Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija.
Lietuviškose prekių lentynose netrukus gali įvykti pokyčiai, taip skelbia vežėjai. Jie pasakoja, kad dėl protestų kaimyninėje Lenkijoje, kai ūkininkai blokuoja ne tik greitkelius, bet ir degalines bei muitines, vėluos maisto prekių, vaistų pristatymas ir išaugs jų kainos.
Nacionalinio saugumo komisijai (NSK) siūlant dar dviejuose pasienio su Baltarusija punktuose stabdyti prekių, transporto ir asmenų judėjimą, Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinis sekretorius Povilas Drižas teigia, kad tai turės minimalų poveikį lietuviškam verslui.
Europos šalyse smarkiai trūkstant tarptautinių krovinių vežimo vairuotojų, dėl jų ES konkuruojančios Lietuvos transporto įmonės valdžios institucijoms siūlo peržiūrėti užsieniečių įdarbinimo tvarką.
Susisiekimo ministerija, vertindama Rusijos karinės invazijos į Ukrainą padarinius logistikos ir žemės ūkio įmonėms, vykdančioms prekybą su Rytų šalimis, tikina, kad neapibrėžta situacija gali turėti maksimalią įtaką šiems sektoriams.
Vežėjų įmonės, beveik prieš mėnesį išnaudojusios visas šiems metams nustatytas užsieniečių įdarbinimo kvotas, iki šiol nežino, ar kvota bus padidinta, tvirtina transporto sektoriaus atstovai.
Vilkikų vairuotojų užsikrėtimo koronavirusu tikimybė yra labai maža – nėra duomenų, kad lietuviai iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą galėjo parvežti mutavusį virusą, sako vežėjų aljanso vadovas.
Jungtinės Karalystės transporto departamentui laikinai sušvelninus darbo laiko taisyklių taikymą vairuotojams iš Europos Sąjungos šalių, kurie krovinius keliais veža Anglijoje, Škotijoje ir Velse, Lietuvos vežėjų nuomone, britų pavyzdžiu galėtų sekti ir kitos ES šalys.
Vasaros pabaigoje įsigaliojus daliai vežėjų veiklą Europos Sąjungos (ES) rinkoje reglamentuojančio Mobilumo paketo nuostatų, draudžiančių poilsį vilkikų kabinose, vairuotojams tenka rizikuoti ir šį reikalavimą pažeisti.
Vyriausybės planai didinti minimalią mėnesinę algą (MMA) prieštarauja sudėtingai ekonomikos situacijai, todėl gali pakirsti transporto įmonių finansinį stabilumą, teigia vežėjai.