Reklama televizijoje šiemet brangsta

Televizijos skaitmenizavimas atnešė pokyčių į televizijos reklamos rinką.

„Verslo žinios“ rašo, kad didieji kanalai fiksuoja mažėjančią auditoriją, bet norėdami išsaugoti savo pozicijas patys stiprina mažuosius savo kanalus ir didina televizijos reklamos įkainius.

„Mažėjant auditorijoms, didžiosios televizijos keičia rinkodara: įveda papildomą trumpų klipų kainų indeksavimą - labiausiai brangsta trumpi reklamos intarpai. Taip jos bando išlaikyti pajamas“, - sakė reklamos planavimo agentūros „Open Agency“ vadovas Arūnas Kemežys. Jis prognozavo, kad TV reklamos kainos ir toliau turi tendenciją didėti.

Reklamos planavimo agentūros „Omnicom Media Group“ vadovė Ramunė Malinauskienė sakė, kad reitingų mažėjimas daro neigiamą įtaką didžiųjų televizijos kanalų pajamoms.

„Tad tikėtinas buvo TV kanalų vadovų sprendimas didinti įkainius, pritaikant tiek tiesioginį kainos didinimą, tiek įvedant naujus reklamos klipo ilgio koeficientus, tiek koreguojant sezoninius indeksus patraukliais mėnesiais“, - tvirtino ji.


Šiame straipsnyje: reklamatelevizijaTV

NAUJAUSI KOMENTARAI

kiaune

kiaune portretas
Jei nukeliate visas reklamas nuo 23 val. rodyti is eiles, o kitu metu laidos butu be reklamos - pradesiu ziureti TV. Pazadu. Jei ne - griauzkit morka ir bbjums i aki, kad akiniai nesmuktu.

nuomonė

nuomonė portretas
per tas reklamas jau beveik nebežiūriu Lietuvos TV, gal tik kai kurias informacinias laidas. Jei filmas 1,5 val. tai su reklamomis 3 val. Tai pavadinčiau reklamos su filmų intarpais. Ypač LNK , TV3, Tv1 nesinori žiūrėti, dar Lrytas. Ačiū, nereikia. Žiūru Rusijos TV, Lenkijos, Diskaverius.

gebelsas

gebelsas portretas
nemokamas nekoduotas palydovines TV Azerbaidziano ,,ATV int,, transliuja filmus ir dokumentinius reportazus be reklamu.... ot taip....
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių