Inovatyviausiems šalies pedagogams – 10 000 eurų

  • Teksto dydis:

Pirmadienį šalies sostinėje trečią kartą išrinkta labiausiai inovacijoms pasirengusi mokykla.

Skaitmeninių mokymų pedagogams programos „Samsung Mokykla ateičiai“ nugalėtojais tapo Molėtų rajono Kijėlių specialaus ugdymo centras. Ugdymo įstaigos pedagogai pasiūlė idėją efektyviai individualizuoti mokymosi turinį specialiųjų poreikių vaikams. Laimėtojams atiteko 10 000 eurų vertės prizas mokyklai skirtoms technologijoms įsigyti.

„Naujosios technologijos neišvengiamai keičia mūsų gyvenimą, todėl pedagogų skaitmeniniai gebėjimai, lyderystės ir pokyčių valdymo įgūdžiai tampa būtini, siekiant kokybiškai ugdyti jaunąją kartą. Džiaugiuosi, kad Lietuvos mokytojai tą supranta ir nestovi vietoje, o siekia įgyti žinių, norėdami prisitaikyti prie greitai besikeičiančio pasaulio teikiamų galimybių. Esu įsitikinusi, kad tik inovatyvūs ir žingeidūs pedagogai sugebės puoselėti šiuolaikinio jaunimo talentus ir gabumus. Žvelgdama į mokyklų pristatytus skaitmeninių pokyčių projektus, galiu drąsiai sakyti, kad Lietuvoje tokių mokytojų netrūksta“, - teigia „Samsung Mokykla ateičiai” programos vadovė Baltijos šalims Liga Bite.

Daugiau nei 130 žiūrovų akivaizdoje savo prizą atsiėmę molėtiškiai džiaugėsi savo sėkme. Anot jų, savo skaitmeninį projektą jie ruošė itin atsakingai, atidžiai įvertinę specifinius auklėtinių poreikius, kuriuos patenkinti be naujųjų technologijų būtų sudėtinga. Laimėtą 10 000 eurų vertės čekį „Samsung” technologijoms įsigyti, mokykla žada skirti planšetėms, interaktyviai lentai ir virtualios realybės įrangai, kuri yra ypač svarbi lavinant specialiųjų poreikių vaikus.

„Varžėmės su daugybe pajėgių mokyklų – tai mums buvo didžiulis iššūkis. Vis dėlto savo pergale tikėjome visų mokymų metu. Stengėmės kalbėti apie tai, kas daugeliui yra nematoma – vaikų su negalia ugdymą, todėl esame be galo laimingi, kad buvome išgirsti. Savo projekte atskleidėme, kaip technologijos leistų efektyviau ugdyti specialiųjų poreikių vaikus – lavinti buitinius įgūdžius, integruoti į kasdienį gyvenimą, pajusti ir pamatyti tokius dalykus, kokių įprastai negalėtų, pavyzdžiui, pasitelkiant virtualios realybės akinius”, - kalbėjo Molėtų r. Kijėlių specialaus ugdymo centro direktorė Asta Jakovlienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių