„Ultrabookų" gamintojams reikia pigesnių procesorių, ne reklamos

Naujausia „Intel„ iniciatyva populiarinant „ultrabook“ tipo nešiojamus kompiuterius, numato didelio masto reklaminę kampaniją, kuriai skirta keletas šimtų milijonų JAV dolerių. Tačiau tokia „Intel" idėja pagyvinti verslą iš karto sulaukė daug kritikos.

„Intel„ palaiko partnerius, kuriančius „ultrabook“ įrenginiams skirtas komplektuojančias dalis, tačiau atsisako sumažinti savo gaminamų mikroprocesorių kainas. Tuo tarpu būtent procesoriaus ir mikroschemų rinkinio kaina suformuoja nemažą dalį paties „ultrabook'o" kainos, kuri šiuo metu daugumoje atvejų vargiai išsilaiko ties $1000 (~ 2600 lt) riba ir daugumoje atvejų ženkliai ją viršija.

Interneto portalas „DigiTimes„ publikavo nešiojamų kompiuterių gamintojų nuomonę. Pastarieji eilinį kartą skundžiasi „Intel“ nenoru mažinti savo procesorių, naudojamų „ultrabook„ kompiuteriuose, kainas. Be šio veiksmo, mano gamintojai, pasiekti tikslinės šios klasės įrenginių kainos (kalbama apie $699) nepavyks. Reklaminė kampanija ne tokia naudinga, kaip procesorių kainų sumažinimas. Antra vertus, įvairiarūšiai „ultrabookai“ savo žinomumu vargu, ar greitu metu galės varžytis su  unifikuota „Apple MacBook Air„ linija, todėl gamintojai mano, kad „kišti“ pinigų į “Ultrabook„ prekės ženklo žinomumą – darbas beviltiškas. Aišku, “Intel" šiuo atveju turi savo nuomonę.

Tas pats šaltinis praneša, jog nauja „MacBook Pro„ karta ir „ultrabookai“ padės tradiciniams 15“ nešiojamiems kompiuteriams suplonėti, o rinkoje pasirodys modeliai, kurie tik per plauką bus storesni už „ultrabook„ įrenginius, tačiau lengvesni ir plonesni už dabar įprastus nešiojamus kompiuterius. Svoriui ir matmenims mažinti gamintojai pasitelks hibridinius kaupiklius ir korpusus iš stiklo plastiko. Tikimasi, jog tokie „pusiau ultrabookai“ pasirodys HP, „Acer“, ASUS ir „Lenovo" asortimente.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių