Šiuo metu CKT vadovybė su nerimu stebi situaciją dėl baltarusiškų krovinių ar stringančio eksporto į Kiniją, kartu modeliuoja Europos Sąjungos (ES) transporto reformos – vadinamojo Mobilumo paketo galimą įtaką krovinių srautams.
Pasaulinės koronaviruso pandemijos sąlygomis griežčiau kontroliuojant šalių sienų kirtimo procedūras, vis daugiau vežėjų atsigręžia į keltų linijų teikiamas paslaugas. Šios aplinkybės turi įtakos tiek Centrinio Klaipėdos terminalo (CKT) veiklai, tiek, neišvengiamai, ir autotransporto srautams Klaipėdos miesto centrinėje dalyje.
Tikėtina, kad jau šią vasarą Centriniame Klaipėdos terminale švartuosis daugiau keltų nei iki šiol. Bendrovė „DFDS Seaways“ į terminalą ketina perkelti „švediškąją“ keltų liniją. Rengiantis pokyčiams daug dėmesio skiriama ir, kaip numatoma, didesniems automobilių srautams vienoje magistralinių miesto gatvių.