Sukčiai sukūrė fiktyvią viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ feisbuko paskyrą ir ėmėsi apgaulės – už du eurus siūlo neva nemokamą važiavimą autobusais šešiems mėnesiams.
Dviračių laikyklos buvo labai laukiamos klaipėdiečių ir nepaprastai greitai užsipildė. Šią vasarą, kai šie įrenginiai naudojami nebe pirmus metus, ėmė ryškėti naujos problemos.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ darbuotojai pirmadienį vos spėjo atsakinėti į telefonu bei elektroniniais laiškais ją atakuojančių klaipėdiečių klausimus. Visi jie norėjo sužinoti, ar tikrai įstaigoje nemokamai dalijami viešojo transporto bilietai.
Klaipėdos gyventojai, važinėjantys ekologiškais vadinamais miesto autobusais, pastebėjo, kad ne visuose juose veikia informaciniai-reklaminiai ekranai. Esą kai kuriuose naujuose elektriniuose kinų gamybos autobusuose stringa ekranų vaizdas.
Klaipėdiečiai skundais atakuoja savivaldybę. Nepasitenkinimas reiškiamas dėl autobusų stovėjimo – vienus erzina galutinėse stotelėse stovintys autobusai, kitus – variklių smarvė, o treti piktinasi, esą autobusai užima lengvosioms mašinoms galėjusias atitekti vietas.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ tinklalapis nuo antradienio vartotojams neprieinamas. Jis buvo išjungtas tikslingai, taip siekta apsisaugoti nuo kibernetinės atakos.
Dviračių laikyklomis vadinami nameliai Rumpiškės kvartale moko klaipėdiečius ne tik tvarkingai dalintis visiems gyventojams skirtomis patalpomis. Naudodamiesi jais kvartalo gyventojai išgyvena ir bendruomeniškumo pamokas.
Kokia ateitis laukia Klaipėdos ir visos Lietuvos viešojo transporto – ši ir kitos susisiekimo aktualijos buvo aptartos VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ organizuotoje konferencijoje „Miestų viešojo transporto sistemų iššūkiai artėjant 2030-iesiems“.
Ilgai lauktos dviračių saugyklos Rumpiškės gatvės kvartale kelia problemų naudotojams. Žmonės guodžiasi negalėję patekti į saugyklas ir dėl to esą pavėlavę į svarbius susitikimus.