- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Bendrovė „Klaipėdos autobusų parkas“, lapkričio 5 dieną švenčia įmonės 66-ąjį gimtadienį. Nepaisant antrus metus besitęsiančios koronaviruso pandemijos, kuri šalies keleivinio transporto sektoriui smogė iki šiol neregėtais nuostoliais, uostamiesčio bendrovė išlieka stipri, veikia efektyviai, išsaugojo darbo vietas visiems 300 darbuotojų. Ir nors iš 120 autobusų dalis vis dar neišrieda į kasdieninius reisus, bendrovės administracija mano, jog blogiausia – jau praeityje.
„Klaipėdos autobusų parkas yra patikimas partneris ne tik keleivių pervežime, bet ir kitose srityse, susijusiose su autotransporto aptarnavimu, remontu. Tai padėjo mums išlikti finansiškai stipriems koronaviruso krizės metu. O didžiausia mūsų stiprybė – brandus, patikimas ir profesionalus kolektyvas, kuris formavosi ne vieną dešimtmetį“, – sakė Vaidas Ramanauskas, bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.
Kai žmonės kartu praleidžia daug laiko ir supranta vienas kitą iš pusės žodžio ar žvilgsnio, apie juos sakoma: kaip viena šeima.
Bendrovės „Klaipėdos autobusų parko“ kolektyvas turi tikrų šeimyninių dinastijų, perduodančių patirtį iš kartos į kartą. Per ilgametę parko istoriją yra tėvų, kurie čia užaugino ir atvedė dirbti savo sūnus ar dukras, yra jaunuolių, kurie čia dirbdami sukūrė šeimas.
Gintautas ir Gytis
Dabar jau užtarnautu poilsiu besimėgaujantis buvęs „Klaipėdos autobusų parko“ eksploatacijos direktorius Gintautas Mockevičius bendrovėje dirbo lygiai 50 metų.
„1966-ųjų gegužės 25 dieną iš instituto atvažiavau į diplominę praktiką ir 2016 metų gegužės 25 d. tapau pensininku. Specialiai taip taikiau – diena dienon 50 metų! Dirbau su 8 direktoriais. Siūlė ir man du kartus vadovauti įmonei, bet atsisakiau“, – pasakojo Gintautas Mockevičius.
Gintautas ir Gytis / KLAP nuotr.
O jo sūnus Gytis pradėjo skaičiuoti trečią dešimtmetį, kai sėdi už autobuso vairo, ir, kiek save prisimena, tai kone visas jo gyvenimas prabėgo Klaipėdos autobusų parke.
„Tėvas į parką atvedė. Dar nelabai ir vaikščiojau, tik iš pasakojimų žinau. Kai parkas buvo senoje vietoje, Tilžės gatvėje, netoli nuo mūsų namų, pasiimdavo į darbą. Praktiškai autobuse ir užaugau“, – juokavo Gytis Mockevičius, profesionalus vairuotojas, be kita ko daug metų specialiu bendrovės autobusu į varžybas vežiojantis „Neptūno“ krepšininkus.
Sigita ir Indrė
Jau 40 metų „Klaipėdos autobusų parke“ dirbanti Sigita Dzerkelienė nebesuskaičiuoja, kiek specialybių čia išbandė ir pakeitė. Buvo ir vadybininke, ir kontroliere, o dabar – dispečerė.
„Neramus tas darbas. Nors kelionės lapus ir kitus dokumentus vairuotojams suruošti, tai ne plytas nešioti, bet būna visokių situacijų. Paskambina 3 valandą nakties vairuotojas ir sako: susirgau, nevažiuosiu. Tuomet stresas – tenka per kalias minutes pamainą surasti, nes po valandos jau į reisą autobusas turi išvažiuoti. Pas mus negali būti taip, kad žmonės laukia, o autobusas neatvažiuoja“, – pasakojo Sigita.
Sigita ir Indrė / KLAP nuotr.
Kai prieš dešimtmetį Klaipėdos autobusų stotyje buvo įkurtas siuntų skyrius, jam trūko darbuotojų. Sigita pasiūlė savo dukrai Indrei pabandyti naują specialybę, ir štai mergina jau 8 metus dirba ten pat, kur ir mama, tik skirtinguose padaliniuose: Indrė dienas leidžia autobusų stotyje, o Sigita – parko administracijoje Garažų gatvėje.
Tomas ir Julija
Lyginant su daugeliu kolegų, Tomas Datenis – vis dar jaunas specialistas, nors parke dirba jau 12 metų. Pervežimų skyriuje jis atsakingas už autobusų maršrutų planavimą, rūpinasi transporto priemonių aptarnavimu, kasos aparatais, tachografais, netgi reklama ant autobusų. Sukasi kasdien kaip voverė rate, retai kur ištrūksta.
Tomas ir Julija / KLAP nuotr.
„Prieš kokius trejus metus su reikalais nuvažiavau į autobusų stotį ir pamačiau tarptautinių bilietų kasoje dirbančią simpatišką merginą. Tąkart neužkalbinau, bet vėliau per draugus radau kontaktą“, – pasakojo Tomas.
Po metų Tomo ir Julijos pažintis išsirutuliojo iki santuokos.
Rima ir Rolandas
Bendradarbių Rimos ir Rolando Matučių šeimos istorijos kitaip nepavadinsi – tarnybinis romanas. Rolandas buvo autobuso vairuotojas, Rima – konduktorė. Anksčiau taip buvo įprasta, kad vairuotojas rūpinasi eismu, o bilietus keleiviams pardavinėja jo pagalbininkė – konduktorė. Metus kitus kartu taip pavažinėjo ir tapo šeima. Dabar Rima tokia pat profesionali vairuotoja, kaip ir Rolandas.
