Bilietai verslo klientams - be aptarnavimo mokesčio

Nacionalinė skrydžių bendrovė „flyLAL" praneša atnaujinusi savo administruojamą kelionių paslaugų portalą www.flylal.com. Čia perkant bilietus verslo klientams nebereikės mokėti aptarnavimo mokesčio. Visi naujos versijos portalo lankytojai ras daugiau ir patogesnių valdymo funkcijų, padedančių greičiau pasirinkti ir įsigyti kelionių paslaugas. 

„Plėtodami portalo galimybes padarėme jį patogesnį ir galintį suteikti daug kelionių paslaugų - siekiame, kad www.flylal.com taptų išsamiausiu kelionių portalu ir Lietuvos gyventojams, ir užsienio svečiams, ketinantiems atvykti į mūsų šalį. Portalo galimybes bei paslaugų spektrą plėsime ir ateityje. Skatindami portalu naudotis verslo klientus, sutartis su „flyLAL" sudariusioms įmonėms panaikinome 39 litų aptarnavimo mokestį. Dabar verslo klientai, siekiantys optimizuoti savo išlaidas, portale ras pačius pigiausius „flyLAL" bilietus", - sakė „flyLAL" Rinkodaros ir produktų vystymo departamento direktorius Algis Akstinas. 

Į keliskart galingesnį serverį perkeltas „flyLAL" portalas galės aptarnauti daugiau lankytojų ir didesnius duomenų srautus. Čia įdiegta daug naujų funkcijų, palengvinančių pirkimo procesą bei suteikiančių lankytojams daugiau ir platesnių galimybių rinktis paslaugas. 

Portale www.flylal.com pateikiamas paprastesnis ir patogesnis skrydžių paieškos puslapis. Be tiesioginių skrydžių į reikiamą miestą, portalo lankytojams siūlomi ir jungiamieji „flyLAL" reisai, jeigu tiesioginiai skrydžiai tą dieną nėra vykdomi. Tokia informacija klientams aktuali tuomet, kai išvykimo laikas yra itin svarbus. 

Aiškiau ir detaliau portalo lankytojams pateikiamos skrydžių klasės ir skrydžių kiekviena klase taisyklės. Siekiama, kad keleivis, pirkdamas bilietą, žinotų bei įvertintų visų klasių bilietų taisykles ir galėtų pasirinkti tinkamiausią variantą. 

Be to, atnaujinta apmokėjimo už paslaugas sritis - ji tapo paprastesnė ir patogesnė, keleiviams pateikiama glausta informacija bei papildomų paslaugų pasirinkimo galimybės. Mokantiems už paslaugas kreditine kortele nuo šiol bus daug aiškesnė duomenų pildymo tvarka - keleiviui reikės užpildyti ekrane pateikiamos kortelės laukelius, atitinkančius vaizdą ant kreditinės kortelės. 

Viena didžiausių atnaujinto portalo naujovių - keleiviams pateikiamas likusių bilietų šia kaina skaičius. Tais atvejais, kai į skrydį bus likę 3 arba mažiau bilietų už nurodytą kainą, keleivis matys šią informaciją paieškos metu ir galės operatyviau priimti sprendimą. 

„flyLAL" šiemet intensyviai plečia www.flylal.com paslaugų ratą bei elektronines paslaugas. Neseniai www.flylal.com buvo sukurta atskira sritis „Kelionių gidas" („Travel guide"), kurioje atvykstantiems svečiams pasiūlyti jau sudaryti turistiniai maršrutai, specialūs teminiai maršrutai, nurodoma kontaktinė informacija, kur šiuos turus užsisakyti. Be to, „flyLAL" portale galima rasti informaciją apie Lietuvoje vykstančius renginius. Kiek anksčiau keliautojams pasiūlytos kelionių draudimo, automobilių bei viešbučių rezervavimo paslaugos. 

Žiemos skrydžių sezonu „flyLAL" tiesioginiais reisais sujungė Vilnių ir Amsterdamą, Budapeštą, Frankfurtą, Kijevą, Londoną, Madridą, Maskvą, Paryžių, Romą, Tbilisį ir Stambulą, Tbilisį bei Milaną. Kalėdų ir Naujųjų Metų laikotarpiu, t. y. gruodžio mėn. 20, 22, 23, 30  dienomis ir sausio mėn. 3 ir 4 dienomis, bus vykdomi tiesioginiai reisai į Dubliną. Bendradarbiaudama su partneriais „flyLAL" savo keleiviams siūlo nuskristi į daugiau nei 300 pasaulio miestų. Didžiąją dalį bilietų galima įsigyti www.flylal.com 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių