Ketvirtadienį pradėtą 30 kilometrų magistralinio kelio Vilnius–Utena atkarpos tarp Utenos ir Molėtų remontą ketinama užbaigti dar šiemet, skelbia „Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija).
2024 m. Lietuvoje planuojama tęsti svarbius kelių projektus – tarp jų „Via Balticos“ atkarpos nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos tolimesnį atnaujinimą, kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją, taip pat tvarkyti tiltus, įgyvendinti darnaus judumo projektus. Kelių sektoriaus atstovai taip pat tikisi proveržio ir tarptautinio geležinkelio projekte „Rail Baltica“, tačiau nėra įsitikinę, ar jis įvyks.
Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena, neretai vadinamo „betonke“, remonto darbai, esant pakankamam finansavimui ir sklandžioms pirkimo procedūroms, turėtų būti baigti 2025 metais, Eltą informavo Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Direkcija pažymi, kad ruožo tarp Molėtų ir Utenos darbai galėtų prasidėti jau pirmąjį kitų metų ketvirtį.
Žadama, kad vairuotojų siaubu vadinamas kelias Vilnius-Utena bus suremontuotas per dvejus metus. Jis bus atnaujintas taip, kad taps moderniausiu keliu šalyje. Tiesa, kelią remontuoti buvo žadėta jau ne kartą, praneša LNK.
Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl per didelių kainų nutraukė pirmojo prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcijos konkursą.