Rima ir Rolandas / KLAP nuotr.
„Ką duoda – tą ir vairuoju. Dažniausiai miesto autobusą, kartais mikroautobusą, yra tekę ir su tarpmiestiniu pavažinėti“, – pasakojo Rima. Pasak jos, vyras buvo susigundęs didesne alga ir persėdęs prie „fūros“ vairo. Bet ilgai tai nesitęsė.
„Koks ten gyvenimas – visą savaitę namie nebūdavo, sunkvežimyje gyvendavo. Dabar jau virš dešimt metų ramiai autobusu važinėja. Tai čia tikras šeimyniškas gyvenimas ir atlyginimas aiškus, ir laisvadieniai kaip laisvadieniai“, – apie laikinus vyro palydimus pasakojo Rima, pati parke dirbanti 28 metus.
Vaidas Ramanauskas, bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius
Sveikinu su įmonės 66-uoju gimtadieniu visus esamus ir buvusius bendrovės darbuotojus. Ačiū Jums už kasdienį darbą, kuris atvedė mūsų įmonę į šalies keleivinio transporto lyderių gretas.
Vaidas Ramanauskas / KLAP nuotr.
„Klaipėdos autobusų parkas“ nėra eilinė bendrovė. Tai Klaipėdos miesto savivaldybės kontroliuojama įmonė, o paprasčiau sakant, visų klaipėdiečių turtas, kuriuo mes rūpinamės. Kasdien stengiamės teikti kuo geresnes paslaugas visiems klaipėdiečiams ir miesto svečiams. Perkame komfortiškus ir ekologiškus autobusus, kad kelionės būtų patogios, kad modernus viešasis transportas išliktų saugus, patrauklus, o autobusai puoštų mūsų miestą. Investuojame į žmones, į vairuotojų mokymą, pasitelkiame išmaniąsias technologijas, kad gerintume eismo kultūrą mieste. Plečiame paslaugų spektrą, stiprėjame kaip įmonė, jaučiame tiek keleivių, tiek miesto valdžios institucijų palaikymą.
Dar kartą tariu ačiū visiems bendraminčiams, bendradarbiams ir mūsų keleiviams. Visi kartu mes esame viena didelė „Klaipėdos autobusų parko“ šeima. Laimės ir sveikatos visiems!
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Į Teatro aikštę atkeliavo Kalėdų pranašas – eglutė
Trečiadienio rytą į Teatro aikštę atkeliavo svarbiausias Kalėdų elementas – eglutė, pranešė miesto savivaldybė. ...
-
Klaipėdoje bus atnaujinami pėsčiųjų ir dviračių takai
Ateinančiais metais Klaipėdoje bus pradėti pėsčiųjų ir dviračių takų tinklo atnaujinimo darbai Smiltelės ir Minijos gatvių atkarpose, pranešė savivaldybė. ...
-
Kaip žiemos sezonu tinkamai pasirūpinti vandens skaitikliais?
Prasidėjus šaltajam periodui, „Klaipėdos vanduo“ primena gyventojams apie būtinybę pasirūpinti geriamojo vandens apskaitos mazgų apšiltinimu. Atsakinga vamzdynų ir skaitiklių priežiūra padės išvengti ne tik nepatogum...
-
Žvejybos uosto rajone teko stabdyti darbus: nepagelbėjo net skambutis policijai
Žvejybos uosto rajone rangovai buvo priversti stabdyti darbus dėl gyventojų paliktų automobilių. Paaiškėjo, kad statybininkams nepagelbėjo net skambutis policijai. ...
-
„Mano būsto“ taurės siekia aštuonios komandos
Klaipėdos krepšinio mėgėjai, praeitą sezoną dalyvavę „Bendruomenių“ turnyruose, šiemet kovoja „Mano būsto“ taurės varžybose. ...
-
Senamiestyje pajudėjo viešbučio statybos
Po septynerių metų atkaklios kovos su vietos biurokratais senamiestyje, Tomo gatvėje, viešbutį ketinantys statyti verslininkai pagaliau gavo statybos leidimą. Šioje vietoje, kur dar visai neseniai archeologų kadaise išraustose ir pal...
-
Virš jūros – atominis debesis?
Tarp Klaipėdos ir Palangos sekmadienio popietę užfiksuotas įspūdingos formos debesis. Danguje pasirodė atominės bombos sprogimo metu susiformuojančio grybo formos debesis. ...
-
Klaipėdoje – Kalėdų eglutės įžiebimas: šventę stebėti galės visi
Lapkričio 30-ąją uostamiestyje sužibs šventinio stebuklo laukimo simbolis. Klaipėdiečiai ir miesto svečiai kviečiami į Teatro aikštę, kur vyks šventinis koncertas ir bus įžiebta pagrindinė uostamiesčio eglė bei atverta ledo ...
-
Siuntų patikra – tik kilus įtarimų
Vienas būdų į mūsų šalį atgabenti draudžiamus dalykus – atsisiųsti juos siuntiniais. Nors pareigūnai neretai randa tokių neteisėtų siuntinių, kiek jų pasiekia adresatus, atsakyti niekas negali. ...
-
Ko Lietuvos švietimo sistema galėtų pasimokyti iš tarptautinio bakalaureato programos?
Kodėl Lietuvoje verta mokytis pagal tarptautinę programą? Kokios jos stipriosios pusės lyginant su lietuviška nacionaline švietimo programa, kokias galimybes ji padidina? Į šiuos klausimus atsakė Lietuvoje apsilankę tarptautinio bak...