Dangoraižio dydžio konteinerinis laivas, įstrigęs skersai Egipto Sueco kanalo, ketvirtadienį kelia grėsmę pasaulinei laivininkystei, o galimybės perplaukti šiuo itin svarbiu vandens keliu jau laukia mažiausiai 150 kitų laivų, pranešė pareigūnai.
Gegužės 19 d. iš Kauno išplaukia pirmasis šį sezoną laivas į Birštoną. Ilgiausias Lietuvoje reguliarus maršrutas startavo prieš šešerius metus. Jį jau išbandė daugiau kaip 15 tūkst. keleivių. Pasak šios kelionės organizatorių, maršrutas toks populiarus, kad buvo priimtas sprendimas plėsti veiklą – įsigytas naujas laivas plukdysiantis turistus iš Kauno į Šilutę.
Tik po daugiau nei pusės metų Klaipėdos jūrinei bendruomenei pavyko pasiekti, kad miesto taryba pritartų Lietuvos jūrų laivininkystės įkūrėjo ir ilgamečio vadovo Alfonso Ramanausko įamžinimui uostamiestyje. Formalumai užtruko, nes teko patikrinti, ar šis asmuo nebuvo susijęs su represinėmis okupacinės valdžios struktūromis.
Dėl jau bankrutavusios „Lietuvos jūrų laivininkystės“ laivų sulaikymų 2014 ir 2015 m. Lietuva niekaip negali „išlipti“ iš Paryžiaus memorandumo pilkojo sąrašo.
„Lietuvos jūrų laivininkystės“ bankrotas yra tik mažytis epizodas tos krizės, kuri smaugia pasaulinį laivyną, ypač sausakrūvius laivus. Ir dėl jos dažnai kaltinami patys laivyno savininkai.