Eismas Tiltų gatve pagyvino Klaipėdos senamiestį

Eksperimentas leisti Tiltų gatve autobusams bei maršrutiniams taksi važiuoti ir savaitgaliais visuomenės nepasitenkinimo nesukėlė, todėl audžiama mintis nuo kitų metų šią gatvę atverti visiems vairuotojams.

„Dėl eismo Tiltų gatve savaitgaliais negavome nė vieno skundo“, – tvirtino ir Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas Viačeslavas Karmanovas ir Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

Autobusai ir maršrutiniai taksi Tiltų gatve riedėjo jau tris savaitgalius – nuo rugsėjo 1 dienos. Toks sprendimas buvo priimtas siekiant atgaivinti senamiestį bei sumažinti vežėjų sąnaudas, nes skaičiuota, kad dėl draudimo autobusams važiuoti Tiltų gatve degalams per metus papildomai išleidžiama apie 500 tūkst. litų.

„Senamiestis savaitgaliais tikrai atsigavo, nes žmonėms patogiau į jį patekti. Pagyvėjimas jaučiamas ir akivaizdu, kad tas gatvės uždarymas buvo niekam nereikalingas“, – tvirtino ir Klaipėdos verslininkų senamiesčio sąjungos pirmininkė Loreta Beržinskienė.

Ji įsitikinusi, kad būtų dar geriau, jei Tiltų gatve leistų važiuoti visoms transporto priemonėms, išskyrus sunkiasvores.

„Aišku, kad reikėtų riboti jų greitį, tačiau eismas turėtų būti leidžiamas. Žmonių skundai? Klaipėdiečiai turi suprasti, kad gyvena mieste. Pati Tiltų gatvėje kasdien dirbu po aštuonias valandas ir tikrai nedejuoju, kad transportas kelia triukšmą“, – teigė L.Beržinskienė.

Savivaldybėje yra sudaryta darbo grupė, kuri iki metų pabaigos turi išnagrinėti galimybes, ar leisti visoms transporto priemonėms važiuoti Tiltų gatve.

„Mes žiūrime kompleksiškai. Dabar skaičiuojama, kiek kainuotų Tiltų gatvėje nubrėžti atskiras juostas dviratininkams, nes jiems važiuoti šaligatviais yra draudžiama. Sprendimas dėl eismo Tiltų gatve yra itin aktualus, nes kitąmet remontui bus uždarytas Pilies tiltas, todėl svarstomi visi variantai, kaip ir kur nukreipti transporto srautus“, – tikino šios darbo grupės narys R.Mockus.


Šiame straipsnyje: Tiltų gatvėeismas

NAUJAUSI KOMENTARAI

niokokim viską

niokokim viską portretas
"Senamiestis savaitgaliais tikrai atsigavo, nes žmonėms patogiau į jį patekti. Pagyvėjimas jaučiamas ir akivaizdu, kad tas gatvės uždarymas buvo niekam nereikalingas" - po mūsų kad ir pasaulio pabaiga, tegu byra tas senamiestis. O jei kas norės atvažiuoti į senamiestį, tai nuo Sukilėlių gatvės, kur stoja autobusai prie Dramos teatro, ateiti trunka 3 minutes, kuo čia tas patogumas dabar pasireikš? Skundų nėra, o kas juos rašinės?

BAISU

BAISU portretas
P.Beržinskienei geriau patylėt. Jos pozicija šiuo klausimu seniai žinoma. Gyvenu Tiltų gatvėje, ir kaip dauguma gyventojų, esu kategoriškai PRIEŠ visų transporto priemonių eismą šia gatve. Verslininkėliai tik pinigus skaičiuoja, jiems nusispjaut į ekologiją, triukšmingumą, tiksuosius visuomenės poreikius ir pan. dalykus. O ką JIE padarė kad atgaivinti senamiestį. NIEKO. Priežastys, kodėl Tiltų gatve eismas turi būti ribojamas: 1) gatvė grįsta akmenimis - dėl to smarkiai padidėja keliamas triukšmas; 2) gatvę nuo gyvenamųjų namų skiria tik siauras 1,5-2 m. šaligatvis 3) gatvė trumpa, tad jau iš patirties matyta, kad joje per visą ilgį susidaro nuolatinis kamštis - labai padidėja užterštumas. Pėsčiomis vaikščioti darosi neįmanoma, nebekalbu apie ligonius ir vaikus. Tik savižudis gali kvėpuoti ta smarve. 4) kur dėtis dviratininkams? jau dabar (nors draudžiama) jie važiuoja šaligatviais, o ne gatve, nes niekas nenori būti sutrėkštas tarp dviejų didžiausių autobusų.

to BAISU

to BAISU portretas
Pritariu 100 procentų. Kituose miestuose yra pėsčiųjų alėjos. O pas mus dar ir tą mažą senamiesčio atkarpėlę užkimškime autobusais ir sunkvežimiais. Ot bus patogu ir smagu vaikščioti su vaikučiais kai pro šalį pusės metro atstumu kursuos autobusai ir sustodami paskleis savo smarvę.
VISI KOMENTARAI 29

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių