suorganizavome klientui ir jo šeimai nakvynę viešbutyje. Jei nebūtų turėjęs pagalbos kelyje draudimo, šis įvykis jam būtų kainavęs apie 700 Eur. Arba kitas pavyzdys, pasitaikęs žiemą – bet analogiškų netrūksta ir vasarą – vilnietis nuvyko į pajūrį pailsėti, o ten sugedo jo automobilis. Automobilio transportavimas iš pajūrio į sostinę būtų kainavęs apie 400 Eur. Tačiau techninės pagalbos kelyje draudimas padėjo jam šių išlaidų išvengti“, – aiškino „Euro Asistos“ komercijos direktorius Nerijus Jarmala.
Ramybė – nuo 12 Eur per mėnesį
Tiesa, prieš įsigyjant pagalbos kelyje paslaugą svarbu atidžiai išnagrinėti jos sąlygas. Pasak dešimtmetį skaičiuojančios įmonės „Perlo draudimo brokeris“ teisininko-žalų eksperto Giedriaus Vicko, dažnai vairuotojai arba permoka už tai, ko jiems nereikia, arba priešingai – atsitikus įvykiui sužino, jog tuo atveju reikalinga pagalba jiems nepriklauso.
„Vairuotojų yra įvairiausių – vieni labai prisirišę prie savo automobilių, puikiai juos pažįsta, tad jei incidentas smulkus, jiems pakanka pasikonsultuoti dėl tolesnių veiksmų. Kitiems automobilis – tik įrankis nusigauti iš vieno taško į kitą, tad vos kas nutinka, jį iškart atiduoda į specialistų rankas ir nori pakaitinio. Vieni keliauja tik Lietuvoje, tad jiems svarbiausia saugumas čia, o kiti dažnai važinėja ir į užsienį. Trumpai tariant, kiekvienam reikalingos skirtingos apsaugos. Mūsų darbas – padėti žmogui išsigryninti savo poreikius ir pateikti jam labiausiai tinkantį paslaugos variantą“, – aiškino G. Vicko.
Į „Perlo draudimo brokerį“ besikreipiančiam vairuotojui pateikiami trys skirtingos apimties techninės pagalbos kelyje pasiūlymai: „Lietuva Mini“, „Lietuva Plius“ ir „Europa“. Jų kaina prasideda nuo 18 Eur, įsigyjant atskirai, arba nuo 12 Eur – pagalbos kelyje paslaugą įsigyjant kartu su metiniu transporto priemonės draudimu.
Gauti pasiūlymus ir per kelias minutes sudaryti sutartį galima susisiekus elektroniniu paštu info@perlodraudimas.lt, telefonu 1652 arba stabtelėjus prie bet kurio „Perlo“ terminalo.
„Perlo draudimo brokeris“ – viena stipriausių draudimo brokerių įmonių Lietuvoje, sudaranti daugiau kaip 100 000 draudimo sutarčių per metus. Komandą sudaro 28 profesionalūs brokeriai, skambučių centras, konsultuojantis visas septynias dienas per savaitę, bei platus fizinio aptarnavimo tinklas – su daugiau nei 2300 aptarnavimo taškų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
AAD teigia: Lietuvos transporto parkas atsinaujina3
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje Lietuvoje aplinkosaugininkai sustabdė 472 transporto priemones, iš kur...
-
Transporto sektoriui metai klostėsi sudėtingai: rinka liko nestabili, griežtėja reguliacinė aplinka
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija. ...
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai9
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...
-
Ministras: sprendimas atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba nebuvo tinkamai suderintas3
Metams atidėjus sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba, Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius sako, jog toks žingsnis nebuvo tinkamai suderintas su atsakingomis institucijomis. ...
-
VRM atidėjo sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba7
Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius penktadienį pasirašė įsakymą, kuriuo metams nukėlė sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba. ...
-
Šventinė karštinė įsibėgėjo: Kalėdoms išpuošia ir automobilius2
Kol tarp miestų vyksta amžina kova, kurio gi eglė gražiausia, išradingumu kartais nenusileidžia ir paprasti žmonės. Štai ir automobilių mylėtojai bando įrodyti, kad ne prasčiau moka išpuošti savo ratuotas transporto priem...
-
Bilotaitė turi kategorišką nuomonę dėl vairavimo egzamino2
Buvusi vidaus reikalų ministrė konservatorė Agnė Bilotaitė nepagrįstu ir nesuprantamu vadina naujojo vidaus reikalų ministro siekį stabdyti sprendimą nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje organizuoti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos ...
-
Vežėjų parką papildys elektriniai lokomotyvai3
Krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ įsigijo septyniolika elektrinių lokomotyvų, jie į Lietuvą atvyks 2027-ųjų pradžioje. ...
-
Žali – patys saugiausi, oranžiniai – autsaideriai
Manoma, kad automobilio spalva neturi įtakos, kaip dažnai jis patenka į avarijas, tačiau ryškių spalvų transporto priemonės neretai laikomos saugesnėmis. ...
-
Naujovę „Regitrai“ padiktavo klientai4
„Regitra“ plečia savo asortimentą: įregistravę naują automobilio numerį iš karto galėsite įsigyti ir rėmelį. ...