- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė įvykusiuose „Password 2024“ konferencijos apdovanojimuose.
Apie internetą – dainų žodžiais
„Sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad ryšys mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali atliepti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir siekėme kalbėti „Tele2“ 5G namų interneto kampanijoje, kuri greit pelnė žiūrovų simpatijas. Šis apdovanojimas – įrodymas, kad einame teisingu keliu, o pasirinktos komunikacijos formos veikia“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
„Tele2“ 5G interneto paslaugos prekių ženklo atnaujinimo kampanijos ašimi tapo grupė „Teleduetas“. Kiekviename reklaminiame klipe duetas išbando naują muzikos stilių ir juo apdainuoja namų interneto privalumus.
„Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“. Pozityvios emocijos, dėmesį pritraukiantis įvaizdis, dainos ir muzika, kurią norisi niūniuoti, atsakymai į visus klausimus dainų žodžiais – puikus populiariosios kultūros kokteilis. Taikėme ir į plačiąją auditoriją, ir į vartotojų poreikius“, – tikino A. Žilinskaitė.
Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“.
Pirmosios trys reklamos su „Teledueto“ herojais pasirodė praėjusių metų rudenį. Grupė tąkart išbandė „electro rock“, „modern country“ ir „boyband“ muzikinius žanrus. Iš viso eteryje jau buvo galima išvysti 6 skirtingus klipus su „Teledueto“ atliekamomis dainomis. Vieną jų duetas atliko su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele.
Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – prekių ženklas iš „Laisvo interneto“ buvo pervadintas į „Namų internetą“, sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.
Sulaukė greito pripažinimo
Pasak A. Žilinskaitės, kampanija buvo ypač sėkminga – po prekių ženklo atnaujinimo ir pirmosios kampanijos bangos kelis kartus išaugo paslaugos pardavimai, o „Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
Be to, sėkmingą prekių ženklo atnaujinimą rodo ir rinkos tyrimai. Jų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ kampaniją, teisingai įvardija, kurio prekių ženklo reklama tai yra. Pusė respondentų mano, kad personažai yra labai tinkami „Tele2“ prekių ženklui. Žiūrovams buvo aiškios ir reklaminių klipų žinutės – jas teisingai įvardijo per 60 proc. apklaustųjų.
Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
„Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas. Kiekviena daina atspindi vis kitą muzikinį stilių, muzika kuriama profesionaliai, įsigilinant į kiekvieną žanrą. Kūrinius atlieka patys „Teledueto“ nariai, o visuose kūrybos etapuose svarbiausia – kokybė. Klipuose visuomet stengiamės parodyti žmonių įvairovę, poreikių skirtumus – šios pastangos lėmė didelį auditorijos palankumą ir bendrą kampanijos sėkmę“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2024” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.
„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai vykusiuose „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Konkurencijos taryba neprašys antstolių išieškoti baudą iš įmonės „Filmai ir kvapai“
Gavusi banko garantiją, jog daugiau nei 100 tūkst. eurų bauda bus sumokėta, Konkurencijos taryba neprašys antstolių išieškoti pinigų iš prekės ženklo „Dr. Ohhira“ produkcijos platintojos „Filmai ir kvapai&l...
-
Teismas atmetė Latvijos „Araji“ ieškinį dėl e. tollingo nuomos konkurso
Teismas atmetė Latvijos bendrovės „Araji Holding“ skundą dėl „Via Lietuvos“ skelbto kelių rinkliavos informacinės sistemos, vadinamojo e. tollingo, nuomos konkurso. ...
-
Turto bankas valstybei sutaupė maždaug ketvirtį milijono eurų1
Valstybės nekilnojamojo turto valdytojo Turto banko saulės elektrinės per metus pagamino daugiau nei 2,8 mln. kilovatvalandžių (kWh) elektros energijos ir valstybei sutaupė maždaug ketvirtį milijono eurų, pranešė Turto bankas. ...
-
„Bayer“ fiasko dėl konkurentų vaistų Lietuvoje1
Vokietijos farmacijos milžinei „Bayer“ užsienio šalių teismuose ginčijantis su Slovėnijos farmacijos bendrove „Sandoz Pharmaceuticals“ ir Vokietijos „Stada Arzneimittel“ dėl teisių į panašius vaistus, b...
-
Prekybos centre „Savas“ nelieka „Rimi“ parduotuvės: jau aišku, kas bus vietoj jos42
Kauniečių pamėgtame prekybos centre „Savas“ laukia pokyčiai. Eina paskutinės dienos, kai čia dirba „Rimi“ parduotuvė. Kalbama, kad kitų metų pradžioje čia duris atvers „Maxima“. ...
-
LFF stadioną įsigyja vienas iš Vilniaus „Žalgirio“ klubo dalininkų už įspūdingą kainą2
Vilniaus „Žalgirio“ futbolo klubo dalininkas ir įmonės „Ollex“ bendrasavininkas Edvinas Radionovas trečiadienį pasirašė Lietuvos futbolo federacijos (LFF) stadiono įsigijimo sutartį. Kartu pasirašytas ir ketinimų ...
-
Kur sutiksite Naujuosius metus? Kaune!5
Ar esate girdėję posakį, kad kaip sutiksite Naujuosius, tokie ir bus visi metai? Kokių 2025 m. sau ir savo artimiesiems palinkėtumėte? Daugiau laiko sau? Daugiau laiko su artimaisiais? Įdomių, kūrybingų, pilnų atradimų, o gal tiesiog ramių, bet u...
-
Didžiausią vidutinę algą mokėjusių įmonių penketukas: sumos atima žadą9
Didžiausią vidutinę algą Lietuvoje lapkritį mokėjo konsultacijų įmonė „Schonfeld Strategic Advisors“ – visą arba ne visą mėnesį dirbę du bendrovės darbuotojai gavo vidutiniškai 46,8 tūkst. eurų, rodo „Sodros&ldqu...
-
„Kauno vandenys“ ir šiemet vykdė patikrinimus sauso garo generatoriumi: daugiausia pažeidimų – Garliavoje ir Domeikavoje10
Pastebima, kad kai kuriose Kauno miesto ir rajono gyvenvietėse neretai pasitaiko atvejų, kai gyventojai ar NT projektų vystytojai savavališkai lietaus (paviršines) nuotekas prijungia prie buitinių nuotekų tinklų. Siekiant nustatyti tokius n...
-
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje1
Artėjant gražiausioms žiemos šventėms, lietuviai intensyviau dairosi atostogų krypčių svetur. Dauguma tautiečių kelionių paketus suskumba įsigyti iš anksto ir renkasi Kalėdas ar Naujuosius metus pasitikti kepinant saulei. ...