Užbaigiant magistralės „Via Baltica“ rekonstrukciją nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės, ruošiamasi kito, beveik 160 kilometrų ilgio magistralės ruožo nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai.
Prie Marijampolės atidarytas dar vienas naujutėlis magistralės „Via Baltica“ ruožas. Viso kelio iki Lenkijos dar teks palaukti. Remontai jau pradeda įgristi vietos gyventojams, sako, kad dirbama lėtokai.
Penktadienį atidarius priešpaskutinę rekonstruojamos automobilių magistralės „Via Baltica“ atkarpą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos, premjerė Ingrida Šimonytė pareiškė, kad šis kelias yra svarbus dėl jo dvigubos paskirties – ne tik ekonominės, bet ir karinio mobilumo.
Penktadienį eismui atidaryta 16 km ilgio „Via Baltica“ atkarpa ties Marijampole. Jos modernizavimo darbai buvo pradėti praėjusių metų birželį. Pasak „Via Lietuva“ vadovo Mariaus Švaikausko, tai buvo ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia kelio atkarpa, kurios atnaujinimo kaina siekė 223,6 mln. eurų.
Antradienio vakarą visos Kėdainių specialiosios tarnybos skubėjo į mirties keliu pramintą „Via Balticą“ – nuo kelio nuvažiavo ir apvirto vilkikas su puspriekabe. Pirminiais duomenimis, eismo įvykis įvyko sprogus sunkiasvorio automobilio padangai.
Valstybei svarbiais pripažintiems dviem kelių projektams – Kauno pietrytinio aplinkkelio tiesimui ir Vandžiogalos plento rekonstrukcijai – šiemet bus skirta 4 mln. eurų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP), praneša Susisiekimo ministerija.