- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ 700-ajam sostinės gimtadieniui parengė Lietuvos sostinės žinomumo užsienyje reklaminę kampaniją, ja bus siekiama sudominti užsieniečius pasitelkus humorą.
Kampanija „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ bus pristatoma praėjusio amžiaus paskutiniojo dešimtmečio stilistikos vaizdo klipu, kuriame pasakojama, kad Vilnius sukūrė gimtadienio atvirukų seriją, ketvirtadienį pranešė „Go Vilnius“.
Pasak agentūros, atvirukai skirti tiems, kurie „pamiršta miestą pasveikinti su gimtadieniu“, nes vis dar per mažai žino apie Vilnių.
Užsieniečiai taip pat bus nukreipiami į kampanijai specialiai sukurtą tinklalapį 700birthdaycards.lt.
Skaitmeninė reklamos kampanija skirta Vilniaus tikslinėms turizmo rinkoms: Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos gyventojams.
90-ųjų stilistikos reklaminį klipą „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ sukūręs režisierius Ričardas Matačius pasitelkė to laikmečio filmavimo kamerą ir naudojo autentiškas laikotarpio detales. Klipe filmavosi Vilniuje gyvenantys užsieniečiai iš Italijos, Kenijos, Mongolijos bei Kazachstano. Šventinių atvirukų seriją sukūrė dizainerė Anta Antanavičiūtė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, vienas efektyviausių būdų, padedančių atkreipti užsieniečių dėmesį į Vilnių – nebijoti drąsių sprendimų, o kartais ir gebėjimo iš savęs pasijuokti.
„Saviironija bei racionalus žvilgsnis į padėtį pasauliniame turizmo žemėlapyje jau tapo savotiška mūsų miesto vizitine kortele. Todėl pristatydami naująją kampaniją norime dar kartą atkreipti dėmesį į netrukus 700 metų jubiliejų švęsiantį, tačiau širdyje visada jauną Vilnių“, – sakė I. Romanovskienė.
Kampanijos „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ idėją sukūrusios kūrybos agentūros „BM Boutique„ partneris Antonio Bechtle'as (Antonijus Bechtlas) tvirtina, kad sąlyginai nedideliam miestui savaime privilioti turistus ar tuo labiau juos sudominti savo gimtadieniu yra iš tiesų sudėtinga užduotis. Todėl miesto išskirtinumui pasiekti nuspręsta formuoti įdomų, netikėtą, pastebimą ir juokingą komunikacijos toną.
„Jau ir anksčiau užsienio auditorijos dėmesį atkreipdavome, pokštaudami apie Vilniaus nežinomumą, o sėkmingos kampanijos sukėlė ne tik didelį susidomėjimą, bet ir pelnė reklamos apdovanojimų. Tikimės, kad naujoji kampanija ir atvirukų kolekcija taip pat nestokos dėmesio“, – sakė A. Bechtle'as.
Kampanijos sumanytojai pabrėžia, kad praėjusio amžiaus paskutinysis dešimtmetis pastaruoju metu pasaulyje itin išpopuliarėjo, į madą sugrįžta anuomet populiarūs drabužių modeliai, o socialiniuose tinkluose atgimsta tuo laikotarpiu paplitę žanrai, tokie kaip reklaminiai „TV parduotuvių“ klipai.
Dėmesį 90-ųjų laikotarpiui lydi humoras ir nostalgija, o aktualumą patvirtina šiam laikotarpiui skirtų kultūrinių projektų, tokių kaip MO muziejaus paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ populiarumas.
Sostinės jubiliejui skirtus atvirukus galima siųsti ne tik virtualiai, bet ir apsilankius Vilniaus turizmo informacijos centre arba „International House Vilnius“.
Reklamos kampanija yra jubiliejinės programos „Vilnius 700“, pristatomos su žinute „Vilnius 700 metų jaunas“, dalis, ją finansuoja Vyriausybės kanceliarija.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vienintelis kandidatas R. Petrauskas sieks perrinkimo VU rektoriumi1
Dabartinis Vilniaus universiteto (VU) rektorius Rimvydas Petrauskas siekia antros kadencijos šiame poste, pranešė aukštoji mokykla. ...
-
Nacionalinis vėžio institutas nuo kitų metų veiks kaip Santaros klinikų filialas4
Ketvirtadienį patvirtinus Nacionalinio vėžio instituto (NVI) klinikinės veiklos perdavimo Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikoms sutartį, nuo 2025-ųjų institutas veiks kaip klinikų filialas. ...
-
Protestas Vilniuje: „Maitintojai miršta dėl per didelių mokesčių“4
Lietuvos viešbučių ir restoranų atstovai ketvirtadienį protestuoja ragindami sugrąžinti Pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą maitinimo paslaugoms. ...
-
Iki išėjimo iš BRELL likus 100 dienų, šį laiką Vilniuje skaičiuos simbolinis laikrodis1
Likus 100 dienų iki kitų metų vasarį numatyto Baltijos šalių pasitraukimo iš bendros su Rusija ir Baltarusija elektros sistemos sutarties (BRELL) bei sinchronizacijos su kontinentinės Europos elektros tinklais, šį laiką nuo ketvirt...
-
Artėjant Vėlinėms – įspėjimas vairuotojams: nesivaišinkite
Vėlinių savaitgalį prie didžiųjų miestų kapinių keisis eismas – kai kur jis vyks tik viena puse arba bus visai uždarytas. Tam, kad išvengtų spūsčių ir galvos skausmo, kur pastatyti mašiną, žmonės raginami važiuoti vie&scaro...
-
Gyventojams per klaidą buvo išsiųsti perspėjimo pranešimai su žodžiu „test“1
Trečiadienį po pietų kai kurie Vilniaus gyventojai per klaidą gavo nepaprastąjį įspėjimą su vieninteliu žodžiu „test“. ...
-
Baltojo tilto aikštyne piešiama breiko šokėjai D. Banevič dedikuota freska
Baltojo tilto aikštyne pradėta piešti olimpinei čempionei breiko šokėjai Dominikai Banevič skirta freska, pranešė Vilniaus savivaldybė. ...
-
Vilniaus valdžia planuoja didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą3
Vilniaus miesto savivaldybė siūlo didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą mieste. Naujais sostinės valdžios užmojais antradienį socialiniame tinkle „Facebook“ pasipiktino savivaldybės tarybos narys Vydūnas Sadauskas. ...
-
Prokuratūra atlieka viešojo intereso gynimo tyrimą dėl A. Landsbergienės mokyklos statybų55
Prokuratūra trečiadienį patvirtino atliekanti viešojo intereso gynimo tyrimą dėl užsienio reikalų ministro Gabrieliaus Landsbergio sutuoktinės Austėjos Landsbergienės privačios mokyklos Vilniaus Kalnėnuose statybų aplinkybių. ...
-
„Lonely Planet“ redaktorė: Vilnius yra tarsi užslėptas brangakmenis, į kurį tikrai verta atvykti
Vienas didžiausių pasaulyje kelionių gidų leidėjas „Lonely Planet“ pripažino Lietuvą antrąja geriausia turizmo kryptimi 2025 metais, kurią būtina aplankyti, ir pirmąja šalimi Europoje. „Go Vilnius“ kvietimu į Vilnių ...