Trečiadienį Vyriausybė nusprendė patikslinti Klaipėdos uosto laivybos kanalo ribas, iš kurio gilinimo, platinimo ir valymo darbų metu iškastas smulkus smėlis būtų panaudotas pajūrio juostos krantotvarkos darbams.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė tarptautinį konkursą dėl vidinio laivybos kanalo iki 15,5 m gilinimo darbų. Nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos padidinus laivybos kanalo gylį, į uostą atvykstantys laivai galės būti pilniau pakrauti, tai sumažins laivybos intensyvumą – trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša, bus užtikrinamas dar didesnis laivybos saugumas, pažymima Uosto direkcijos pranešime.
Klaipėdos jūrų uoste užbaigti dalies vidinio laivybos kanalo gilinimo iki 15 m darbai bei pasirašyta sutartis dėl išorinio laivybos kanalo gilinimo. Tai pirmasis gilinimo darbų etapas, ateityje suteiksiantis galimybę priimti didesnės talpos laivus.
„Tai naujas kokybinis šuolis uoste, ateityje leisiantis priimti dar didesnius laivus. Norėdami būti konkurencingi, turime užtikrinti reikiamus gylius tiek laivybos kanale, tiek prie krantinių, nes kiekvienas centimetras yra aukso vertės“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Laiv