Į Nemuną įkritusio kapitono išgelbėti nepavyko

Trečiadienio pavakarę kauniečiai pastebėjo sujudimą prie Vytauto bažnyčios. Dėmesį labiausiai atkreipė prie upės buvęs greitosios medicinos pagalbos automobilis. Pasirodo, medikai atvyko gelbėti į Nemuną įkritusio Vidaus vandens kelių direkcijos darbuotojo, tačiau jam padėti jau niekuo negalėjo.

Policijos departamento duomenimis, tuo metu pagal sudarytą planą buvo atliekami upės gilinimo darbai ir apvirto metalinė valtis. Nelaimė užfiksuota apie 16 val. 14 min. Nuskendusiam darbuotojui buvo 65 metai. 

Vidaus vandens kelių direkcijos administracija patikslino, kad žuvusysis – žemkasės „Nemuno-7“ kapitonas-mechanikas S. Z. 

Tuo metu įprastinius upės vagos valymo darbus vykdė ne tik minėta žemkasė, bet ir ją aptarnaujantys laivai „Vitingas“ ir „Alantas“. "Iš viso buvo 8 darbuotojų komanda, kurioje vienas – naras-gelbėtojas", – teigė direkcijos atstovai.

„Kaip pasakojo įvykį matę darbuotojai, mėginant iš valties nuleisti inkarą, upės srovė apvertė valtį su joje buvusiais dviem įmonės darbuotojais. Kolegos iš šalia stovėjusio laivo išmetė du gelbėjimosi ratus. Vienas darbuotojas spėjo sugriebti ratą ir buvo įtrauktas į laivą. Kitas gelbėjimosi rato pagauti nespėjo. Valtimis kolegos jį pagavo žemiau upėje, ištraukė į krantą ir ėmė gaivinti", – pasakojo direkcijos atstovai.

Dėl įvykio Kauno apskrities vyriausiame policijos komisariate pradėtas ikiteisminis tyrimas. Įmonėje sudaryta komisija aiškinasi įvykio aplinkybes ir priežastis. Direkcijos teigimu, tai pirma tokia nelaimė įmonės istorijoje.

Žuvęs kapitonas S. Z. įmonėje dirbo 35 metus, apibūdinamas kaip patyręs, pavyzdingas darbuotojas.

„Su dideliu liūdesiu Vidaus vandens kelių direkcija reiškia užuojautą kolegos šeimai bei artimiesiems, teikiama visokeriopa pagalba", – informavo direkcija.

Direkcija vykdo Lietuvos valstybinės reikšmės vidaus vandenų kelių priežiūrą ir sudaro tinkamas sąlygas laivybai. Į jos veiklos sritį įeina vidaus vandenų kelių farvaterio ženklinimas, vagos valymas, hidrografinių darbų vykdymas, eksploatuojamų laivų ir kitų mechanizmų remontas ir kt.



NAUJAUSI KOMENTARAI

taigi

taigi portretas
jau nebenes saliarkos,vargsas...

Nuoširdi užuojauta

Nuoširdi užuojauta portretas
Tik nesuprantu, kodėl nepaminėta žuvusiojo pavardė. Nejaugi per tiek darbo metų velionis nenusipelnė būti įvardintas net savo tragiškos žūties dieną?

TO: nesuprantu

TO:  nesuprantu portretas
Matomai, kad nesupranti apie upeivio darbą, jeigu rašai apie statybas. Rašai tam, kad parašytum, ania ?
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių