Vilniečiai nebežino, ko griebtis: kai kurie autobusai vėluoja net pusvalandį

  • Teksto dydis:

Vilniuje vėl problemos dėl viešojo transporto. Kai kurie autobusai vėluoja net pusvalandį, dalis reisų išvis atšaukti, praneša LNK.

„Galima daug kur pavėluoti“, – teigė vaikinas.

Keičiasi net dešimties maršrutų tvarkaraščiai, o kai kurie reisai iš viso atšaukti. Daugiausiai nepatogumų kilo greitųjų 4G autobusų keleiviams. Vietoj įprasto kursavimo kas 5 min., šie važiavo kas 12 min. ar net 30 min. Gyventojai baiminasi, kad jei autobusai važiuos dar rečiau, gali sugriūti dar daugiau dienos planų.

„Esame priklausomi nuo to, kaip važiuoja autobusai. Jei autobusai ims važiuoti daug rečiau, sukels sunkumų“, – kalbėjo vilnietė.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

„Susidarytų spūstys ir autobusu važiuotų daugiau žmonių. Nelabai gerai“, – sakė senjorė.

„Turbūt reikėtų kviesti pavežėjus“, – kalbėjo mergina.

Sumaištis kilo dėl viešojo transporto vežėjo „Transrevis“ darbuotojų trūkumo. „Transrevis“ aptarnauja penktadalį Vilniaus autobusų maršrutų. Įmonės atstovas teisinasi, kad nesitikėjo tokio sunkaus rugsėjo.

„Anksčiau galvojome, kad viskas bus normalu, kad išsispręsime visas problemas savo turimais resursais. Tačiau neįvertinome situacijos“, – sakė „Transrevis“ valdybos narys Vladas Dapkus.

Savivaldybės įmonės „Judu“ atstovai sako, kad vežėjas turi kuo skubiau ieškoti vairuotojų ir sudaryti planą, kaip ir kada spęs problemas.

„Labai atsiprašome dėl skundų. Labai stengiamės reaguoti ir taisyti tvarkaraštį“, – teigė „Judu“ viešojo transporto organizavimo vadovė Loreta Levulytė-Staškevičienė.

Vežėjas tikina, kas su panašiomis problemomis susiduria ne tik Lietuva.

„Iš principo trūksta vairuotojų. Tai yra globali problema“, – kalbėjo V. Dapkus.

Anot įmonės atstovo, problema galėtų būti išspręsta, jei Lietuva vadovautųsi Olandijos ir Belgijos pavyzdžiu. Šiose šalyse D kategoriją leidžiama laikyti sulaukus 18 m. Tuo tarpu Lietuvoje kategorija suteikiama tik nuo 24 m. Kol kas, panašu, kad įprastu grafiku autobusai sostinėje važiuos tik spalį.

„Pasižiūrėsime visus savo vidinius resursus“, – kalbėjo V. Dapkus.

Iš principo trūksta vairuotojų. Tai yra globali problema.

Tiesa, jei vežėjas ir toliau nevykdys įsipareigojimų, gali grėsti baudos.

„Stengsimės bendradarbiauti, kad vežėjas pateiktų planą“, – sakė L. Levulytė-Staškevičienė.

Vilniečiai svarsto ir apie kitus keliavimo būdus.

„Reikia planuoti nusipirkti paspirtuką“, – teigė vaikinas.

„Dviračiai yra gera alternatyva. Ir sveika, ir greita“, – kalbėjo vilnietis.

Daug didesnių problemų vilniečiai turėjo praėjusį gruodį. Kai dėl geresnių darbo sąlygų autobusų vairuotojai streikavo beveik tris savaites.



NAUJAUSI KOMENTARAI

gatvės humanizuotos

gatvės humanizuotos portretas
Tai vaikščiokit dabar pėsti, mes jums gatves humanizavom, - pasakė liurberalai, kurie valdė Vilnių

Alma

Alma portretas
Viduramžiai ateina. Net jei visi vairuotojai išsilakstys, tie gobšuoliai vistiek algų nekels.

MANAU

MANAU portretas
PRIEZASTIS DEL KO TRUKSTA VAIRUOTOJU-TIK VIENA.NEADEKVACIAI MAZAS ATLYGINIMAS UZ TOKI DARBA.JEI JUM PONAI NEDAEINA ELEMENTARUS DALYKAI TAI PALIKIT SAVO POSTUS
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių