Vakar vykusiame susitikime įmonės „Klaipėdos vanduo“ atstovai žurnalistams atskleidė, su kokiais iššūkiais šiemet teko susidurti ir kokie pokyčiai laukia kitąmet.
Prokuratūrai pranešus, kad ikiteisminio tyrimo metu bus aiškinamasi, ar valdančiosios „Nemuno aušros“ lyderis Remigijus Žemaitaitis socialiniame tinkle neapšmeižė premjerės Ingridos Šimonytės, pats politikas sako, jog jam tai – į naudą.
Kitąmet nebeliks Vingio gatvės požeminės perėjos. Ji turėtų būti užtverta, tad žmonės turės naudotis netoli esančia įprasta pėsčiųjų perėja. Požeminę nuspręsta pašalinti dėl gyventojų skundų apie nesaugumą – joje dažnai renkasi asocialūs asmenys, kurie kelia pavojų.
Detektyvas dėl maisto vienoje Vilniaus rajono mokykloje. Mokiniai skundžiasi, kad valgykloje porcijų dydis neatitinka normos, maisto per mažai ir jie jaučiasi peralkę. Sureagavo ir mokyklos direktorė, o patys moksleiviai kreipėsi į Maisto ir veterinarijos tarnybą.
Lietuvos bankas (LB) šių metų pirmąjį pusmetį gavo beveik dukart mažiau skundų nei pernai – 521. Anot LB, tai lėmė itin sumažėjęs skundų dėl mokėjimo paslaugų skaičius.
Jau beveik 2 tūkst. žmonių kreipėsi į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) dėl portale beta.lt pirktų kuponų. Portalas jau neveikia, prasidėjo bankroto procedūra, o įvairūs paslaugų teikėjai nesutinka priimti kuponų. Ar pavyksta taikiai išspręsti ginčus? Apie tai LNK žurnalistas pasikalbėjo su VVTAT direktore Goda Aleksaite.
Strėvos gatvės viename daugiabutyje užvirė aistros dėl meilės reikalų. Kaimynai viešai pasiskundė vieno buto gyventojais, kurie itin garsiai naktimis užsiiminėja seksu.
Apie savo nemalonią patirtį ligoninėje viešai socialiniuose tinkluose prakalbusi šiaulietė sulaukė palaikymo. Pasirodo, apie vieną Šiauliuose dirbantį vaikų gydytoją blogai atsiliepia ne viena mama. Esą gydytojas ne tik, kad nemalonus ir arogantiškas, bet ir prastas specialistas.
Vienoje įsikūręs skaitmeninių teisių centras NOYB pirmadienį aštuoniose Europos šalyse pateikė skundus prieš milijardieriaus Elono Musko įmonę „X“ dėl neteisėto naudotojų asmeninių duomenų įtraukimo į kompanijos dirbtinio intelekto (DI) technologiją.
Pirmą šių metų pusmetį išnagrinėjus daugiau nei 200 ginčų tarp vartotojų ir paslaugų teikėjų, vartotojams priteista beveik 35 tūkst. eurų, pirmadienį pranešė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).