„Gauminai“ - metų interneto reklamos agentūros titulas

Tarptautiniame reklamos festivalyje "Golden Hammer 2009“ antrus metus iš eilės geriausia interaktyvia agentūra pripažinta Lietuvos interneto sprendimų agentūra "Gaumina". Latvijoje vykusiame reklamos konkurse bendrovė už kūrybiškumą internete pelnė vieną iš keturių pagrindinių festivalio prizų - "Access Key" apdovanojimą.

"Žiuri labiausiai sužavėjo "Gauminos" sukurta Lietuvos Seimo rinkimams skirta Tėvynės sąjungos interneto kampanija. Iš savo patirties žinau, kaip sunku įtraukti žmones gilintis į politiką. Tėvynės sąjungos interneto kampanija atitiko pagrindinius tokios kampanijos sėkmės faktorius – sužavėjo ir įtraukė žmones, buvo nuosekliai plėtojama, sujungta su kitais kanalais ir viešaisiais ryšiais, ir, svarbiausia, pasiekė stulbinamų rezultatų",- komentavo "Golden Hammer" Interneto kategorijos vertinimo komisijos narys Mihkelis Laukas.   

"Investicijų grąža yra pagrindinis sėkmingos interneto reklamos rodiklis. Šiandien dažnai girdime, kad pradėjus orientuotis į rezultatus klientų verslui, lietuviams sunku laimėti kūrybiškumo konkursus. "Golden Hammer" apdovanojimas patvirtina, kad toks požiūris – nebūtinai teisingas. Klientų biudžetams mažėjant, be kūrybiško idėjų, skirtingų interneto kanalų ir turimų žinių panaudojimo greičiausiai nepasieksi ir gerų rezultatų kliento verslui",- teigė "Gauminos" direktorė Živilė Slivinskaitė.

"Golden Hammer 2009" įmonė taip pat pelnė du interneto kategorijos aukso apdovanojimus, dar 4 darbai įvertinti diplomu. Auksu įvertinta Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų Seimo rinkimų interneto kampanija bei muzikos grupės SKAMP interneto svetainė skamp.lt. 

Birželio 11-12 d. vykusiame dešimtajame tarptautiniame reklamos festivalyje "Golden Hammer” šiemet varžėsi darbai iš 19 valstybių. Geriausios interaktyvios agentūros apdovanojimas lietuvių "Gauminai" skirtas ir pernai metų festivalyje "Golden Hammer 2008".


Šiame straipsnyje: gauminainterneto reklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių